Thursday, 16 June 2016

Revlon : Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion.

Jeśli chodzi o produkty do ust Revlon z serii HD, to miałam kiedyś pomadkę w odcieniu Rose. Po niej pojawiły się błyszczyki z tej serii i choć bardzo mi się podoba odcień Petalite, to jeszcze na niego się nie skusiłam i wciąż się waham. Kiedy jednak w szafie Revlon pojawiły się matowe płynne pomadki, długo nie myślałam i kupiłam od razu odcień Devotion.
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Znalazłam następujące obietnice producenta dotyczące Ultra HD Lipcolor:
"Fall in love with the Revlon Ultra HD Matte Lipcolor™ for a truly velvet matte finish.
The high definition pigment and moisturising formula cushions your lips in vivid colour, promising a soft finish with maximum impact.
Due to the innovative 100% wax free gel technology of Revlon Ultra HD Matte Lipcolor™, every application of the plush velvety wand provides lightweight moisturisation with an intense and defined matte finish.
Enjoy the delicate scent of creamy mango and whipped vanilla and indulge yourself with the whole vivacious collection of 7 tempting shades…"
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Po wyjściu ze sklepu poczułam się od razu rozczarowana kolorem, kiedy go zobaczyłam w świetle dziennym. W sklepie w opakowaniu i swatch na ręce  Devotion wyglądał zdecydowanie na chłodny róż z domieszką fioletu. Okazało się jednak, że jest to różowy róż.
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Bardzo przypadło mi do gustu opakowanie. Spłaszczone, owalne, matowe ze srebrnym akcentem. Aplikator jest wygodny, spłaszczony z obu stron. Pozwala na szybką aplikację produktu na usta. Zapach pomadki jest bardzo przyjemny. Taki owocowo waniliowy. Zdecydowanie bardziej mi odpowiada niż zapach zwykłych pomadek z tej serii. Konsystencja pomadki jest lekka i musowata. Pigmenatacja jest rewelacyjna a kolor rozprowadza się na ustach bezproblemowo. Produkt równomiernie pokrywa usta kolorem. Na początku usta są lśniace, jednak z czasem stają się bardziej satynowe i kolor nie zasycha na typowy mat. Bardzo mi taki efekt odpowiada, ponieważ nie lubię suchych zastygających pomadek. 
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu i na ustach niewyczuwalna. Nie czuję żadnego ściągnienia czy przesuszenia ust. Po całym dniu noszenia pomadki moje usta są nadal w świetnym stanie. Kolor schodzi z ust w miarę równomiernie, ale zauważyłam, czasami pozostaje mi na ustach kolorowa obwódka i pusty środek ust. Nie mam jej jednak tego za złe, ponieważ tak sie na moich ustach zachowują prawie wszystkie ciemnejsze pomadki.
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Trwałość pomadki jest rewelacyjna, wielogodzinna. Po posiłku wymaga jednak poprawek. Pomadka nalepiej zmywa się olejkiem, co muszę robić by dokładnie usunąć ją z ust.
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor ♥ Devotion
Przyznam szczerze, że jest to jedna z moich ulubionych matowych pomadek w płynie. Bardzo odpowiada mi zapach pomadki, konsystencja oraz efekt na ustach. Polubiłam również ten różowy róż. 

Znacie już te pomadki Revlon z serii HD?

17 comments:

  1. Ale cudo!
    Marzy mi się taki kolorek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inglotowa matowa pomadka w płynie numer 16 ma podobny odcień :)

      Delete
  2. ha! też mam ten odcień. i dwa inne :D dla mnie z kolei zapach jest zbyt intensywny i trochę przeszkadza :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie jest ok :) nawet go polubiłam :) dla mojego nosa zapach tej pomadki w płynie jest łagodniejszy niż zwykłej pomadki z tej serii :)

      Delete
    2. dla mojego nosa jest odwrotnie :P

      Delete
  3. Piękny kolor <3 szkoda, że nie jest dostępna w Polsce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. podejrzewam, że się prędzej czy póżniej pojawi :)
      w Golden Rose na pewno znajdziesz odpowiednik i Inglotowa matowa pomadka w płynie numer 16 jest bardzo podobna :)

      Delete
  4. Odcien mi przypomina jedna z moich pomadek matowych z Bourjois ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba nawet kojarzę który :) mają one jednak inną konsystencję ;)

      Delete
  5. Kolor, mimo że inny niż oczekiwałaś, jest bardzo ładny. No i ta pigmentacja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) dobre zakończenie :)

      Delete
  6. Bardzo ładny efekt daje na ustach, choć pewnie po części to zauroczenie spowodowane jest pięknym kolorem, który trafia w mój gust :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie tak :) ładny kolor i dobre właściwości pomadki to podstawa :)

      Delete
  7. Mimo że kolor nie do końca wygląda tak jakbyś chciała, to jednak uważam, że jest ciekawy:). No i w końcu sama się do niego przekonałaś:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie no, kolor jest bardzo ładny :) nabrałam się jednak na lampy w sklepie, przy których kolor wyglądał inaczej :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...