Wednesday, 6 April 2016

Sephora : Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee.

Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
O Aksamitnej pomadce marki Sephora po raz pierwszy usłyszałam w jednym z filmików Joasi Maxineczki, w którym pokazywałam ona "zamienniki" pieknej pomadki w płynie Anastasia Beverly Hills w odcieniu Dusty Rose. Od dawna podoba mi się ta pomadka, ale zdobycie jej graniczy z cudem. No może nie do końca, ponieważ Dusty Rose można bez problemu dorwać na ebay, ale jej cena wychodzi daleko poza moje oczekiwania (niemal trzykrotnie większa niż cena oryginalna) i po prostu tyle za nią nie zapłacę. Dlatego bardzo się ucieszyłam z filmiku Joasi, i od razu weszłam na strone Spehora.pl by zamówić aksamitną pomadkę w odcieniu 13 Marvelous Mauvee. 
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
I zonk. Pomadka była wyprzedana i zwyczajnie nie mogłam jej upolować online przez wiele tygodni. Udało się za to mojej mamie stacjonarnie, przy okazji którejś tam wizyty w Sephorze. Dostałam ją więc na urodziny. Hurra!
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Sephora tak opisuje swój produkt :
"Pomadka o płynnej konsystencji, długotrwale kryjąca, o wyjątkowej zmiennej konsystencji: kremowa przy aplikacji zmienia się w delikatną, aksamitną teksturę o nienagannym kolorze trzmającym się na ustach przez wiele godzin.

Do jakiego rodzaju makijażu ?
Aksamitna konsystencja wzbogacona olejkiem z avocado zmienia sie po aplikacji i pozostawia na ustach czysty kolor oraz uczucie komfortu..
Intensywny kolor, łatwa aplikacja, długotrwałość…czy można chcieć więcej?

Jak używać ?
Opakowanie umożliwia prawdziwie nienaganną aplikację w mgnieniu oka!"
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Odcień 13 Marvelous Mauvee to zgaszony brudny odcień różu. Na ustach daje efekt matowych "my lips, but better". Kolor jest bardzo twarzowy i pasuje niemal na każdą okazję.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Pomadka ma formę błyszczyka. Aplikuje się ja najwyklejszym aplikatorem z gąbeczką, do którego nie mam zastrzeżeń, ponieważ sprawdza się. Konsystencja pomadki jest gęsta i kremowa, ale z łatwością daje się rozprowadzić na ustach. Pigmentacja jest tak mocna, że wystarczy wyciągnąć aplikator z opakowania i po prostu pomalować usta. Bez konieczności dobierania produktu z opakowania. 
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Pomadka ma niesamowite krycie. Jeśli szukacie kryjącej pmadki, to jest to produkt dla Was. Usta są równo pokryte kolorem, bez prześwitów. Pomadka zaaplikowana na ustach po chwili zastyga i staje się 100% matowa. Zastyga i jest nie do zdarcia. To jest jakiś hardcore! Mam mnóstwo pomadek, ale mam po raz pierwszy doczynienia z takim intensywnym, kryjącym i trwałym produktem! Pomadka nie odbija się na kubkach czy czymkolwiek, trzyma się tylko ust. 
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Przez pierwsze dwie godziny jest bardzo przyjemna i komfortowa w noszeniu. Potem zaczynam odczuwać lekkie ściągnięcie ust. Moje usta nie są problematyczne i matowe pomadki nie są im straszne, ale Sephorowa aksamitna pomadka po całym dniu noszenia powoduje, że moje usta nie są wprawdzie suche jak wiór, ale muszę je dodatkowo wieczorem nawilżyć. Dlatego jeżeli macie problematyczne usta, które łatwo się przesuszają, to chyba nie jest to produkt dla Was. Ja sama po całym dniu noszenia pomadki następnego dnia wolę sięgnać po jakąś bardziej nawilżającą pomadkę i dać ustom odpocząć.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Pomadka ładnie wygląda na ustach. Trzeba ją tylko oczywiście zaaplikować na zdrowe i zadbane usta, ponieważ inaczej podkreśli ich każdą niedoskonałość. Kolor ładnie się trzyma ust, nie wchodzi w załamania ust i znie zbiera się. Jest to pomadka długotwała, na moich ustach trzyma się wiele godzin, choć ja po kilku godzinach lubię ją zmyć i zaaplikować od nowa. Trwałe pomadki mają tendencję do zjadania się z ust od środka. Tak dzieje się i w przypadku tej pomadki, ale to dla mnie wtedy jest to i tak pora, na odświeżenie koloru i aplikację od nowa. Jeśli chodzi o zmywanie, to jednak trzeba sięgnąc po płyn do demakijażu, jakiś olejek czy coś podobnego, ponieważ woda tej pomadki nie rusza. 
Sephora Cream Lip Stain ♥ 13 Marvelous Mauvee
Lubię ta pomadkę zaaplikować na usta, kiedy idę do pracy. Mam pewność, że pomadka pozostaje na ustach cały czas i nie muszę jej kontrolować. Kolor robi wrażenie, ponieważ nie raz musiałam "zdradzić",  co mam na ustach.

Podsumowując jest to świetna trwała matowa pomadka. Kolor Marvelous Mauvee wspisał się idealnie w mój gust. Właściwości pomadki są jednak dość specyficzne, i choć nie łatwo przesuszyć moje usta, to nie jest to produkt, który mogę na usta aplikować codziennie.

Jak się Wam podoba ta pomadka i co myślicie o takich supertrwałych produktach do ust?

21 comments:

  1. widziałam ten filmik Maxineczki, ale mam kredkę do ust w kolorze podobnym do dusty rose i dlatego nie skusiłam się na sephorowy zamiennik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja mimo wszystko chciałabym mieć i oryginalną ABH :) może kiedyś będzie łatwiej dostępna :)

      Delete
    2. ja też bym chciała, ale właśnie ta dostępność...:)

      Delete
    3. Teraz trudno ale może sie to zmieni. Nie wiadomo :)

      Delete
  2. Ale ma ładny kolor!
    Lubię takie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolor jest rzeczywiście mój ale mam pierwszy raz doczynienia z taką matową i trwałą pomadką. Mam maty różnego typu, ale Sephorowski produkt jest zupełnie inny

      Delete
  3. Zaciekawiłaś mnie nią choć moje usta są problematyczne i to mogłoby się źle skończyć ;/ Shiny lip Gel mnie np wysuszał ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro tak to pewnie i ta pomadka dla Ciebie nie byłaby niczym dobrym:/ szkoda! bo kolory są piękne. Mogłabyś wypróbwać i zobaczyć, ale cena nie jest najniższa więc trochęszkoda ryzykować

      Delete
    2. No właśnie bo tamten kupiony i głownie sobie leży ;/ efekt mi się podoba, ale to wysuszenie niefajne :/

      Delete
  4. Replies
    1. ja mam teraz ją jeszcze w innym kolorze! :) super są!

      Delete
  5. jest piękna, i kolor, i wykończenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) fajnie,że Maxi o niej wspomniała bo ja sama bym pewnie nigdy w jej kierunku nie spojrzała

      Delete
  6. lubie takie pomadki i kolor taki mój <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta w porównaniu do pomadek Nyx, wychodzi na ustach bardziej matowo i sucho, i jest oczywiście bardziej trwała.

      Delete
  7. Mam tą pomadkę i jestem bardzo zadowolona. Trwałość i efekt piękny ! :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :) również pozdrawiam :)

      Delete
  8. Cudowny ten kolor, ale niestety dla mnie za ciemny :( u kogos kocham takie odcienie, u siebie niekoniecznie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam inny odcień. Jaśniejszy :) pokaze go wkrótce :)

      Delete
  9. Jejku, kolorek jest cudowny :D Uwielbiam takie odcienie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również :) niestety ciężko go upolować :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...