Wednesday, 24 February 2016

Mac : Satin Lipstick ♥ Brave.

Bohaterka dzisiejszego posta, pomadka Mac w odcieniu Brave, została właśnie wytypowana przeze mnie do zdenkowania w najbliższym czasie. Brave, to odcień, który lubię mieć zawsze w swojej kosmetyczce i zużyłam wcześniej już dwie sztuki (generalnie miałam ich w sumie 3 sztuki, ale jedna mi się zepsuła z jakiegoś powodu po kilku miesiącach od zakupu i musiałam prawie całą wyrzucić!).
Mac Satin Lipstick ♥ Brave

Pomadka Brave ma wykończenie Satin i jest opisana jako Pink-beige with white pear. Dokładnie, różowy beż z lekkim shimerem. Na moich ustach widać jej różowe tony, ale na ustach mojej mamy Brave jest beżowa i różowe nuty ciężko dostrzec. 
Mac Satin Lipstick ♥ Brave
Wykonczenie Satin sprawia, że na ustach kolor jest satynowy. Pomadka jest kremowa, świetnie się rozprowadza na ustach pokrywając je równo kolorem. Pigmentacja jest świetna, więc wystarczy pomadkę zaaplikować raz i cieszyć się efektem i kolorem. Trwałość pomadki na ustach to 3 godziny w porywach do 4, w zależności od tego ile jem, piję, mówię. 
Mac Satin Lipstick ♥ Brave
Tak jak wspomniałam na początku, bardzo lubię tą pomadkę za jej kolor, który pasuje do każdego makijażu i sytuacji. Dlatego kiedy tylko mi się kończy, kupuję ponownie kolejną sztukę. Tym razem jednak kolejny zakup odłożę w czasie (chyba...), ponieważ mam obecnie dwie inne pomadki Mac w zbliżonym kolorze i chcę się skupić na ich używaniu. Ale to nie zmienia mojego uwielbienia do tego odcienia. Nawet to, że jedna sztuka z jakiegoś powodu się zepsuła...

Jak się Wam podoba?

25 comments:

  1. Ma piękny kolor. Sama rozważam zakup tej pomadki, na razie moim ulubieńcem z mac jest odcień creme cup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Creme Cup jest cudowany! też ją mam ale obecnie uzywam non stop samoopalacza do twarzy i jest dla mnie za jasna ;)

      Delete
  2. Moja ukochana :). Też sobie nie wyobrażam kolekcji pomadkowej bez niej, taki dzienniak, który jest widoczny na ustach i pasuje praktycznie do wszystkiego.

    ReplyDelete
  3. śliczna jest, taka w type airy fairy. chyba dopiszę ją na wish-listę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nowłaśnie Airy Fairy nie pasuje każdemu a Brave jest bardziej uniwersalna i będzie pasować każdemu myślę :)

      Delete
    2. im więcej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba :)

      Delete
    3. To jest odcień, który sie używa regularnie i nie trzeba czekać ba specjalne okazje :)

      Delete
  4. Zastanawiałam się nad tym kolorem podczas mojej ostatniej wymianki B2M, ale jakoś tak nie wywołał we mnie większego zachwytu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) nie jest to odcień, który zachwyca. To po prostu ładny unwersalny odcień, moze się niektórym nawet wydać nudny, jak ktos lubi bardziej kolorowe pomadki.

      Delete
  5. Kolor bardzo mi się podoba i może w przyszłości się na nią skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli będziesz szukać czegoś spokojnego i naturalnego, to polecam Brave właśnie :)

      Delete
  6. Na wiosnę chętnie bym widziała taki kolor na ustach u siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. świetny wybór :) z tańszych pomadek znajdziesz coś podobnego u Golden Rose z serii Vision :)

      Delete
  7. Z maca poki co mam same maty i uwielbiam je ❤️
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mam kilka i tez je uwielbiam :)

      Delete
  8. piękny kolor, nie mam jeszcze żadnej pomadki Mac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie sa najlepsze ale są różne opinie :) najlepiej samemu sprawdzic

      Delete
  9. Może i mnie by się przydała. Póki co mam tylko Pattiserie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a może nie :) każdy lubi to, co mu się podoba :)
      widać pomadek Mac do szczęścia nie potrzebujesz! :D

      Delete
  10. Nie miałam jeszcze żadnej pomadki MAC ale prezentuje się ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli lubisz pomadki, to polecam się skusić :)

      Delete
  11. Z Mac mam dwie szminki i muszę teraz wziąć się za porządne testowanie Creme Cup, bo do tej pory miałam ją tylko kilka razy na ustach, a to trochę za mało, by wydać opinię;).
    PS. Chyba nie widziałam nigdy zepsutej szminki. Po czym poznałaś? Zmienił się zapach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mam Cremw Cup ale na razie używam samoopalaczy i średnio mi pasuje.

      Zmienił sie zapach. Fuj. I konsystencja. Pomadka sie mazala i jakby oddzielał kolor od reszty składników pomadki.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...