Wednesday, 9 March 2016

Mac : Enchanted Eve, Lustre Lipstick ♥ Soft Savour.

Mac Enchanted Eve, Lustre Lipstick ♥ Soft Savour
Pomadka Soft Savour pochodzi ze świątecznego zestawu Enchanted Eve Eye & Lip Bag (Pink), do którego należy również paletka cieni Pinkluxe, którą już Wam pokazywałam w styczniu. Muszę przyznać, że cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu, a i cenowo wyszło również bardzo korzystnie. Wiem, że to odcień limitowany, ale w pojawił się on już wcześniej, więc jestem pewna, że pojawi się kiedyś znowu.
Mac Enchanted Eve, Lustre Lipstick ♥ Soft Savour
Soft Savour jest opisany jako cool mid-tone pink. Całkowicie się z tym zgadzam, jest to chłodny średni róż o wykończeniu Lustre. Różowy nudziak bez drobinek.
Mac Enchanted Eve, Lustre Lipstick ♥ Soft Savour
Opakowanie pomadki jest charakterystyczne dla barw całej kolekcji Enchanted Eve. Konsystencja pomadki jest przyjemnie kremowa i pomadka sunie po ustach przyjemnie. Zapach, typowy dla pomadek Mac, bardzo umila jej stosowanie. Kolor rozprowadza się na ustach równomiernie, ale jest to pomadka o wykończeniu Lustre, więc nie ma mocnego krycia i trwałości. Na ustach wygląda jednak ślicznie, i choć kolor jest spokojny, to ładnie podkreśla usta i sprawia, że wydają się one pełniejsze. Pomadka świetnie sprawdza się na codzień, jak i do mocniejszego makijażu oka. 
Mac Enchanted Eve, Lustre Lipstick ♥ Soft Savour
Mam sporo pomadek Mac, ale żadna nie jest do Soft Savour podobna. Kolor jest wprawdzie prosty i bezpieczny, ale nietuzinkowy. Tym bardziej cieszę się, że jest częscią zestawu, który wpadł w moje ręce.

Jak się Wam podoba?


17 comments:

  1. piekny kolor i opakowanie mi sie podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szata graficzna tej kolekcji również przypadła mi do gustu:)

      Delete
  2. Kolor ładny choć mi w takich średnio:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie jest to kolor dla każdego, ja jadenak uważam,że mi pasuje i dobrze się w nim czuję, choć cały zestaw zamawiałam w ciemno na podstawie zdjęć w internecie.
      Ta pomadka jednak na każdym zdjęciu wygląda inaczej, naturalny odcień ust musi mieć duży wpływ naefekt końcowy. Moje naturalne usta nie są za bardzo napigmentowane, więc odcień wychodzi dość jasno :)

      Delete
  3. jak wiesz, wolę niej chłodne róże :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :)
      mam dwie pomadki z serii Ellie Goulding, które jeszcze nie pokazywałam i one będą bardziej w Twoim typie :)

      Delete
  4. Replies
    1. ma coś w swobie, choć taki niepozorny :)

      Delete
  5. Bardzo ładny efekt na ustach, ja preferuję jednak inne kolory.

    ReplyDelete
  6. Podoba się i to bardzo! Gdyby była dostępna, kupiłabym ją bez wahania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak się znowu pojawi to dam Ci znać. Ona już kiedyś była w jakiejś limitowance, jestem pewna ze pojawi sie znowu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...