Sunday, 13 March 2016

Nyx : Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar.

Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar
Jeśli chodzi o pomadki Nyx z serii Matte, to skusiłam się na jeden odcień, Whipped Caviar. Odcień, który ciągle jest wyprzedany i na stoisku Nyx nad testerami tego odcienia zawsze widnieje pusta przestrzeń. Udało mi się go jednak w końcu dorwać, bo chyba trafiłam na świeżą dostawę ;)
Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar
Whipped Caviar to zgaszony brudny odcień różu. Typowy odcień dający efekt "my lips, but better".
Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar
Opakowanie pomadki jest dość kiczowate. Nic spacjalnego. Plastik, a mechanizm wykręcający pomadkę jest tak luźny, że nie raz pomadka mi się sama odkręciła w torebce, co spowodowało gniecenie się sztyfta. Zapach pomadki jest przyjemny. Nie jest to wprawdzie zapach pomadek Mac, ale jest również waniliowy i nie drażniący. Konsystencja pomadki jest kremowa i z łatwością sunie po ustach. Kolor ładnie i równomiernie się rozprowadza.
Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar
Efekt na ustach nie jest matowy, jakby to sugerowała nazwa serii z której pochodzi pomadka, ale satynowe wykończenie jest jak najbardziej w moim guście. Pomadka nie powoduje przesuszenia moich ust, jest komfortowa w noszeniu i ładnie wygładza usta. Dodatkowo sprawia, że wyglądają na pełniejsze niż są w rzeczywistości. Pomadka nie jest może supertrwała, ponieważ na moich ustach utrzymuje się średnio 3 godziny, ale bardzo ładnie z ust znika. 
Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar

Wcale się nie dziwię, że ten odcień jest ciągle wyprzedany. Jest jednym z ładniejszych w tej serii. W serii Matte, oprócz intensywnych odcieni,  jest też wiele bardzo ładnych naturalnych nudziaków. Jeśli czegoś takiego szukacie, to polecam zerknąć w asortyment.

Tak pomdka wygląda na moich ustach. 
Nyx Matte Lipstick ♥ Whipped Caviar
Naprawdę bardzo tą pomadkę lubię i często po nią sięgam. Poza kiepskim opakowaniem, nie mam jej nic więcej do zarzucenia. Pomadka kosztuje £6.50, więc za tą cenę mogliby się bardziej postarać. Na chwilę obecną jednak nie planuję kupna kolejnych odcieni. Chyba, że coś wyjątkowo spontanicznie mi wpadnie w oko.

Znacie produkty do ust Nyx z serii matowej?

12 comments:

  1. Mam jedną wersję błyszczykową i polubiłam nawet:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) produkty do ust Nyź są fajne, i róże też ;)

      Delete
  2. Ja kilka dni temu skusilam sie na swoją pierwsza pomadkę Lip Cream z Nyxa i wybrałam odcień Istanbul :) na razie jestem pozytywnie zaskoczona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istanbul jest boski! świetny kolor wybrałaś!

      Delete
  3. Bardzo ładne wykończenie i odcień, ale nad opakowaniem faktycznie mogliby trochę popracować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do luksusowego opakowania mu niestety daleko :)

      Delete
  4. Replies
    1. Cieszę się ze przypadł Ci do gustu :) podobne znajdziesz u Golden Rose w serii Vision :) nawet opakowania pomadek są identyczne :)

      Delete
  5. Replies
    1. Ja również! :) lubię odskocznie w postaci czegoś bardziej kolorowego ale "takie" odcienie są stworzone dla mnie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...