Monday, 20 June 2016

Barry M : Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini.

Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Dzisiaj mam dla Was szybki post o kolejnym lakierze Barry M z serii Coconut Infusion. Tym razem w odcieniu Bikini.
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Bikini to bardzo wiosenno letnia mięta / seledyn. Wygląda przepięknie na opalonych dłoniach. Świetny kolor na lato!
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini (tak, kapnął mi na moją ulubioną serwetkę! na szczęście wszystko się zmyło)
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Konsystencja lakieru jest gęsta i kremowa. Lakier kryje przy jednej grubej warstwie, ale ja nakładam dwie cienkie. Typ pędzelka należy do moich ulubionych - szeroki i płaski. Trwałość lakieru na moich kiepskich paznokciach to standardowo dwa dni i zaczyna odpryskiwać z końcówek. 
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Barry M Coconut Infusion Nail Paint ♥ Bikini
Jak się Wam podoba Bikini?

10 comments:

  1. Jestem fanką oleju kokosowego, więc bardzo chciałabym przytulić tę serię :D Aaa kolor bomba :3 uwielbiam takie miętuski

    ReplyDelete
    Replies
    1. całej serii Coconut infisuion warto się przyjrzeć, choć nie zauważyłam by jakiś sposób poprawiły stan moich paznokci :)

      Delete
  2. Fantastyczny kolorek, taki wesoły :-)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. na pewno pojedzie ze mna na wakacje :)

      Delete
  4. Replies
    1. oj tak :) to mój pierwszy miętowy lakier :)

      Delete
  5. Przepiękny odcień, uwielbiam miętę na paznokciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja już również zdąrzyłam polubić :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...