Sunday, 15 May 2016

Barry M : Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo.

Coconut Infusion to nowa seria lakierów Barry M, która ma zawierać wodę kokosową, aby zapewnić naszym paznokciom nawilżenie i gładkość. Zawiera również witaminę B i C, które maja za zadanie wzmocnić paznokcie i nadać im zdrowego wyglądu. Dodatkowo lakiery mają dawać na paznokciach żelowe wykończenie. Pod lakiery z tej serii nie należy aplikować bazy. Obecnie w serii jest dostępnych 9 soczystych wiosenno letnich odcieni. 
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo
Jako pierwszy lakier z tej serii chcę Wam pokazać Flamingo. Intensywną brzoskwinię. Odcień będzie się pięknie komponował z letnią opalenizną.
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo
Lakier ma rewelacyjny pędzelek. Bardzo się ucieszyłam, jak go zobaczyłam. Szeroki i spłaszczony, pozwala na szybką aplikację lakieru. Sam lakier jest kremowy i nie zmuży podczas aplikcaji. Pełne krycie użyskuję nakładając dwie cienkie warstwy na paznokieć. Wykończenie jest rzeczywiście lśniące, ale nie jest to efekt tak żelowy, jaki daje seria lakierów Gelly Hi Shine.
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo

Lakier na moich cienkich i miękkich paznokciach odpryskuje już po dwoch dniach, ale jak zawsze przy lakierach muszę napisać, że to nie wina właściwości samego lakieru, ale moich kiepskich paznokci. 
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Flamingo


Lubicie latem i wiosną takie kolory na paznokciach?

18 comments:

  1. Jak najbardziej, takie kolorki noszę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zimą wolę coś innego ale wiosną i latem tylko takie kolory :)

      Delete
  2. Lubię taki kolor:) ale wyznam Ci, że rok nie malowałam paznokci :D zreszta może już pisałam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha wiem wiem :) chciałabym też nie malować,bo moja kolekcja lakierów się rozrasta a nic nie ubywa :)

      Delete
  3. Replies
    1. dokładnie :) nie mogłam się pohamować i mam już wszystkie kolory z tej serii, które chciałam :)

      Delete
    2. chętnie zobaczę je na Twoich paznokciach. ja powstrzymuję się z lakierowymi zakupami, bo jednak u mnie naprawdę już sporo buteleczek mmieszka i lakier musi być wyjątkowy, żebym zdecydowała się na zakup ;)

      Delete
    3. na pewno je po kolei będę pokazywać :) jeszcze 4, bo 2 już pokazałam :)
      wiem o czym mówisz, też mam nadmiar lakierów :) ale jakoś tak się nie potrafię powstrzymać, choć lakieromaniaczką nie jestem :)

      Delete
  4. Uwielbiam takie kolory! To coś zdecydowanie dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. do szafy Barry M masz pewnie niedaleko :)

      Delete
  5. Wszystkie trzy kolory piękne, ale ten ktory pokazujesz z bliska bije pozostałe na głowę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciekawe jak Ci się spodoba reszta kolorów z tej serii, bo już też się na nie skusiłam :)

      Delete
  6. Świetne kolorki! A ta brzoskwinia bardzo mi się kojarzy z latem i ciepełkiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również :)mam nadzieję że będzie lato w tym roku ba wyspach, bo rok temu kiepskie było niestety

      Delete
  7. Piękne kolory, brzoskwinia najmniej w moim stylu. Swoja drogą zawsze zastanawiam się, dlaczego ten kolor nazywa sie brzoskwiniowym skoro z tym owocem ma niewiele wspólnego...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nigdy się nad tym nie zastanawiałam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...