Saturday, 30 July 2016

Essie : Limited Edition Winter 2015 Collection ♥ Virgin Snow.

Lakier Virgin Snow jest częścią zestawu miniaturek z limitowanej zimowej kolekcji Winter 2015.
Essie ♥ Virgin Snow
Virgn Snow to chłodny pastelowy odcień lavendy. 
Essie ♥ Virgin Snow
Mój lakier jest miniaturką 5ml. Ma wygodny szeroki i spłaszczony pędzelek. Kremowa konsystencja jest łatwa w aplikacji, lakier nie smuży i rozprowadza się równomiernie.  Do pełnego krucia potrzeba dwóch cienkich warstw. Lakier zmywa się bezproblemowo bez brudzenia skórek wokół paznokci.
Essie ♥ Virgin Snow
Trwałość lakieru na moich miękkich i cienkich paznokciach to standardowo dwa dni i lakier zaczyna odpryskiwać  z końcówek. Przypominam jednak, że jest to wina moich paznokci, a nie samego lakieru ;) Będę to powtarzać do znudzenia.

Dla lepszego połysku na lakier nałożyłam Gel Shine 3D Top Coat od Sally Hansen. 

I jak? Szczerze mówiąc, ten odcień kojarzy mi się z wiosną i pastelami na paznokciach a nie zimą ;)


12 comments:

  1. Lawendowy ładny,ale widzę tam na zdjęciu jakąś śliczniutką czerwień ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to Shall We Chalet, pokazywałamgo tutaj : https://justitia33.blogspot.co.uk/2016/01/essie-limited-edition-winter-2015.html :)

      Delete
  2. jest przepiekny :) a paznokcie masz tez piekne!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) z nimi raz lepiej, raz gorzej. Czesto uda mi się ładnie opiłować po czym szybko mi się gdzieś zadrze czy uszczerbi i tyle z ładnego kształtu. :(

      Delete
  3. Śliczny lakier! Mam z Essie bardzo podobny odcień, ale jest już trudniejszy we współpracy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie ja się takich jasnych kolorów trochę boję, bo zazwyczaj się okazyją problematyczne. Ja muszę często malować paznkcie, i nie lubię się użerać z trudnymi lakieremi :)

      Delete
  4. ten kolorek rzeczywiście letni a widziałaś nową, letnią kolekcję??

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba nie widziałam.
      chociaż widzę w TK Max jakies dwa zestawy miniaturek ostatnio, ale nie wróciłam uwagi jakie to kolekcje :)
      a coś fajnego? :)

      Delete
  5. No właśnie miałam pisać, że to bardziej wiosenny odcień niż zimowy, ale nadal bardzo ładny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najważniejsze, że ładny :) już go prawie wiosną zużyłam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...