Tuesday, 13 September 2016

Bourjois : Radiance Reveal Concealer.

Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Jeśli chodzi o korektory pod oczy Bourjois, to przez bardzo długi czas moim ulubieńcem byl CC Eye Cream z serii 123 Perfect.  
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Przyznam szczerze, że zużyłam jego kilka opakowań i choć nadal uważam, że jest świetny, to zwyczajnie mi się znudził. Dlatego z wielką ochotą podeszłam do kupna nowego korektora Bourjois z serii Radiance Reveal. Kupiłam go od razu w dwóch odcieniach - 01 Ivory oraz 02 Beige.
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Według obietnic producenta i opisu na wizażu (www.wizaz.pl)  korektor Bourjois Radiance Reveal jest to rozświetlający korektor pod oczy. Ukrywa przebarwienia, cienie pod oczami i opuchliznę. Zapewnia świeży i promienny wygląd. Wzbogacony o kwas hialuronowy oraz o wodę z lodowca Mont Blanc, wizualnie wygładza linie i zmarszczki, dodatkowo nawilżając cerę.
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Do wyboru mamy trzy kolory korektora. Wszystkie trzy mają ładny odcień, choć wydaje mi się, że odcień najjaśniejszy do jasnej karnacji może się okazać za ciemny.
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Opakowanie jest przyjemne dla oka. Znajdziemy na nim informacje o produkcie. Sam produkt aplikujemy na skórę za pomocą skośnie ściętego aplikatora. Osobiście bardzo odpowiada mi taka forma, jestem w stanie bez problemu zaaplikować korektor w moją zasinioną dolinę łez. Korektor ma przyjemną kremową konsystencję ale jednocześnie bardzo dobre właściwości kryjące. Jest to jednak korektor nawilżający i rozświetlający, więc nie spodziewajcie się zastygającego produktu typu Studio Fix z Maca czy Lasting Perfection marki Collection. Korektor przyjemnie się na skórze rozprowadza i bardzo dobrze z nią łączy. Daje na skórze efekt natychmiastowego rozświetlenia, ale nie zawiera żadnych błyszczących drobinek. Zakrywa delikatnie zasinienia, wyrównuje koloryt. Worki pod oczami też wydają się być mniejsze. Według mnie ma jednak lepsze właściwości kryjące od korektora Maybelline Instant Anti Age.  Jednocześnie nie wchodzi w załamania skóry czy zmarszczki, a utrwalony pudrem utrzymuje się od aplikacji do demakijażu. Dodam jeszcze, że korektor nie zmienia swojego koloru, nie ciemnieje.
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Uważam, że korektor Radiance Reveal jest naprawdę świetny. Jest dokładnie tym, czego szukam w korektorach.  Z tego też powodu trafił do moich lipcowych ulubieńców
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Czymś się zatem różni od CC Eye Cream tej samej marki? Przede wszystkim pojemnością ( za czym idzie wydajność) oraz stopniem krycia. Radiance Reveal ma zdecydowanie lepsze krycie. Oba korektory jednak są nawilżające i rozświetlające. Na chwilę obecną jednak wybieram Radiance Reveal, który w połączeniu z podkładem City Radiance (też Bourjois) daje mi efekt ładnie rozświetlonej , świeżej cery.
Bourjois, Radiance Reveal Concealer
Znacie ten korektor?

14 comments:

  1. dobrze wiedzieć :) od dawna mnie ciekawi... jeśli kryje lepiej niż Instant Anti-Age, po uporaniu się z zapasem pewnie się skuszę na najjaśniejszy odcień :)

    ReplyDelete
  2. Ivory byłby dla mnie zbyt ciemny:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej sprawdzić sobie odcienie w drogerii :)

      Delete
  3. Replies
    1. dla mnie teraz idealny, ale zimą będzie za ciemny :)

      Delete
  4. Na moim monitorze Ivory wygląda super jasno, więc dziwię się że może być zbyt ciemny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co Iwonko, ja teraz uzywać będę Beige, bo jestem bardzo opalona, ale wczesniej pasował Ivory,a ja wcale jasnej karnacji nie mam
      na pewno Ivory jest jaśniejszy od Maybelline Light

      Delete
  5. Mam go właśnie pod oczami :) Jeden z moich ulubionych korektorów drogeryjnych, jestem nim oczarowana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytałam o nim u Ciebie :) bardzo się cieszę, że ten korektor ma więcej fanek :)

      Delete
  6. Za tym korektorem to się rozejrzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szykują się teraz promocje z Polskich drogeriach, więc tym bardziej polecam wypróbować! :)

      Delete
  7. No proszę, a ja go nigdy nie wypatrzyłam w szafie Bourjois ani na blogach, jak to możliwe? :))) Nigdy nie mam dość, jeśli chodzi o testowanie korektorów pod oczy, bo o ideał jest tak trudno... i jeszcze mam wrażenie, że to, co mojej skórze wcześniej pasowało, nagle przestaje (starość czy jak??) i znowu szukam Graala :). Będę o nim pamiętać przy kolejnej promocji -49% w Rossmannie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie fajnie że idzie promocja :)można go upolować taniej :)
      Idealnie idealne korektory nie istnieją ale ja mam kilka świetnych, a ten jest jednym z nich ;) ale faktycznie, im starsza jestem tym mam inne wymagania odnośnie korektora :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...