Monday, 14 March 2016

Mac : Patentpolish Lip Pencil ♥ Go for Girlie.

Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Go for Girlie
Za oknem dzisiaj pięknie świeci Słońce i wzięła mnie ochota na zupełnie niezimowy kolor na ustach. Ja wiem, że na ustach nosimy kolory jakie chcemy i kiedy chcemy, ale ja tego typu kolory noszę w cieplejszych porach roku, a w zimnych stawiam na nudziaki. W każdym razie zapraszam Was na post dotyczący kolejnej pomadki w kredce Patentpolish marki Mac, tym razem w odcieniu Go for Girlie
Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Go for Girlie
Go for Girlie jest opisany jako "bright yellow pink", ale nie do końca się z tym zgadzam, ponieważ na moich ustach kolor wychodzi jasno koralowo różowy. Wygląda przepięknie z letnią opalenizną! Sztyft wydaje się intensywnie kolorowy, ale na ustach kolor łagodnieje.
Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Go for Girlie
O właściwościach kredek Patentpolish pisałam Wam już nie raz przy okazji odcienia Fearless oraz  Kittenish. Tutaj również właściwości pomadki są świetne. Pomadka ma postać wykręcanej kredki, ładnie pachnie (typowo dla pomadek Mac) oraz przyjemnie i gładko się na ustach rozprowadza. Efekt na ustach jest półtransparentny. Na ustach otrzymuję delikatny kolor i efekt lśniących ust. Trwałość koloru nie jest wielogodzinna, ale nie jest to produkt longlasting i producent tego nie obiecuje. Obecuje jednak soczysty połysk i łatwość aplikacji, a obietnice te są spełnione. Usta wyglądają na zadbane, nawilżone, miękkie i gładkie. Pomadki w kredce Patentpolish są zdecydowanie moimi ulubieńcami i sięgam po nie z przyjemnością.

Tak Go for Girlie prezentuje się na moich ustach:
Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Go for Girlie
Lubicie pomadki w kredce czy wolicie tradycyjne pomadki?


14 comments:

  1. bardzo Ci pasuje :) lubie pomadki w kredce, mam kilka z innych firm :))

    *co do cieni z MAC zastanawiam sie nad paletka z 9 cieniami :D zawsze moge na start wypróbowac różne wykonczenia ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) kredki to zdecydowanie moje ulubiona forma :) a Patentpolish z Mac to juz w ogóle!

      Dobry pomysł. Nawet miałam Ci zasugerować paletki tylko pomyślałam ze paletki to paletki. Często jakiś kolor jest nietrafiony i sie go nie używa :) co innego jak sie stworzy swoja paletkę z cieni przez nas wybranych :) sama jednak mam ochotę na jakas gotową dziewiątkę. Ma sie zreszta niedługo pojawic nowa seria Eyes on you z nowymi paletkami 9 i 15 chyba :)

      Delete
  2. ja lubię i kredki i pomadki, a na ustach prezentuje się cudownie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudowanie się tez na ustach nosi :) te kredki są genialne!

      Delete
  3. Świetny kolor! :-)
    Obecnie mam tylko jedną szminkę w kredce, za to tradycyjnych sama już nie wiem, ile ;-) Tak więc chyba jednak skłaniam się w kierunku tradycyjnych pomadek :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja generalnie traycyjnych tez mam więcej ale generalnie wolę te w kredce :)

      Delete
  4. Sliczny odcien <3 A wiesz, ze ja jeszcze nie mam ani jednej szminki w kredce? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patentpolish spodobałyby Ci się :) sa takie nawilżająco przezroczyste :)

      Delete
  5. Jeśli mają te same właściwości co nabłyszczające i nawilżające kredki z Astor, to biorę w ciemno;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam te Astorowe :) myślę, że spokojnie możesz brać w ciemno :)

      Delete
    2. Koniecznie daj znać czy jesteś zadowolona :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...