Monday, 6 June 2016

Barry M : Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna.

Dzisiaj szybki post o kolejnym lakierze z serii Coconut Infusion marki Barry M - w odcieniu Laguna. Powiem Wam szczerze, że bardzo przypadła mi ta seria do gustu (wspominałam już o tym w moich majowych ulubieńcach), zarówno jeśli chodzi o efekt na paznokciach, jak i wszystkie dostępne kolory! Są takie wiosenne i soczyste.
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna
Laguna to śliczny błękitny odcień. Konsystencja lakieru jest kremowa, rozprowadza się na paznokciach przyjemnie nie tworząc smug. Do pełnego krycia potrzebuję dwóch cienkich warstw lakieru. Bardzo mi odpowiada pędzlek lakieru, który jest szeroki i spłaszczony (oczywiście na zdjęciu wydzedł wąski i długi, czemu no?)
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier standardowo zaczyna odpryskiwać po dwóch dniach, ale przypominam, że wynika to z moich kiepskich paznokci, których nie chce się trzymać żaden lakier. 
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna
Tak prezentuje się Laguna na moich paznokciach.
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Laguna
Błękit na paznokciach. Ja jestem na tak, a Wy?


16 comments:

  1. Niebieski jest sliczny :)
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo dziękuję i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

      Delete
  2. Replies
    1. dzięki :) nawet nie wiesz jaką mi sprawiłaś radość pisząc o tym :)

      Delete
  3. Ładny kolor, ale i tak nie chce mi się malować:D

    ReplyDelete
  4. na Tobie mi się podoba. na sobie nie lubię takich odcieni; nie do końca zgrywają się z moją karnacją

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      ja innego błękitnego lakieru nie mam, pierwszy raz mam z nim doczynienia. Zeszłego lata chciałam kupić taki z Rimmel z serii Kate Moss, ale jakoś się nie zdecydowalam

      Delete
  5. Replies
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)
      ja je również polubiłam, choć to na razie mój jeden jedyny :)

      Delete
  6. Jakiś czas temu marzyłam o lakierze z Barry M w pięknym kolorze baby blue :) Teraz przerzuciłam się na hybrydy i jestem z tego bardzo zadowolona, tradycyjne lakiery już mnie kuszą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh wiem który ♥
      chyba tak to już jest, że jak się spróbuje hubryd to nie chce się wracać do tradycyjnych lakierów :)
      ja jednak bardzo lubię malować paznokcie, nawet codziennie i noszenie jednego koloru na paznokciach tydzien czy nawet dwa (o ile tyle trzymałyby się na mnie hybrydy) , jest nie dla mnie :)

      Delete
  7. Tej marki znam jedynie pędzel kabuki ;) Piękny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? a ja nie znam tego pędzla :) nawet nie wiedziałam, że takowy istnieje :)
      z Barry M lakiery do paznokci uwielbiam i mam ich zdecydowanie za duzo!

      Delete
  8. Kolor cudowny! Naprawdę idealny, szkoda że trudno taki znaleźć, albo ja nie mam szczęścia ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj chyba nie masz szczęścia :)
      bo ja widzę mnóstwo odpowiedników choćby w szafie Rimmel :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...