Sunday, 17 April 2016

Essie : Nail Laquer ♥ Angora cardi.

Dzisiaj na moich paznokciach jest kolor jesienno zimowy. Ale nie smutny, a tym bardziej nie nudny. Lakier Essie w kolorze Angora Cardi spodobał mi się od razu, gdy ujrzałam do w szafie lakierów Essie. 
Essie, Nail Laquer ♥ Angora cardi
Angora Cardi to ciepły brąz, z którego przebija się bordo i fiolet. Marsala, kolor roku 2015? :)
Essie, Nail Laquer ♥ Angora cardi
Konsystencja lakieru jest kremowa. Lakier ma rewelacyjne krycie i jedna grubsza warstwa kryje paznokcie równomiernie i bez prześwitów. Dodatkowo gruby i poręczny pędzelek ułatwia aplikację, więc pomalowanie tym lakierem paznokci trwa dosłownie kilka minut. 

Trwałość lakieru na moich paznokciach to dwa dni. Bedę Wam do znudzenia powtarzać, że moje paznokcie są miękkie i cienkie, a przez to lakiery na nich nie trzymają się długo. Nie obwiniajcie zatem lakieru za nietrwałość, bo to nie ich wina. 
Essie, Nail Laquer ♥ Angora cardi
Jak się Wam podoba?

22 comments:

  1. No no ciekawy ten kolor nie powiem, ale tej 2 dniowej trwałości to Ci zawsze współczuję:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee tam ;) ja lubię malować paznokcie do tego stopnia, że często robię to codziennie :) także jakos specjalnie na siłę paznokci wzmocnić nie próbuję :)

      Delete
  2. ja tez wspolczuje ;/ u mnie spokojnie 7 dni bez zadnego odprysku :D kolor cudny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak wspomniałam wyżej, nie specjalnie mi to przeszkadza :) ja mam mnóstwo lakierów do paznokci i przez to, że maluję je codziennie lub dwa dni, to wszystkie są na zmianę w użytku ;)

      Delete
  3. Kolor cudowny, muszę znaleźć jego odpowiednik w hybrydzie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki i powodzenia :) na pewno znajdziesz!

      Delete
  4. Replies
    1. Ja mam tylko jeden. Szczerze mówiąc nie znalazłam odpowiednika innych marek. Kolor jest naprawdę nietypowy :)

      Delete
  5. Nie miałam Essie, ale szaleję na punkcie lakierów z Miss Sporty - mam na myśli serię Et voila. Classic Nudes:).
    Twój kolorek jest bardzo ładny, miałam podobny z Sally Hansen, ale zupełnie mi nie pasował, więc oddałam siostrze:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam tej serii ;) ja sobie lakieru tej marki odpuściłam, bo ciągle trafiałam na słabo kryjące i musiałam nakładać 3-4 warstwy by kolor byl równomierny. :(

      Fajnie mieć siostrę :)ja mam brata, który lubi mi czasem cos dorzucić do kosmetyczki, więc nie mogę narzekać :)

      Delete
  6. Lubię takie kolorki, chociaż ja w nim brązu nie widzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko zależy od światła :) czasami mam wrażenie ze to brązowy lakier !

      Delete
  7. Replies
    1. Nie mogę się nie zgodzić :) w drogeriach naszych nie widzę nic podobnego!

      Delete
  8. z topem będą trzymać troszkę dłużej, kolorek super i o dziwo nie mam go w mojej kolekcji essie :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze używam topu :) ale nie robi to różnicy moim paznokciom. Nic sie ich nie trzyma i koniec. Dlatego tez tak się wzbraniam przed hybrydami, bo będę sie męczyć z aplikacja dwie godziny, a mi odpadną po kilku dniach.

      Musisz koniecznie uzupełnić braki :)

      Delete
  9. Uwielbiam lakiery Essie, zwłaszcza te z szerokimi pędzelkami, obecnie tak ciężko dostępne. Przepiękny kolor. U mnie wszystkie Essie na bazie i z topem trzymaja się spokojnie 7 dni, czasem nawet do 10-ciu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Anglii chyba sa tylko te z szerokimi pędzelkami. W sumie to mam tylko dwa pełnowymiarowe, ale oba mają właśnie te szerokie pędzelki, jakie lubię :)

      Mam kilka sztuk 5ml z tkmaxx i te juz mają mieszane pędzelki - część wąskie i cienkie a część szerokie i płaskie. Muszą pochodzić z różnych miejsc.

      Wow, to faktycznie długo! Moja mama ma podobnie. Moz do znudzenia kolorem nosić lakier przez dwa tygodnie. Odrost paznokcia widać ale lakier trzyma :)

      Delete
  10. Przyznam szczerze, że nigdy nie zwróciłam na niego uwagi, a jest to odcień, który chętnie zobaczyłabym na swoich paznokciach w okresie jesiennym. Bardzo ciekawy kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba i Cię zainteresował :)

      Delete
  11. Kolor cudowny, uwielbiam takie. Mogłabym nosić je cały rok, jednak wiosną i latem trochę ze sobą walczę i staram się przekonać do nieco żywszych barw :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) u mnie ten pójdzie teraz w odstawkę bo kupiłam kilka typowo wiosenno letnich kolorów i mam zamiar ich głównie używać :) takze wiem o co chód :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...