Sunday, 19 June 2016

Nars : All Day Luminous Weightless Foundation.

Dzisiaj sobie trochę ponarzekam. Może nawet więcej niż trochę. Podkład, który jest bohaterem dzisiejszego posta, zawiódł mnie na całej linii. Jest to najdroższy podkład, jaki kupiłam w ciągu ostatnich kilku lat i liczyłam, że mnie nie zawiedzie. No niestety..
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
All Day Luminous Weightless Foundation to podkład, który według deklaracji producenta, ma nam zapewnić pełne, ale naturalnie wyglądające krycie. Dodatkowo ma mieć superlekką formułę i trwałość 16 godzinną. 
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Na stoisko Nars udałam się w celu kupna podkładu Sheer Glow. Pani z Narsa dradziła mi jednak, że lepszy będzie dla mnie All Day Luminous Weightless Foundation. No dobrze... Wybrałyśmy kolor, zapłaciłam 32 funty i wróciłam do domu.
Nars All Day Luminous Weightless Foundation

Produkt oryginalnie był zapakowany w kartonik. Opakowanie to ładna szklana buteleczka z czarną nakrętką. Podkład jest zaopatrzony w pompkę, która działa bez zarzutu i można nią dozować wymaganą ilość podkładu. Buteleczka mieści 30ml produktu. 
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Sam produkt ma lejącą się konsystencję. Mój odcień Fiji, okazał się bardzo żółty i tak naprawdę dopiero teraz, kiedy moja twarz jest już trochę opalona, Fiji się na niej nie odznacza. 
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Podkład niestety w ogóle się ze skórą nie stapia. Jest z  tych zastygających, ale tworzy mi na twarzy suchą skorupkę.  Jest widoczny, potrafi bardzo smużyć przy aplikacji. W trakcie noszenia na twarzy potrafi się zebrać w zmarszczkach, porach, bliznach czy w miejscach, gdzie jest największa mimika twarzy - między brwiami czy wokół ust. Podkład ze skórą nigdy nie tworzą jedności. Podkład zawsze pozostaje na skórze. Z tego też powodu jest widoczny i nie wygląda naturalnie. Dodatkowo potrafi stworzyć i podkreślić suche skórki na twarzy. Bardzo mi się również nie podoba wykończenie jakie daje ten podkład - suche, płaskie, matowe. Cera wygląda na zmęczoną i pozbawioną blasku i świeżości. Mam wrażenie, że nakładając ten podkład, postarzam się o kilka lat. Zaaplikowany pod niego nawilżający krem lub rozświetlający (Mac Strobe Cream) nic a nic nie niwelują tego efektu. 
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Producent obiecuje pełne krycie. Nic takiego nie ma miejsca. Pierwsza lekka warstwa podkładu daje słabe krycie, nawet nie średnie. Krycia nie mogę też w żaden sposób budować, ponieważ wykończenie podkładu jest suche i kolejna warstwa z warstwą już zaaplikowaną na twarz zupełnie się nie stapia. Niestety trwałość podkładu również jest kiepska, ponieważ lubi się on odklejać w miejscu, gdzie dotknę twarz i pozostaje w tym miejscu pusty placek.
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Probowałam podejść do tego podkładu różnymi sposobami. Różne kremy, pędzle, gąbeczki, sposób utrwalenia.  Podkład "najlepiej" wygląda na twarzy zaaplikowany owalnym pędzlem typu szczotka i przypudrowany pudrem Makeup Academy.  Niestety jestem kompletnie niezadowolona z tego podkładu. Uważam, że wywaliłam kupę kasy w błoto.

Macie doświadczenia z tym podkładem?

20 comments:

  1. Teraz pewnie będzie wysyp Nars'a na blogach bo ma wyjsć do polskiej Sephory ;) no ale na podkład raczej się nie skusze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to nawet nie widziałam :) mnie z narsa kuszą pomadki i róże :)

      Delete
  2. Jaka szkoda! I to jeszcze za taką cenę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie! Mam teraz dylemat czy ryzykować kolejne pare dyszek na sheer Glow czy nie :/

      Delete
  3. Kontrowersyjny kosmetyk! Tyle samo złego co i dobrego o nim słyszałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej więcej tego dobrego. Dlatego tez nastawiona byłam na super produkt.

      Delete
  4. Mialam probke jego i tego Sheer Glow podoba mi sie to ze ma ladne kolory.... moj to cajun..u mnie niestety wytrzymal okolo5-6 godz...nie wiem czy skusze sie na pelna wersje....chociaz gdybys chciala go sprzedac....moze bym sie skusila mieszajac go z innym podkladem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z chęcią bym Ci ten podkład nawet oddała ale go zawzięcie testowałam na różne sposoby i ostatecznie mieszam go z innymi podkładami. Z tego powodu została mi jedynie juz końcówka w opakowaniu :)

      Delete
  5. oj, chyba nie byłabym z niego zadowolona:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest wiele lepszych tańszych podkładów niż ten. Za taka cenę nie wydaje mi sie ze warto ryzykować czy się sprawdzi.

      Delete
  6. nie testowałam jeszcze odlewki, ale teraz trochę się boję. brzmi jak drogie bublisko :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz inny rodzaj cery więc moze się sprawdzi? Ten podkład ma generalnie bardzo dobre opinie. Jak Fix Fluid z Mac. A oba to zupełnie nie dla mnie podkłady choc z opisu producenta powinny być idealne.

      Delete
  7. Totalna klapa, niestety nawet drogie produkty zawodzą :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. wróciłam do domu zadowolona, że mam świetny podkład, a tu takie roczarowanie :(

      Delete
  8. dlatego ja zawsze decyduje sie na to co ja chce i nigdy nie slucham dobrych rad o tym,ze cos bedzie dla mnie lepsze :D wole sama zbierac informacje i sie przekonac bo to ja znam najlepiej swoja cere i potrzeby :) szkoda,ze jestes niezadowolona choc ja sama nie znosze jak cos na buzi jest bardzo widoczne;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc już mi sie tego sheer Glow odechciało też 😊 następnym razem nie dam sie wrobić. Dziewczyna w sumie miała racje bo z opisu ten podkład powinien być dla mnie. No cóż :)

      Delete
    2. mnie kusi krem bb od dr G :) duzo dobrego slyszalam :)

      Delete
    3. chyba wiem, o ktorym mowa :) duzo dobrego o nim wszedzie.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...