Wednesday, 11 May 2016

Iwostin : Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin.

Bez produktów do złuszczania kwasami nie wyobrażam sobie mojej wieczornej pielęgnacji twarzy. Moim absolutnym hitem w tej dziedzinie jest Aktywna Maska Korygująca marki Bielenda, ale skuszona pozytywnymi opiniami na temat Profesjonalnego Peelingu na noc z serii Perfectin Purritin postanowiłam go dla odmiany wypróbować.
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Na stronie producenta znajdziemy mnóstwo deklaracji na temat tego produktu:
"Wskazania
Złuszczanie i wyrównanie powierzchni skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych i wrażliwej. Nie stosować przy infekcjach wirusowych skóry takich, jak opryszczka i brodawki płaskie, infekcjach bakteryjnych i chorobach dermatologicznych (atopowe zapalenie skóry i wyprysk alergiczny). Nie należy też wykonywać peelingu na zranioną i uszkodzoną skórę i na bardzo świeże blizny. Przeciwwskazaniem jest także duże nasłonecznienie w okresie stosowania peelingów i około 4 tygodni po zakończeniu kuracji oraz kąpiele słoneczne w solarium.

Sposób użycia
Wieczorem na oczyszczoną skórę nałożyć parę kropel peelingu, omijając okolicę oczu i ust. Po wchłonięciu nałożyć Krem na noc redukujący niedoskonałości Iwostin Purritin. W trakcie kuracji stosować Krem na dzień SPF 50+ Iwostin. Długość kuracji: 3-4 tygodnie, a następnie 1-2 razy w tygodniu.

Składniki aktywne
Kwas migdałowy 5%, kwas laktobionowy 3%, α- i ß hydroksykwasy 2%  
Działają złuszczająco, odblokowują pory skóry, zapobiegając powstawaniu zaskórników. Normalizują czynności gruczołów łojowych. Matują i wygładzają skórę.
Zincidone
Reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
Eurol BT
Ekstrakt z liści drzewa oliwnego o działaniu łagodzącym, regenerującym i antyoksydacyjnym."
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Produkty był oryginalnie zapakowany w kartonik, na którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje na temat produktu. Sam produkt ma postać gęstego serum i jest zamknięty w szklanym słoiczku z pipetką. Zaaplikowany na skórę szybko wysycha ale pozostawia na skórze delikatna lepką warstwę.
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Stosowałam ten peeling według zaleceń producenta i niestety na mojej cerze nie były widoczne żadne efekty. Produkt nie zadziałał. Przez cały czas trwania kuracji moja cera bardzo się zanieczyściła i nie obyło się bez manualnego oczyszczania skóry u kosmetyczki. Nie mówię, że produkt sprawił, że skóra się zanieczyściła, czy w jakiś negatywny sposób na peeling zareagowała. Po prostu żyła własnym rytmem, a że peeling nie oczyszczał i nie złuszczał jej, to w efekcie, po 8 tygodniach cera już była bardzo zanieczszczona. Przy Mezo Masce Bielenda nie musiałam używać dodatkowo peelingu ziarnistego (cera była gładka, bez odstających skórek), przy peelingu Iwostin dodatkowe złuszczanie było konieczne.  Cały czas podczas kuracji peelingiem Iwostin miałam wrażenie, że moja cera jest gruba i trwarda, prosząca się o złuszczanie. Nie zauważyłam również żadnego działania na rozszerzone pory. Podczas stosowania maski Bielenda pory były w miarę opanowane, jednak przy peelingu Iwostin musiałam się wspomagać maseczkami oczyszczającymi o wiele częściej niż zazwyczaj.
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Nie byłam zadowolna w trakcie stosowania tego peelingu i nie jestem zadowolona z niego po zakończeniu kuracji. Wprawdzie nie podrażniał mnie, nie zapchał, ale po prostu nie działał w ogóle. Szkoda, ale okazał się za słaby.
Iwostin Profesjonalny peeling na noc Perfectin Purritin
Znacie ten peeling? Jakie są Wasze doświadczenia z jego stosowaniem?

8 comments:

  1. ech, nie lubię takich niespodzianek :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no cóz.... trudno sie mowi, peeling mial swoja szanse ;)moze gdyby mial w skladzie kwas glikolowy, to byloby inaczej :)

      Delete
  2. Szkoda, że nie zadziałał... Na szczęście nie spowodował też żadnych szkód!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie :) nie raz juz czytalam, jak jakies produkty z kwasami potrafia zaczkodzic!

      Delete
  3. A mi ten peeling sprawdził sie genialnie! Najlepszy produkt z kwasem jaki miałam okazje testować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale sie nie dziwie, ze sie sprawdzil u Ciebie :) on ma swietne opinie, i naprawde zaluje, ze u nie nie zdzialal nic

      Delete
  4. Nie używam kwasów, poza tonikiem z kwasem migdałowym. Szkoda, że produkt Cie rozczarował.
    Dobrze, że nie zaszkodził.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja przygoda z kwasami nie jest długa, ale pomału już dochodzę do wnisoków, które kwasy najlepiej działają na moją cerę :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...