Saturday, 11 June 2016

Makeup Geek : Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc.

Moje szaleństwo na cienie Makeup Geek trwa. W tym miesiącu kupiłam już kilka cieni tej marki, ale już teraz chcę Wam pokazać cień, który jest obecnie moim hitem nad hitami - Havoc!
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc
Havoc to brąz mieniący się na zielono, złoto, brązowo. Efekt jest naprawdę wyjątkowy. Probowałam efekt uchwycić na zdjęciu, ale nie do końca mi się udało, dlatego nagrałam dla Was też krótkie filmiki.  


Konsystencja cienia, podobnie jak Mai Tai, jest miękka. Cień jednak nabiera się bezproblemowo na pędzel i aplikuje na powiekę, choć potrafi się osypywać. Havoc jest ciemniejszy od Mai Tai, stąd mam też wrażenie, że i jego pigmentacja jest lepsza. Cień trzyma się na bazie od aplikacji, aż do demakijażu. Nie osypuje się w ciągu dnia a kolor nie traci intensywności. Dodatkowo bardzo łatwo się na powiece rozciera i łączy z innymi cieniami.
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc
Tutaj Havoc w porównaniu do Mai Tai. Oba piękne, ale jednak efekt jaki daje Havoc jest ciekawszy i bardziej intensywny. 
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc & Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Havoc & Mai Tai

Jak się Wam podoba Havoc?

18 comments:

  1. nie jest podobny do kultowego club od MAC? wyglada obłędnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie wiem, bo nie mam tego Macowego :(

      Delete
  2. O kurde, ale świetny kolor:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. też się zdziwiłam, jak go zobaczyłam :)

      Delete
  3. Replies
    1. nie mogę się nie zgodzić :) mam dwa cienie z tej serii, oba super, ale ten wyjątkowy :)

      Delete
  4. Replies
    1. to mój pierwszy cień w takiej tonacji :)
      ale mam ochotę na więcej cieni z tej serii

      Delete
  5. przypomina pyłek Inglota 85 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze ich tak dokładnie nie porównałam, ale jednak różnią się trochę :)
      Inglot jest również bossssski!!!

      Delete
  6. Własnie kultowy Club z Maca raz mnie do siebie przyciąga a raz wydaje mi się, że do moich zielonych oczu nie będzie dobry... Havoc wygląda świetnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę sobie w takim razie koniecznie sprawdzić jak ten CLub wygląda :) w ogóle go nie kojarzę!

      Delete
  7. Piękny odcień, szalenie mi się podoba.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...