Friday, 17 June 2016

L`Oreal : Elvive, Extraordinary Clay - Clay Masque, Shampoo, Conditioner & Dry Sahmpoo.

Dzisiaj przygotowałam dla Was post dotyczący serii Extraordinary Clay do włosów marki L`Oreal. Z marką L`Oreal mam różne doświadczenia, ale przeważnie jej kosmetyki obciążają mi włosy, przez co są oklapnięte, bez życia i połysku. Kiedy jednak zobaczyłam w sklepie nową serię produktów Extraordinary Clay przeznaczoną do włosów przetłuszczających się przy skórze i suchych na końcach, pomyślałam, że to może być coś dla mnie. W skład serii wchodzi szampon, odżywka, maseczka na skórę głowy oraz suchy szampon.
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Extraordinary Clay to seria przeznaczona do włosów przetłuszczjących się u nasady, ale suchych na końcach. Kosmetyki z tej serii zawierają 3 rodzaje glinek, które mają za zadanie dokładnie oczyszcić włosy i skórę. Seria ma zapewnieć włosom 72h świeżość, ograniczyć przetłuszczanie się włosów, nadać im lekkości, miękkości i sprawić, że bedą pięknie lśnić. Dodatkowo włosy mają być nawilżone, a przesuszone końcóki odżywione. Produkty nie zawierają silikonów. 
 
Szata graficzna całej serii ma zielono seledynowy kolor. Na każdym produkcie znajdziemy też wszelkie informacje dotyczące zarówno całej serii, jak i poszczególnych produktów. 
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Re - Balancing Shampoo ma przyjemny zapach i kremową konsystencję. Kolor szampony jest seledynowo perłowy. Szampon bardzo łatwo na włosach rozprowadzić, ładnie się pieni i bardzo łatwo z włosów zmywa. Po zastosowaniu włosy są rzeczywiście oczyszczone, czuć ich świeżość. Szampon w żaden sposób moich włosów nie obciąża ani nie plącze ich.
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Re - Balancing Conditioner jest koloru białego i ma gęstrzą od szampony kremową konsystencję. Łatwo rozprowadza się na włosach. Producent zaleca aplikować odżywkę na końcówki włosów oraz środek włosów pomijając skórę, a następnie spłukać. Włosy po odżywce są gładkie, lejące się, miękkie i łatwo je rozczesać. Odżywka w żaden sposób moich włosów nie obciąża. Zauważyłam jednak, że najlepszy rezultat daje w duecie z szamponem z tej samej serii. 
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Clay Masque Pre Shampoo Treatment producent zaleca stosować przed użyciem szamponu. Maseczkę należy nałożyć jedynie na skalp i pozostawić na 5 minut. Następnie spłukać, a włosy umyć szamponem z tej serii oraz nałożyć odżywkę. Maseczka wygląda jak glinkowa maseczka do twarzy. Jest gęsta, koloru seledynowego. Na skórze i włosach zasycha. Przyznam szczerze, że po zastosowaniu tej maseczki mój czas między jednym myciem głowy a drugim zawsze się wydłuża. Zazwyczaj myję włosy co dwa dni. Kiedy użyję tej maseczki, to jeszcze trzeciego dnia moje włosy są spokojnie do zaakceptowania. Włosy wolniej się przetłuszczją. Maseczki jednak nie używam przed każdym myciem włosów, ponieważ aplikacja maseczki na skalp jest dość czasochłonna, a ja nie zawsze mam na to czas. Maseczka w żaden sposób mi nie podrażniła skóry, nie przesuszyła. Opakowanie 150ml wystarcza mi na nie więcej niż 10 użyć.
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Clay - To - Spray Dry Shampoo w moim przypadku okazał się nieskuteczny. Suchy szampon w żaden sposób moich włosów nie potrafi odświeżyć. Nie widzę żadnej różnicy w świeżości włosów po zastosowaniu tego produktu. Zauważyłam jednak, że szampon nie zostawia białego nalotu na włosach. Szkoda, naprawdę szkoda, że się nie sprawdził.
L`Oreal Elvive, Extraordinary Clay
Seria Extraordinary Clay bardzo przypadła mi do gustu. Jest to jak dotąd jedyna seria marki L`Oreal, z której działania i efektów jestem zadowolona. Włosy są doczyszczone, a jednocześnie nawilżone, wygładzone oraz miękkie w dotyku. Nie puszą się, ale też nie są obciążone. Moje włosy bardzo lubią silikony, dlatego trochę obawiałam się tej serii. Ale niepotrzebnie. Szampon, odżywkę oraz maseczkę na skórę głowy kupuję regularnie i wiem, że zostanie ze mną na długo. 

Znacie tą serię produktów do włosów L`Oreal? Jaka jest Wasza ulubiona?

12 comments:

  1. Ja z kolei lubię L'Oreal, najbardziej serie Pro:) na moje włosy najlepiej wszelkie fryzjerskie działają:D Tej serii u nas nie ma, ale może za jakiś czas;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy serii Pro nie miałam :) ale moja mama używa do blond włosów i jest zadowolona 😊

      Delete
  2. Oj na poważnie zainteresowałam się tą serią :D maska i szampon by mi się przydały zwłaszcza :)
    Ja z L'Oreala lubiłam zawsze serię czerwoną Elseve,głównie maseczkę,tak pięknie i długo mi po niej pachniały włosy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o maseczki do włosów to faktycznie L'Oréal ma je fajne :) nie raz używałam i zawsze byłam zadowolona

      Delete
  3. Mnie interesuje ta maseczka, lubię takie glinkowe oczyszczające :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwszy raz mam doczynienia z taka maseczka i nie mam porównania do innych, ale ta jest według mnie zdecydowanie warta polecenia :)

      Delete
  4. Replies
    1. Jeśli masz przetłuszczające się włosy to warto się nią zainteresować :)

      Delete
  5. Brrr ja sie trzymam od szamponow L'oreal, odkad pare miesiecy dostalam lupiezu i mega podraznienie skalpu od jednego z ich szamponow :/ Ale to moja wina, bo dawno nie uzywalam szamponow z SLS i wiem, ze mi nie sluza one zupelnie :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi zupełnie odwrotnie, moje włosy lubią slsy :)

      Ta seria nie ma silikonów :)

      Delete
  6. obczaję maseczkę do skóry głowy, bo przydałoby mi się coś takiego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polują na prono. Wtedy jest za pól ceny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...