Monday, 29 February 2016

Urodzinowe upominki - luty 2016.

Nie wiem jak u Was, ale w mojej rodzinie od zawsze świętujemy urodziny. Jest to druga okazja w roku, oprócz Świąt Bożego Narodzenia, kiedy obdarowywujemy się prezentami. Tak się składa, że luty to miesiąc moich urodzin! Z tej właśnie okazji, w moje ręce wpadło kilka fajnych kosmetyków, które chciałabym Wam pokazać. Jeśli jesteście ciekawe co dostałam, zapraszam do dalszej części posta.
Urodzinowe upominki - luty 2016
Zacznę najpierw od prezentu mojego dla siebie samej. Postanowiłam kupić sobie kilka cieni Makeup Geek. Umieściłam je w pustej paletce po cieniach Inglot. Wybrane przeze mnie cienie są w tonacji typowo fioletowo różowej. Od lewej do prawej są następujące odcienie : Cinderella, Petal Pusher, Cupcake, Unexpected oraz Fairytale.
Urodzinowe upominki - luty 2016
Róże Too Faced marzą mi sie od dawna. Szczególnie seria Love Flush. Dostałam ich całą paletkę! Oczywiście każdy cień nie jest pełnowymiarowy, ale cieszę się, że mam możliwość używania tych wszystkich odcieni, które i tak wystarczą mi na bardzo długo!
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Kolejny produkt, to rozświetlacz Nude Air Glowing Gardens marki Dior! Dostałam odcień Glowing Nude. Jest to tak fantastyczny produkt, że rozważam kupno drugiego dostępnego odcienia, Glowing Rose. Serio, i muszę się szybko zdecydować zanim ta limitowanka zniknie ze sprzedaży.
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Mac. Nie mogłoby go zabraknąć. Moje zdziwienie było ogromne w momencie otworzenia prezentu, ponieważ limitowanka Zac Posen dla Mac jest dostępna online dopiero od zeszłego czwartku, i jeszcze niedostępna stacjonarnie ;) Wszystkie kolory z tej paletki są po prostu cudne! Dostałam również Gift Card na zakupy w Mac! Kasiu, bardzo Ci dziękuję za tą przemiłą niespodziankę! :*
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Mama w poszukiwaniu prezentu dla mnie udała się między innymi do Sephory. Tam dorwała dla mnie aksamitną pomadkę marki Sephora w odcieniu 13 Marvelous Mauveé. Ponoć jest to odpowiednik wychwalanej na youtube pomadki Anastasia Beverly Hills w odcieniu Dusky Rose. Dostałam również matową pomadkę marki Avon w odcieniu Pure Pink.
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Krem pod oczy z awokado marki Kiehl`s jest na mojej wishliście od bardzo dawna. Naprawdę cieszę się, że mogę go w końcy wypróbować. Krem dostałam już na poczętku lutego i od razu wzięłam się za jego używanie. Na razie jestem zachwycona i niech tak zostanie.
Urodzinowe upominki - luty 2016
Urodzinowe upominki - luty 2016
Koleżanka sprezentowała mi bardzo fajną kosmetyczkę i nie mogę się już doczekać, by ją wypełnić i zabrać ze sobą w marcu na wyjazd do Polski.
Urodzinowe upominki - luty 2016
To byłoby na tyle. Sporo tego, wiem, ale moi bliscy dobrze wiedzą, czym się intersuję, co mi się podoba i znają na pamieć moją wishliste. Jak ich nie kochać :) Następna porcja prezentów dopiero w grudniu!

Dajcie znać, czy przypadło Wam coś do gustu ;)





42 comments:

  1. Super prezenty! Ja tez skusilam sie na rozswietlacz Diora, jako ze mialam imieniny w tym miesiacu, to potraktowalam to jako prezent dla siebie samej :)

    Bardzo jestem ciekawa cienii z Makeup Geek, zwlaszcza jak np. wypadaja w porownaniu z innymi cieniami i czy faktycznie sa warte zakupu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana już mogę Ci powiedzieć, że są warte zakupu. Maja niesamowitą pigmentacje i rozcieraja się jak bajka :) bardzo przypominaja cienie Mac, właściwie jakby mi ktoś wmawiał, że to Mac, to bym uwierzyła :) a Makeup Geek są o połowę tańsze!
      ja za jakiś czas planuję kupić kilka odcieni brązowych :) zamówiłam z beauty bay, wysyłają do róznych panstw :)

      każda okazja jest dobra, by sobie sprawić prezent :) ja mam imieniny w kwietniu, ale nigdy nie obchodzę, więc następna rozpusta kosmetyczna będzie w grudniu dopiero :)

      Delete
  2. Replies
    1. dzięki! :) aż się sama do siebie uśmiecham jak je widzę :D

      Delete
  3. Dior jest tak piękny, że szkoda byłoby mi go używać <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mi go szkoda :) ale jestem nim zachwycona i nie potrafię go nie używać :) oby starczył na dłuugo!

      Delete
  4. wszystkiego najlepszego! umknęły mi Twoje urodziny

    wow, fantastyczne prezenty. niech przynoszą Ci mnóstwo radości - i z używania, i z pisania dla nas notek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) a nic nie szkodzi ;)

      przynosza mnóstwo radości, oj przynoszą! tyle niespodzianek :)

      Delete
  5. Ogrom cudowności. I wszystkiego najlepszego!

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne, a przede wszystkim przydatne, prezenty! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no nie bardzo :) tak naprawdę to potrzebny był tylko krem pod oczy :) i kosmetyczka, a reszta to rozpusta! :)

      Delete
  7. Cuuuudowne prezenty! Aż niewiadomo co lepsze! Miłość do rozświetlacza Diora podzielam! Ja na szczęście (dla mojego portfela) drugiej wersji kolorystycznej w ogóle nie brałam pod uwagę bo źle wyglądam z takimi różowawymi rozświetlaczami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sie tylko waham z jednego powodu - mam cos podobnego z maca w odcieniu sparking Rose. Przynajmniej tak mi sie wydaje że są podobne 😃

      Delete
  8. powiem tak mi do gustu przypadło dosłownie wszystko :D czekam na recenzje swatche :) a rozświetlaczem kusi mnie już kolejna osoba ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha cieszę się:)
      Ja rozświetlacz również polecam. Jest naprawdę wyjątkowy. I tak jak uwielbiam Macowy Sparkling Rose to Diorowy depcze mu po piętach. Wszystkie inne rozświetlacie mógłby teraz dla mnie nie istnieć :)

      Delete
  9. Pierwsze to składam Ci serdeczne życzenia:) a prezenty wyborne:)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam krem Khiel's jest po prosu fenomenalny! A zazdroszczę Dior i cieni Maca. Daj przy okazji znać jak z ich pigmentacją.

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie przez ten krem mam ochotę wypróbować inne produkty z tej marki. Mam na oku dwa kremy do twarzy i chyba nawet dzisiaj jeszcze się po niego wybiorę :)

      Jeśli chodzi o cienie Mac, to pigmentacja jest bardzo dobra. W niczy nie gorsza niż tradycyjne cienie :)fajnie się rozprowadzają na powiece i rozcierają :) już drugi dzień mam je na powiekach - w innej kombinacji i kurde, no rewelacyjna jest!

      Delete
  11. Spóźnionego wszystkiego najlepszego :) Chociaż z tego co widzę 'materialnie' dostałaś już to co najlepsze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) no nie mogę narzekać :)

      Delete
  12. Ileż wspaniałości :D Ta paleta róży jest cudowna, podobnie jak rozświetlacz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam na necie mnostwo zdjęć obu produktów, i na żywo są jeszczeładniejsze :)

      Delete
  13. Prezenty są na prawdę rewelacyjne, bardzo chętnie przetestowałabym paletkę cieni wyglądają pięknie :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki i również pozdrawiam :)

      Delete
  14. rozświetlacz Dior i serduszka-róże wymiatają! woow ale prezenty,cudo!
    Spóźnione wszystkiego naj i spełnienia wszystkich marzeń :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :) a prezenty jak najbardziej trafione w mój gust :) dobrze mnie rodzinka zna :)

      Delete
  15. Ale ekstra nowości! :) I przy okazji wszystkiego najlepszego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za życzenia :) sama nie wiem co mam używać. Chciałabym wszystko na raz a sie nie da haha

      Delete
  16. Wszystkiego dobrego! :)
    Otrzymałaś cudowne prezenty.
    Ja mam w planach kupić kilka cieni Makeup Geek z serii DUOCHROME. Widziałam je w akcji i muszę przyznać, że robią wrażenie:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za życzenia :)

      Duochromy ♥ ja chcę sobie zamówić Mai Tai, ale to za jakiś czas :) muszę się nacieszyć tymi co mam :)ale masz rację, robią ogromne wrażenie!

      Delete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, co nawet nie wiem jak to skomentować.
      obs za obs?

      Delete
  18. Wszystkiego najlepszego ! :)
    Bardzo mi się podobają róże, a i rozświetlacz wpadł mi w oko :) Miłego użytkowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za życzenia :)cieszę się, że coś Ci się spodobało :) pozdrawiam!

      Delete
  19. Ojej piękne kosmetyki! Zakochałam sie ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba najładniejsze w mojej kosmetyczce :)

      Delete
  20. Same cudeńka! Czego więcej chcieć, wszystkiego najlepszego przy okazji ;)

    ReplyDelete
  21. świetne prezenty, sama chętnie bym chciała takie dostać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) muszę przyznać że moi bliscy dobrze mnie znają, mimo wszystko jednak słuchają jak paplam o kosmetykach i naprawdę się postarali :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...