Saturday, 13 February 2016

Maybelline : Lash Sensational Mascara.

Maybelline, Lash Sensational Mascara
W swojej kosmetyczce nie mam tuszy do rzęs z górnej półki, ponieważ w drogeriach non stop pojawiają się nowe cudowne egzemplarze, które ciągną, by wypróbować. Moje naturalne rzęsy są raczej kiepskie. Krótkie i proste. Od tuszu do rzęs oczekuję przede wszystkim wydłużenia i pogrubienia. Różne tusze różnie sobie z tym radzą, ale obecnie używam tuszu, który radzi sobie z tym całkiem nieżle. Jest to tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational. Mam go oczywiście w kolorze czarnym.
Maybelline, Lash Sensational Mascara
Szczoteczka tuszu jest silikonowa i wygięta w łuk. Są na niej wypustki różnej długości i grubości. Ja po otwarciu mojego egzemplarza i pierwszym użyciu odłożyłam go do szuflady, był stanowczo za wodnisty. Od czasu do czasu go na otwierałam i zamykałam, żeby zgęstniał. Zdecydowanie mi się go teraz lepiej używa.
Maybelline, Lash Sensational Mascara
 Szczoteczka radzi sobie z wyczesaniem rzęs i podkręceniem ich. Oczywiście w dniu, kiedy postanowiłam zrobić fotki, rzęsy się lekko posklejały, no przecież. Ale "normalnie" są rozdzielone. Efektu sztucznych rzęs tym tuszem (ani żadnym innym) nie osiągnę, ale generalnie jestem zadowolona. Rzęsy są wydłożone, pogrubione i podkreślone na czarno. 
Maybelline, Lash Sensational Mascara
Same oceńcie efekt. Nie jest źle, prawda? Znam mnóstwo tuszów, które efektu nie dają żadnego, więc na ich tle Maybelline Lash Sensational wypada naprawdę dobrze.
Maybelline, Lash Sensational Mascara
Znacie tą maskarę? Z tego co się orientuję, to zbiera ona pozytywne recenzje. Ja też jestem z niej zadowolona, choć pewnie będę chciała testować inne tusze do rzęs i do tej nie wrócę. Tylko z tego powodu.

17 comments:

  1. Hehe zawsze jak robię fotę na bloga to wyjdzie 100x gorzej niż na żywo, norma heh;) Mam go, ale jeszcze w zapasie. Mam nadzieję, że jakieś rzęski z tego będą:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powinny być :) jak ja jestem zadowolona to tym bardziej u Ciebie powinny być ładne rzęsy :)

      Delete
  2. Dla mnie jeden z najlpeszych tuszy :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc dla mnie chyba tez :) teraz mam jakiś nowy tusz Maybelline, Push Up Drama, i jak na razie jestem rozczarowana brakiem efektu, ale dam mu jeszcze szanse jak zgęstnieje :)

      Delete
  3. czeka u mnie w zapasach na swoją kolej :) ładnie u Ciebie wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj znać jak się będzie sprawował :)

      Delete
    2. na pewno będzie notka w swoim czasie :)

      Delete
  4. Ja miałam ochotę wypróbować ten tusz, ale odpuściłam, jak przyjaciółka powiedziała mi, że u niej wygląda super, ale... rzęsy zaczęły intensywnie wypadać. Ostatnie, czego potrzeba moim niezbyt gęstym rzęsom, to przerzedzenia :). U Ciebie wygląda bardzo fajnie i w ogóle nie widzę na zdjęciu krótkich, prostych rzęs, o których pisałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie wypadania rzęs nie ma i nie było. Pierwszy raz teraz słyszę o takiej reakcji na ten tusz :( ale jak się boisz to faktycznie nie ma co ryzykować :) sa inne tusze

      Delete
  5. Mam na liscie do zakupu ;) Bo slyszalam same dobre opinie i jestem go ciekawa. Na razie musze wykonczyc Roller Lash i 2000 kcal Dramatic Volume z MF :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować :) dobry drogeryjny tusz. Niewiele takich niestety.

      Delete
  6. Super efekt! Marzę, by któryś tusz stworzył na moich rzęsach taki look:). Najpierw jednak chciałabym przetestować fioletowy tusz z L'Oreal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :)
      Z Loreala mam w zapasach False Lash Superstar Red Carpet Mascara. Taka z bazą jestem jej stronie ciekawa ale dopiero jak zużyję bazę pod tusz Mac to sięgnę po ten tusz :) musi poczekać jeszcze

      Delete
  7. Bardzo ładnie wygląda ten tusz :) Strasznie mnie korci, żeby go wypróbować, ale mam chyba z 5 innych w zapasach ;/ Kupiłam jakiś jeden w promocji, a potem posypała się lawina tuszy do testów i na razie zdrowy rozsądek wygrywa i nie kupuję kolejnego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To super zapasy masz :) masz w czym wybierać :) nie sądzę by Maybelline chciało ten tusz wycofać na razie, więc na pewno zdarzysz wypróbować :)

      Delete
  8. Niesamowity efekt. Ja jakiś czas temu zraziłam się do tuszy tej marki i przestałam kupować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie tusze Maybelline się sprawdzają ale nie id razu po otwarciu. Muszą podeschnąć trochę. Nigdy nie miałam z nimi problemu.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...