Thursday, 7 April 2016

Kiehl`s : Creamy Eye Treatment with Avocado.

Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Krem pod oczy z awokado marki Kiehl's juz dawno chciałam wypróbować i osobiście sprawdzić, o co tyle hałasu. Dostałam go w prezencie urodzinowym, już kilka tygodni wczesniej. A ponieważ byłam go bardzo ciekawa, to od razu się wzięłam za jego używanie. Kremu używam już dwa miesiące, mam wyrobione zdanie i chciałabym się podzielić z Wami moimi przemyśleniami na jego temat.
Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Polska strona producenta oraz sklep internetowy już działa klik . Na stronie znajdziecie taki opis kremu pod oczy z awokado: 
" - Kremowa, nawilżająca pielęgnacja przeznaczona dla skóry wokół oczu, z formułą na bazie olejku z awokado
- Łagodnie nawilża delikatną skórę wokół oczu.
- Nie spływa do oczu.
- Produkt testowany oftalmologicznie i dermatologicznie.
- Niezwykle skuteczne składniki naturalne zapewniają delikatnej skórze wokół oczu codzienne nawilżanie.
- Ulubiony produkt naszych klientów."


Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Jakie skadniki znajdziemy w kremie?
Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Krem jest dostępny w dwóch wersjach pojemnościowych : 14g oraz 28g. Ja mam ten mniejszy słoiczek. 

Opakowanie to mały lekki plastikowy odkręcany słoiczek. W środku znajduje się krem kolorem przypominającym wnętrze awokado. Konsystencja kremu jest gęsta i w dotyku bardzo bogata. Ale nie do końca kremowa.  Przyznam szczerze, że przy pierwszej aplikacji poczułam lekkie rozczarowanie. Krem nie chciał się rozsmarować na skórze. Był tępy i ślizgał się po jej powierzchni. Przy kolejnych aplikacjach zjawisko się powtarzało i przez to mój zapał do tego kremu opadł. Metodą prób i błędów doszłam do tego, co zrobić żeby krem się ładnie i gładko rozprowadzał. Muszę się upewnić, że skóra jest zupełnie sucha i dodatkowo rozgrzać krem chwilę między palcami. Następnie go aplikuje na skórę. Krem wtedy przyjemnie się rozprowadza i nie ślizga po skórze. Szybko się wchłania i stanowi świetną bazę pod korektor. 
Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Jesli chodzi o działanie, to faktycznie krem świetnie nawilża skórę wokół oczu. Jakiś czas temu wspominałam Wam, że miałam wyjątkowo problematyczną skórę pod oczami, gdyż objęła ją niestety egzema, co spowodowało jej zaczerwienienie, pieczenie i przesuszenie z suchymi skórkami. Ratowałam się olejkiem, który przywrócił tą okolicę skóry do porządku. Krem Kiehl's z awokado nie powoduje u mnie pieczenia i szczypania tych miejsc. A niestety zdarzało się kremom, które próbowałam używać wczesniej. Krem z awokado przyjemnie skórę nawilża i pielęgnuje. Skóra jest miękka i elastyczna. Jeśli chodzi o efekt nawilżający, to jestem zadowolona.
Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Szkoda tylko, że krem nie ma właściwości również przeciwzmarszczkowych, ponieważ w moim wieku samo nawilżanie to już jednak za mało. Dlatego krem Kiehl's używam jedynie na dzień, a na noc używam innego kremu pod oczy o właściwościach przeciwzmarszczkowych. I jest dobrze.
Kiehl`s, Creamy Eye Treatment with Avocado
Zainteresowałam się bardziej marką Kiehl's i jej ofertą, w której z znalazłam inne ciekawe kremy pod oczy, które chciałabym też wypróbować. Dlatego na razie ponownie kremu z awokado nie kupię. Może znajdę w innym kremie równie dobre właściwości nawilżające wraz z przeciwzmarszczkowymi.  Nie wykluczam jednak, że wrócę do niego w przyszłości, ponieważ to jeden z najlepszych kremów nawilżających jakie miałam. Gdybym była młodsza o 10 lat, byłby ideałem pod względem działania.

Miałyście do czynienia z kremem pod oczy z awokado marki Kiehl's?

26 comments:

  1. Używam go od niedawna i powiem Ci, że mnie nawet śmieszy to jego ślizganie;) Też trochę żałuję, że nie jest przeciwzmarszczkowy... No, zobaczymy jak będzie po dłuższym czasie stosowania. Póki co mam jeszcze do opublikowania zaległą recenzję bardzo fajnego kremu Pharmaceris :) jak zwykle jestem do tyłu:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też mam zaległe kremy, ale nic ciekawego i w sumie tak odkładam, bo nie chce mi się o nich pisać ;) wolę o czymś fajnym :)
      chetnie poczytam o kremie Pharmaceris :) a przeciwzmarszczkowy? :)

      Delete
    2. Pharmaceris A duoaktywny krem przeciwzmarszczkowy:) ja mam coś sporo zaległych kosmetyków :D

      Delete
    3. Jak przeciwzmarszczkowy to tym bardziej z chęcią poczytam :)

      Delete
  2. Używałam go na początku zeszłego roku i go lubiłam, bardziej niż all about eyes rich, ale teraz chyba się skuszę na Origins :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Origins GinZing? :) też go uwielbiam! świetny krem rozświetlający na dzień :) zużyłam ich kilka i na pewno jeszcze do niego wrócę :)

      Delete
    2. O tez mam na niego chęć, ale jeszcze dwa kremy czekają w zapasach :D

      Delete
    3. To akurat :) zapasy zużyjesz to wiesz co kupić następne ;)

      Delete
  3. Mój ulubieniec, ale racja na zmarszczki trzeba poszukać czegoś innego

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety wiele kremów typowo przeciwzmarszczkowych u mnie nie daje wystarczającego nawilżenia, a już na pewno nie takie jak ten krem ;) więc sama nie wiem, co ważniejsze - przeciwzmarszczkowe własciwosći i intensywne nawilżanie :) biorąc pod uwagę, że gdy mam pod oczami przesuszoną skóre to ilość zmarszczek natychmiast wzrasta ;) przy nawilżonej skórze się jakby prostują :)

      Delete
  4. O dziwo kremik ten mnie nie kusi ;-) Wierzę, że jest fajny, ale ja też stawiam już na te mocniejsze pod oko ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem, ja też powinnam, dlatego kupię coś innego Kiehl`s, bardziej mocniejszego i dam znać czy warto :)

      Delete
  5. Pewnie stosowany na dzień sprawdziłby się u mnie dobrze :) Pierwszy raz widzę ten krem pod oczy, ale prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naprawdę? :) ja mam wrażenie, że ten krem bombaruje sobą z każdego miejsca :) ale faktycznie opinie o nim są jak najbardziej trafne :) jeszcze się nie spotkałam ze złą opinią :)

      Delete
  6. Uwielbiam ten kremik. Prosty skład i skuteczne działanie. Czego chcieć więcej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi brakuje tego "przeciwzmarszczkowy" w opisie :)
      ale mam inne na oku, właśnie marki Kiehl`s, więc będę mam nadzieję testować :)

      Delete
  7. Mam ochotę wypróbować ten krem, może na moje 26 lat by starczył :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam 8 lat więcej i z nawilżeniem sobie radzi :)

      Delete
  8. Mam go i niebawem rozpoczynam test ale ta jak Ty tylko na dzień bo mnie sie zmarszczki imają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na noc ten krem jest dla mnie za słaby, ale wiele kremów przeciwzmarszczkowych jakie używałam, nie jest w stanie tak dobrze nawilżyć skóry pod oczami jak awokadowy Kiehl`s :)więc też coś za coś :)

      Delete
  9. nie miałam z nim do czynienia, ale na pewno i ja z ciekawości go kupię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto wypróbować :) nie jest to krem na specyficzne problemy, typu puchnięcia czy zasinienia, ale robi to co ma robić - nawilża :)

      Delete
  10. Uwielbiam go! To najlepszy krem pod oczy jakiego przyszło mi używać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeszcze bardzo lubię krem pod oczy z Soap & Glory i Origins GinZing :)

      Delete
  11. Moja trzydziestoletnia skóra pod oczami;) wymaga już czegoś silniejszego, dlatego na Creamy Eye Treatment with Avocado się nie zdecyduję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj jestem sporo starsza ;) mam zamiar przetestować inne, silniejsze kremy Kiehl's, wiec na pewno o nich dam znac :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...