Friday, 1 July 2016

Mac : Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish.

Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish
Tendertalk Lip Balm jest to nowość marki Mac. Jest to nic innego, jak balsam do ust, który na ustach przybiera kolor zależnie od naszych ust. Ma przyjemną nawilżającą formułę, która ma sprawić, że usta będą miękkie i odżywione. Jednocześnie pomadka nada ustom odrobinę koloru. Dostępna jest w 5 odcieniach. Ja wybrałam Side Dish.
Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish

Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish
Side Dish to transparentny śliwkowy odcień. Na ustach daje jedynie mgiełkę koloru. 
Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish
Pierwsze, co zwraca naszą uwagę patrząc na nowy produkt Mac, to opakowanie. Nie da się go nie zauważyć. Jest metaliczne, holograficzne. Sztyft balsamu ma żelową konsystencję i przyjemnie sunie po ustach. Usta natychmiast stają się nawilżone, gładkie, optycznie pełniejsze i zabarwione. Balsam ma przyjemny waniliowy zapach. 
Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish
Mam trochę mieszane uczucia odnośnie tego produktu. W drogeriach znajdziemy z powodzeniem wiele odpowiedników tego produktu w znacznie niższej cenie. Balsam do ust nadający ustom lekkie zabarwienie? Proszę bardzo : Carmex, Nivea, Burts Bees,  Maybelline Baby Lips. Można wymieniać. Z jednej strony Tendertalk jest to bardzo dobry produkt, dokładnie spełnia obietnice producenta i bardzo przyjemnie mi się ten balsam używa. Z drugiej strony jednak cena, jaką trzeba zapłacić za ten produkt, jest stanowczo za wysoka. 
Mac Tendertalk Lip Balm ♥ Side Dish
Same chyba musicie ocenić, czy warto. Ja się skusiłam, jestem zadowolona, ale na pewno nie będzie to produkt kupowany przeze mnie regularnie. 

27 comments:

  1. Ja bym się nie skusiła, cena za bardzo wygórowana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cena jest typowa dla produktów Mac :)

      Delete
  2. Opakowanie rzeczywiście dość oryginalne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na żywo wygląda to jeszcze lepiej :)

      Delete
  3. Replies
    1. to zuepłnie coś innego niż Twoj urodzinowy Velvet Teddy :)

      Delete
  4. Piękności! Bardzo mi się takie kolory podobają :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również :) z tego też powodu nie mogłam tej pomadki sobie odpuścić :)

      Delete
  5. Replies
    1. bardzo :) pierwszy raz się z takim spotykam :) Mac nie przrstaje mie zadziwiać!

      Delete
  6. Replies
    1. haha wcale się nie dziwię :)
      jak zużyję pomadkę to chyba zostawię sobie opakowanie i nie oddam go w ramach akcji back2mac :)

      Delete
  7. chyba tu płacimy za opakowanie. fajne jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie!
      no ale cóż, wnętrze jest również fajne :)

      Delete
  8. Bardo lubię takie balsamy! Obecnie używam podobnego, ale z Bare Minerals - absolutnie godny polecenia, mimo wysokiej ceny... A te balsamy z MACa to ze stałej oferty? Czy to jakaś limitka?

    ReplyDelete
  9. Nigdy wcześniej go nie widziałam:) najważniejsze, że zakup ogólnie udany:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawda :) wściekłabym się, gdybym była tym produktem rozczarowana!
      niestety nie każdy Macowy produkt do ust jest dobry i godny polecenia, ale ten Lip Balm mogę polecić jeśli ktoś chce za balsam zaplacić tyle kasy.

      Delete
    2. Justynka, a których produktów do ust nie polecasz? To będę omijać szerokim łukiem, bo mamy podobne wymagania względem kosmetyków:).

      Delete
    3. Matowe pomadki w kredce oraz matowe płynne pomadki :)

      Delete
    4. Dzięki, zapamiętam:).

      Delete
  10. Kolorek fajny taki delikatny, mogłaby być ciut tańsza;p Obserwuje z przyjemnością :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłaby 😊 pewnie kiedyś pojawi się w Douglasie to będzie można ja upolować na zniżkach! :)
      Dzięki mam nadzieję że zostaniesz na dłużej :)

      Delete
  11. Lubię taki efekt, naturalny i nieprzesadzony :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na codzień preferuję mocniejszy efekt na ustach, ale od tego mam inne pomadki :)

      Delete
  12. wolałabym, aby pomadka dawała coś więcej niż 'mgiełkę koloru"

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to jest balsam do ust, więcnie czuję się rozczarowana :) ale na codzień preferuję bardziej konkretne pomadki :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...