Sunday, 7 August 2016

No7 : Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose.


No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose
Marka No7 jest mi nieznana. Wiem tylko, że należy do drogerii Boots. Kosmetyki są dość drogie, ale przy zakupach w sklepie Boots często dostaje się kupony zniżkowe na kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe tej marki. Kiedyś miałam jedną pomadkę No7 i mimo, że była świetna, to nigdy jakoś nie zainteresowałam się innymi kosmetykami tej firmy. Od jakiegoś czasu jednak obserwowałam sobie pomadki w kredce. Dostępne były ciekawe lśniące kolory, ale lśniących odcieni u mnie dostatek i tylko to mnie powstrzymywało przed zakupem. Długo jednak nie musiałam czekać na pojawienie się innego wykończenia - matowego! Wykorzystałam kupon zniżkowy i skusiłam się na odcień Dusky Rose.
No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose
No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose

Dusky Rose to różowy róż. Na ustach jest dość intensywny, ale nie rażący. Bardzo przyjemny dzienny odcień różu.
No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose
Opakowanie pomadki do złudzenia przypomina kredki Patetntpolish marki Mac. Kredka No7 ma jednak zatyczkę w kolorze sugerującym odcień pomadki znajdujący się wewnątrz. Kredka jest wykręcana. Sztyft na kształt rożka, co pozwala na precyzyjne obrysowanie ust i wypełnienie ich kolorem. Konsystencja kredki jest przyjemnie aksamitna i równie aksamitny jest efekt na ustach. Taki miękki satynowy mat. Nic suchego. Pomadka równomiernie się na ustach rozprowadza i ładniej pokrywa je kolorem. Pigmentacji nie mam nic do zarzucenia. Pomadka nosi się na ustach komfortowo, usta są miękkie i nie odczuwam ściągnięcia czy przesuszenia ust. 
No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose
Ze względu na swoja formułę pomadka ma świetną kilkugodzinną trwałość. Mimo, że z ust zjada się najpierw środek, to biorąc pod uwagę kolor pomadki i mój naturalny odcień ust, tworzy mi się na ustach wtedy efekt ombre i wygląda to naprawdę dobrze.
No7  Matte Lip Crayon ♥ Dusky Rose
Jestem zadowolona z zakupu, ale na więcej kolorów się nie skuszę ;) Znacie kosmetyki marki No7?

17 comments:

  1. wygląda naprawdę przyjemnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W ofercie jest zdecydowanie więcej odcieni dla Ciebie niż dla mnie :) nie żeby kusiła ale moja kredka jest naprawde w porządku. Cieszę się że to nie bubelek. Jest zdecydowanie lepsza od matowej pomadki w kredce Mac :)

      Delete
    2. przyznam, że jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej marki :)

      Delete
  2. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marka jest popularna głównie na wyspach. Taka marka własna drogerii Boots :)

      Delete
  3. Jak ja Ci zazdroszczę dostępu do No7. Miałam w przeszłości kilka kosmetyków i chciałabym popróbować więcej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja miałam krem di twarzy na dzień i na noc i faktycznie były niezłe, ale jakoś tak ta marka nie wywołuje u mnie większych emocji :) kredki do ust jednak nie mogłam sobie odpuścić :)

      Delete
  4. Nie znam ich kosmetyków, ale kolorek pomadki bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brytyjki bardzo sobie cenią tą markę :)u mnie ona jednak szybszego bicia serca nie wywołuje

      Delete
  5. Firmy nie kojarzę, ale kolorek prześliczny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. firma znana głównie na wyspach, bo to taka marka drogerii Boots :)

      Delete
  6. Przypomina mi trochę kredki z Golden Rose. A kolor faktycznie ładny, wyrazisty ale nie rażący. Lubię róż w takiej odsłonie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kredki GR mam i uwielbiam, ale jednak sporo między nimi a tą różnic :) jeśli miałabym wybierać, to wybrałabym GR, bo są fajniejsze :) no tak po prostu fajniejsze :)

      Delete
  7. Przyznam szczerze, że z tą marką spotykam się po raz pierwszy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marka jest znana głównie na wyspach. Niestety nie używałam za wiele produktów tej marki więc nie wiem, czy mogę ją polecić :) miałam kiedyś inna pomadkę, też była fajna :)

      Delete
  8. Bardzo lubię tę formę pomadek i mam ich kilkanaście w mojej kosmetyczce.
    Piękny kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilkanaście? :) no to faktycznie lubisz :)
      Ja też bardzo lubię!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...