Sunday, 18 September 2016

Golden Rose : Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143.

Nie jest tajemnicą, że bardzo lubię róże, fiolety i różowe fiolety na paznokciach. Dlatego robiąc zakupy na stoisku Golden Rose skusiłam się na odcień 143, z serii Rich Color, która była akurat w promocji za 5.50 zł. Jest to mój drugi lakier Golden Rose, jaki posiadam. Swój pierwszy egzemplarz, Color Expert w odcieniu 95, dostałam od Kingi i jestem z niego bardzo zadowolona. 
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Lakier do paznokci Color Rich według producenta są długotrwałe i szybko schną. Posiadają szeroki i spłaszczony pędzlek ułatwiający aplikację.
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Odcień 143 to taki cukierkowy róż, przelamany odrobinę fioletem. 
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Pędzelek jest bardzo wygodny i ułatwiający malowanie. Mój ulubiony typ - szeroki i spłaszczony. Konsystencja lakieru jest kremowa, a lakier ma niesamowitą pigmentację, bo już jedna grubsza warstwa wystarczy na pomalowanie paznokci. Ja z przyzwyczajenie nakładam dwie cieniutkie. Lakier nie smuży, ładnie się rozprwadza, ale jest dość wodnisty i na początku zalewałam sobie nim skórki. Pózniej nauczyłam się o tym pamiętać i jestem bardziej ostrożna. 
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Jeśli chodzi o schnięcie, to nigdy nie czekam aż sam wyschnie. Na każdy lakier aplikuję top przyspieszający wysychanie, więc nie wiem ile wynosi czas schnięcia lakieru Rich Color. Lakier zmywa się z paznokci bezproblemowo, bez brudzenia. 
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Na moich kiepskich i miękkich paznokciach trzyma się do dwóch dni, ale to nie jest wina samego lakieru. Na zdjęciach możecie zobaczyć nawet moje długie paznokcie, które przez wyjazdy (nie musiałam prać, sprzątać, zmywa, gotować) udało mi się trochę zapuścić. Po to, by pierwszego dnia w pracy, trzy z nich połamać ;)
Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer, One Step Maxi Brush ♥ 143
Lubicie lakiery Golden Rose? ;) Wydaje mi się, że gdybym miałam do nich dostęp na codzień, to miałabym ich znacznie więcej.

12 comments:

  1. Faktycznie lakiery GR mają dobrą jakość – tak, że aż dziwi cena, ale w przypadku tej firmy to się zdarza często :). Bardzo ładny kolor, chociaż ja nie czuję się całkiem komfortowo w takich różach – pochodzę ze świata mroku, szarości, fioletów i zgniłków – dopiero od dwóch dwóch-trzech lat pozwalam sobie na szaleństwa :)). Twoje swatche lakierów są za to dla mnie bardzo przydatne, bo moje paznokcie mają praktycznie taki sam kształt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedyś w pracy biurowej też pokazywałam się jedynie w nudziakach i szarościach ;)
      później nie pracowałam kilka lat a teraz mam inna pracę , więc po nudzie na paznokciach mogłam zaszaleć ;)

      no proszę ;) cieszę się, że moje lakierowe posty okazują się pomocne ;)

      Delete
  2. Replies
    1. dzięki ;) cała seria ma bombowe kolory! jak cukierki :)

      Delete
  3. kolor koktajlu jagodowego, bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  4. Ładny połysk:) Miałam jakieś lakiery z tej serii;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten ekstra połysk to daje top przyspieszający wysuszanie lakieru z Sally Hansen ;) ten w czerwoej buteleczce

      Delete
  5. Replies
    1. dzięki! a w serii jeszcze tyle pięknych kolorów! :) jest w czym wybierać :)

      Delete
  6. Lubiłam lakiery tej marki, całkiem nieźle trzymały się na moich paznokciach. Trzy jednego dnia? Współczuję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety, jak tylko uda mi się je trochę zapucić, to zaraz sić łamią :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...