Tuesday, 8 March 2016

Barry M : Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie.

Barry M, Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie
Nie raz już Wam wspominałam, ze lakiery Barry M z serii Gelly Hi Shine to moje ulubione lakiery do paznokci i mam je w wielu kolorach. Dzisiaj przyszedł czas, aby odcień Acai Smoothie miał swoje 5 minut.
Barry M, Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie
Acai Smoothie to fioletowy chłodny średni róż.
Barry M, Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie
Konsystencja lakieru jest żelowo kremowa ale łatwo się ją na paznokciach rozprowadza. Lakier nie smuży, a do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw lakieru.  Lakier zmywa się bezproblemowo. Na moich miękkich i cienkich  paznokciach wytrzymuje standardowo dwa dni i po tym czasie zaczyna z końcówek odpryskiwać. Zaznaczę jednak znowu, że nietrwałość lakieru wynika z winy moich paznokci a nie jego złych właściwości. Niech Was to nie zmyli w ocenie lakieru.
Barry M, Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie
Tak prezentuje się na moich paznokciach.
Barry M, Gelly Hi Shine Nail Paint ♥ Acai Smoothie
Jeśli jeszcze nie miałyście do czynienia z lakierami Barry M z serii Gelly Hi Shine, to gorąco je polecam jeśli macie możliwość ich kupna.

18 comments:

  1. Słyszałam o tych lakierach, ale jeszcze nie kupowałam bo ostatnio jakoś rzadko maluje paznokcie :D ale może kiedyś dorzucę do zakupów w minti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli się zdecydujesz to polecan serię Gelly Hi Shine, według mnie najlepsza. Ma lepszy pędzelek i ładniejsze efekty niż podstawowa seria lakierów Barry M :)

      Delete
  2. Kolor jest przepiękny! Mam słabość do takich odcieni, natomiast od dłuższego czasu nie kupuje juz normalnych lakierów, bo przerzuciłam sie na hybrydy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mam do nich słabość. Mam kilka w tym typie, niby podobne a jednak inne :)
      ja się za hubrydowanie jeszcze nie zabrałam ;) może kiedyś

      Delete
  3. Replies
    1. ;)
      wiesz, to jest chyba jakiś nowy odcień, bo znam szefę Barry M na pamieć chyba i nigdy wcześniej tego odcienia nie widziałam.

      Delete
  4. bardzo ładny kolorek :) zapraszam do mnie i wzięcia udziału w konkursie :)

    ReplyDelete
  5. Mam jeden odcień z tej serii, ale nie noszę go często bo jest niebieski :> Natomiast ten kolorek, który pokazałaś jest całkowicie w moim guście!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a wiesz, że niebeskich lakierów nie mam w ogole?
      muszę sobie sprawić jakiś kobalt czy kobalt :)

      Delete
    2. Sama sobie nie kupuję niebieskich, bo to nie jest mój kolor. Ten akurat dostałam ;)

      Delete
    3. rozumiem :) ja muszę wypróbować na sobie, jestem ciekawa efektu :)

      Delete
  6. Jaki ładny koktajl jagodowy! Mam dwa lakiery Barry M, które niestety nie odpowiadają mi kolorystycznie, muszę się koniecznie rozejrzeć za odcieniami w serii Hi Shine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seria Hi Shine ma rewelacyjne kolory! polecam :) i często wchodzą nowe odcienie :)

      Delete
  7. Bardzo fajny odcień, dokładnie jak stwierdzono koktajl jagodowy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolor robi wrażenie, pracuję w restauracji i kobiety często pytają co to za lakier :)

      Delete
  8. kolor śliczny naprawdę mi się podoba i do tego jest taki mój bo uwielbiam wszelkie fiolety :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...