Sunday, 28 February 2016

Maybelline : Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold.

Jeśli czytacie mojego bloga regularnie, to pewnie wiecie, że generalnie nie jestem wielką fanką kresek na powiekach i zazwyczaj robię jedynie cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs aby je optycznie zagęścić. Magia Instagrama jednak robi swoje i zapragnęłam kresek z jaskółkami. Do "Perfect wing" mi jeszcze bardzo daleko, wciąż się uczę. Ale ponieważ nie miałam w domu odpowiedniego sprzętu, udałam się do drogerii w celu kupna odpowiedniego eyelinera. Mój ulubiony eyeliner do cienkich kresek marki Rimmel nie do końca mi odpowiadał, głównie ze względu na cienki pędzelek, który jest idealny do rysowania cienkich kresek przy linii rzęs. Poza tym była to końcówka, a wiecie, końcówką wyschniętego eyelinera działać się nie da.  Wybrałam w drogerii tradycyjny eyeliner z pędzelkiem i drugi w pisaku. Ponieważ akurat była promocja w szafie Maybelline, 3 produkty w cenie 2, więc jako trzeci wybrałam Master Ink Glitter Eyeliner w odcieniu Black Gold.
Maybelline, Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold
Black Gold to czarny eyeliner, który ma w sobie złote drobinki. Nie jest to metaliczny złoty eyeliner.
Maybelline, Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold
Opakowanie tradycyjne. Nic specjalnego. Ale sprawdza się. Pędzelek ma miękka końcówkę, która się ugina i wygina pod przyciskiem, co pozwala kontrolować grubość kreski, jaką chcę namalować.
Maybelline, Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold
Konsystencja produktu jest dość płynna. Przed użyciem radzę wstrząsnąć kilka razy tuszem by zawartość wymieszała się. Linię maluje się szybko. Nawet taki laik jak ja nie ma z tym problemu. Eyeliner ma dość dobrą pigmentację, więc szybko można kreskę na powiece wykonać. Trzeba tylko uważać, ponieważ przy grubszej kresce eyeliner trochę dłużej schnie, ale też może  się zrobić mały prześwit, co można szybko  naprawić dokładając eyelinera. Efekt na powiece jest bardziej złoty niż czarny, jednak zdecydowanie widać pod złotą warstwą przebijającą czerń. Wydaje mi się, że efekt jest naprawde ciekawy i zupełnie nieoczywisty. Ponieważ nie jest to eyeliner czarny, wszelkie niedociągnięcia kreski nie są widoczne, co mi się podoba, ponieważ moim kreskom daleko do bycia kreskom dobrym.  Eyeliner najlepiej prezentuje się na cieniach matowych. Jest wtedy "gwoździem programu" :) Trwałość eyelinera jest świetna. Kolor nie blednie i nie ściera się w ciągu dnia. Drobinki nigdzie nie wędrują. Eyeliner po zaschnięciu jest nie do ruszenia ale łatwo go usunąć wykonując tradycyjny demakijaż oczu. 
Maybelline, Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold
Efekt złotej kreski na czarnej bazie zdecydowanie zmienia cały makijaż oka. Przez ostatnie dwa miesiące bardzo często po niego sięgałam. Kupiłam też już kolejną sztukę na zapas.
Maybelline, Master Ink, Glitter Eyeliner ♥ Black Gold
Mimo kilku wad eyelinera, które tak naprawdę mogą wynikać z moich nieumiejętności, bardzo go polubiłam za efekt jaki daje na powiekach.  Jeszcze do niedawna wydawało mi się użycie granatowego eyelinera marki Lovely jako czyste kolorowe szaleństwo, a tu proszę. Złoto i błysk. I czuję się z tym dobrze.

Wolicie tradycyjne czarne kreski czy eksperymentujecie?

10 comments:

  1. Bardzo ładny kolor:) no muszę przyznać, że malowanie kresek średnio mi idzie, ale to już bardziej właśnie moja wina niż wina produktów;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba próbować próbować próbować. Do skutku ;) daleko mi do kreski idealnej ale nie poddaję się ;)

      Planuję jeszcze kupić typowo złoty Eyeliner z Golden Rose ;)

      Delete
  2. wow, jest naprawdę ładny! chyba go sobie sprawię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest :) kosztuje niewiele a przecież jeszcze są promocję ciągle :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ja tez ostatnio polubiłam ;) jeszcze chcę kupic typowo zloty eyeliner z Golden Rose :)

      Delete
  4. Wow! Genialny kolor :) Idealny do tworzenia malutkich, błyszczących akcentów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie, nie mogę się nie zgodzić :)

      Delete
  5. Wow! Super wyglada ;) Musze kupic cos w tym stylu ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...