Tuesday, 9 August 2016

Mac : Mineralize Timecheck Lotion.

Kiedy po raz pierwszy przeczytłam zapowiedź nowego produktu Mac - Mineralize Timecheck Lotion, poczułam, że to produkt dla mnie i wiedziałam, że jak tylko pokaże się w salonie Mac, kupię go.
Mac Mineralize Timecheck Lotion
Co takiego obiecuje producent? 
"Wzbogacony odżywczymi minerałami i substancjami, które walczą z upływem czasu, Mineralize Timecheck Lotion to balsam, który wykorzystuje nową, innowacyjną technologię polimerów, aby stworzyć optyczną iluzję rozmytych linii i zmarszczek, jednocześnie zmniejszając wielkość porów. Ogólny wniosek? Wspaniała, hiper luksusowa, zdrowsza skóra dzięki serii kosmetyków mineralnych stworzonych przez M∙A∙C"
  
Iluzja rozmytych linii i zmarszczek, zmniejszanie wielkości porów. To mnie przekonało do zakupu, choć za 30ml produktu, trzeba zapłacić aż 199zł (£32).  
Mac Mineralize Timecheck Lotion
Buteleczka oryginalnie była zapakowana w kartonik, który już dawno mi się gdzieś zapodział. Buteleczka jest szklana, oszroniona. Pompka i jej mechanizm działam bez zarzutu. Fajne jest to, że pompkę można zablokować. Produkt ma lekko chemiczny zapach, biały kolor i lekką żelowo-kremową konsystencję. Bardzo łatwo się na skórze rozprowadza, ale nie wchłania się całkowicie. Pozostaje na skórze lekki aksamitny film. Nie silikonowy w moim odczuciu.
Mac Mineralize Timecheck Lotion
Poczatkowo myślałam, że będę używać tego produktu jako krem na dzień. W tej roli jednak nie sprawdza się zupełnie. Stosowany samodzielnie nie dawał mojej skórze wystarczającego nawilżenia i nie pielęgnował jej odpowiednio. Robiła się jakaś taka sztywna. Owszem, pory wydawają się jakby mniejsze i twarz wygładzona, tak jak to się dzieje po zastosowaniu bazy pod makijaż. Zaczęłam więc nakładać ten produkt na krem na dzień i w tej roli sprawdza się wyśmienicie! Każdy podkład rozprowadzany na tym lotionie z miejsca wygląda o wiele lepiej. Ładniej się rozprowadza, twarz wygląda na bardziej gładką a trwałość makijażu jest zdecydowanie dłuższa. Produkt świetnie się dogaduje z róznymi kremami na dzień i w żaden sposób mojej skórze nie zaszkodził, nie zapchał jej, nie podrażnił.  
Mac Mineralize Timecheck Lotion
Mineralize Timecheck Lotion okazał się świetną bazą pod makijaż. I choć bardzo lubię ten produkt, ponieważ świetnie się sprawdza w upalne dni i pomaga zapanować nad nadmiernym wydzielaniem się sebum, przedłużyć trwałość makijażu, sprawić, że podkłady na skórze wyglądają po prostu lepiej,  to nie planuję kupić go ponowanie. Jeżeli sprawdzałby się jako krem na dzień, to bardzo chętnie. Produkt jest stanowczo za drogi jak na bazę. Swoim działaniem przypomina mi bazę Bourjois Happy Light Matte Serum / Primer, a produkt Bourjois jest sporo tańszy. Same musicie ocenić, czy warto w ten produkt inwestować. Jeśli lubicie "luksusowe bazy" to czemu nie.
Mac Mineralize Timecheck Lotion
Co myślicie o produktach do pielęgnacji Mac? A może miałyście styczność z Timecheck Lotion?

10 comments:

  1. Z pielęgnacji MAC chciałabym wypróbować balsam do ust, a poza tym nie wiem;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja nie wiem. Chyba jakos nic mnie z pielęgnacji nie ciągnie. Poza Strobe Cream oczywiście :) ale to bym podciągnęła bardziej pod makijaż :D

      Delete
  2. mnie MAC kojarzy się przede wszystykim z kolorówką, dlatego do ich pielęgnacji jakos nie mam zaufania :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie również ale jakos tak na ten produkt bardzo się napaliłam. Myślałam jednak ze to będzie bardziej krem niż baza.

      Delete
  3. Ostatnio kupiłam już drogą bazę i na następną nie chcę wydawać pieniędzy:) Po Twoim opisie wcale się nie dziwię, że nie kupisz ponownie, zwłaszcza, że piszesz iż Bourjois ma podobny produkt w niższej cenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baza jest skuteczna ale szału nie ma. Znam równie skuteczną - właśnie tą Bourjois. Nawet wygląd samego produktu i konsystencja niemal identyczna :)

      Delete
  4. Chyba nie przekonał mnie do końca ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale się nie dziwię :) nie jest to super produkt godny polecenia. Można wypróbować ale spokojnie też można sobie go odpuścić :)

      Delete
  5. Rzadko używam baz pod podkład, nie potrzebuję na co dzień aż takiego efektu wygładzenia skóry. Bardzo podoba mi się opakowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na codzien tez nie używam baz. Nie lubię za dużo warstw nakładać na skórę. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...