Sunday, 28 August 2016

Nowości pielęgnacyjne z Polski.

Do Polski pojechałam z listą zakupów. Koniec końcem z listy mało korzystałam, ponieważ ciągnęło mnie i tak do jeszcze innych rzeczy. Postanowiłam skupić się na tym czego będę w najbliższych miesiącach potrzebować, co nie znaczy, że nie spełniłam swoich kilku zachcianek. Zastanawiałam się jak podzielić ten haul. Czy według producenta, sklepu, a może tupu produktów. Tak, żeby jakoś sensownie to pokazać. Ostatecznie wyszło jak wyszło. Zapraszam do oglądania. Może wpadnie Wam coś w oko. Zaznaczę jeszcze na wstępie, że jadąc do Polski nie zabieram ze sobą produktów do pielęgnacji. Kupuję je i używam na miejscu, także część pokazanych kosmetyków została w łazience moich rodziców i czeka na mój ponowny przyjazd.
Nowości z Polski
Kupiłam pięć różnych maseczek i dwa sera do twarzy Bania Agafii. Od dawna mnie produkty tej marki intrygują i tym razem postanowiłam w końcu zaspokoić swoją ciekawość. Swoje produkty zamówiłam w sklepie internetowym Cocolita, ale później chodząc w centrach handlowych po sklepach, widziałam ,że są one stacjonarnie bez problemu dostępne.
Nowości z Polski
Maseczek do twarzy nigdy za wiele... W Hebe kupiłam trzy maseczki na noc Perfecta. Głównie zaciekawiła mnie wersja złuszczająca. Czy okaże się równie dobra jak maseczka Bielenda? Dwie pozostałe wersje wrzuciłam do koszyczka, bo również wzbudziły moją ciekawość.
Nowości z Polski
Dwa produkty Nacomi. Olejek do demakijażu cery tłustej kupiłam z ciekawości, a poza tym właśnie kończy się olejek, który obecnie używam. Natomiast złoty olejek kupiłam z myślą o czekających mnie wakacjach w Grecji. Planowałam kupić olejek Bielenda, ale skoro już trafiłam na olejek Nacomi, to postanowiłam dać mu szansę. Hibiskusowy tonik oraz peeling do ust Sylveco chciałam już od dawna wypróbować. Płyn micelarny dostałam gratis (przy zakupie produktów Sylveco dla mojego synka). 
Nowości z Polski
Nowości z Polski
Jakoś wcześniej nigdy marka Mixa nie wzbudzała we mnie większych emocji, ale pojawiło się sporo nowych produktów tej marki, które się wydają być idealne dla mojej cery. Żel do mycia twarzy okazał się rewelacyjny, dlatego kpiłam jeszcze drugi na zapas. Potrzebowałam też w Polsce balsamu do ciała oraz kremu do rąk. Postawiłam na Evree. Tonik oraz produkt do demakijażu oczu tej marki planowałam kupić. Tonik załapał się na dwie fotki, ale tak naprawdę kupiłam tylko jeden.
Nowości z Polski
Po recenzji Iwetto na temat kremu do twarzy z filtrem Sun Ozon, postanowiłam go kupić i dać mu szansę. Mam nadzieję, że się w Grecji sprawdzi. Zaciekawiły mnie również Ampułki po opalaniu z tej samej serii. Na pewno się przydadzą!
Nowości z Polski
Tutaj mały mix : olejek serum do włosów Eveline (potrzebowałam do użytku w Polsce oraz ze względu na małą pojemność, pojedzie ze mną do Grecji), zmywacz do paznokci w chusteczkach z Biedronki (na wyjazd) oraz płyn bezolejowy do demakijażu oczu Rival De Loop.
Nowości z Polski
Mam też dwa nowe zapachy :) W bezcłowym sklepie na lotnisku kupiłam Prada Candy Kiss! Uzupełniłam też zapas kokosowej wody toaletowej Yves Rocher. Uwielbiam ją!
Nowości z Polski
Trzy nowe produkty do pielęgnacji okolic oczu: sławna panda Tonny Molly, maseczka lipidowa Ziaja oraz żel łagodzący opuchnięcia marki Benefit (ten dorwałam taniej na bezcłówce). 

To wszystko jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji. Dużo, mało? Przyznam szczerze, że patrząc na moją długą listę zakupów, to zakupy są dość skromne :) Mnóstwo produktów sobie jednak też odpuściłam. Niedługo pojawi się również haul kolorówkowy :)

22 comments:

  1. Tak coś czułam, że będzie sporo tych nowości:) Tonik i pomadkę Sylveco bardzo lubię. Te ampułki Sunozon miałam, ale dopiero we wrześniu puszczę o nich zaległy wpis:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja lista zakupów była znacznie dłuższa, ale zwyczajnie bym zbankrutowała :)
      Ampułki zabieram ze sobą do Grecji, mam nadzieję, że się sprawdzą fajnie :)

      Delete
  2. ciekawe nowości; większości kosmetykow nie znam. ciekawa jestem, jak sprawdzi się olejek do demakijażu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też większości nie znam :) dlatego jestem bardzo podekscytowana :)

      Delete
  3. Świetne zakupy :) Widzę tu produkty znane i lubiane. Ja często robię listę rzeczy do kupienia a jak przychodzi co do czego, to bardzo często sięgam po inne :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja listę zrobiłam, bo na jej podstawie mniej więcej wiedziałam, czego w najbliższym czasie będę potrzebować :) także zapasy uzupełnione, mam nadzieję, że większość kosmetyków się sprawdzi :)

      Delete
  4. Same świetne produkty. Z chęcią wypróbowalabym wszystko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah wcale się nie dziwię :)
      trzymaj kciuki, żeby nie było bubelków :)

      Delete
  5. Miałam kiedyś serum Agafii, ale oprócz nawilżania nic ze skórą nie robiło :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. serum jedno i drugie drogie nie było, także skusiłam się.
      w sumie to po prostu oba kliknęłam, bez sprawdzania internetów na ich temat :)

      Delete
  6. U mnie w mieście też można kupić te rosyjskie cuda stacjonarnie, podobnie jak Sylveco, w wielu aptekach jest. Lipowy płyn micelarny, jest świetny ale nie grzeszy wydajnością, bardzo dobrze wspominam też tonik hibiskusowy. Miłego używania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      tak coś czuję, że micel Sylveco będzie mało wydajny, ale dostałam go gratis, więc nie będę narzekać :)

      fajnie, że w Polsce jest dostęnych tyle produktów, jest naprawdę w czym wybierać :)

      Delete
  7. Nie wiedziałam, że w Biedronce jest dostępny zmywacz w chusteczkach! Bywam tam minimum raz w tygodniu i nie rzucił mi się w oczy. Fajna sprawa na wyjazdy, więc muszę kupić kilka sztuk. Będę wypatrywać haulu z kolorówką. Pewnie będzie tego znacznie więcej ;)
    P.S. Dzięki za podlinkowanie mojej recenzji :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie używałam ich, więc nie wiem jak z ich skutecznością, ale kosztują grosze, więc postanowiłam wypróbować :)
      to Cię pewnie zaskoczę, bo kolorówkowy haul z Polski będzie niewielki :)
      nie ma za co :*

      Delete
  8. Ohhh, ileż tych nowości, a do tego same wspaniałe produkty :D Maski Agafii uwielbiam, podobnie jak kosmetyki Evree. Aktualnie mam ich tonik różany, ale kusi mnie też ta wersja zielona ;) Filtr SunOzon stosowałam w ubiegłe wakacje i bardzo lubiłam, na tyle, że na pewno do niego wrócę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, czyli produkty zapowaiadają się ciekawie :) mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzą :)

      Delete
  9. Swietne zakupy! I ja sporo rzeczy kupilam jak bylam teraz w Pl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale się nie dziwię :) jest w czym naprawdę wybierać :)
      a jak się czyta blogi to już w ogóle ma się ochotę wszystko o czym dziewczyny piszą wypróbować :)

      Delete
  10. Dawno nie miałam tylu nowości ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapasy na kilka miesięcy :) nie wiem, kiedy znowu będę w Polsce :(

      Delete
  11. Trochę tego nakupiłaś, ale doskonale rozumiem, że pewnie i tak się powstrzymywałaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobiłam zapas na kilka miesięcy :) nie wiem, kiedy teraz znowu zawitam do Polski :|

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...