Monday, 5 September 2016

Sierpniowe nowości.

Witajcie :)

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z nowościami sierpniowymi. Są to jednak produkty kupione na miejscu, więc nie chciałam ich pokazywać z produktami kupionymi w Polsce (kolorówka /pielęgnacja).
Sierpniowe nowości
Zaczynając od pielęgnacji to kupiłam kilka niezbędników: antyperspirant Vichy, żel na wypryski z kwasem salicylowym od Soap & Glory (ostatnio bardzo mnie wysypało na linii żuchwy z jakiegoś powodu, a produktów do szybkiej walki z pryszczami nie miałam, dlatego tak na szybko kupiłam produkt Soap & Glory). Skusiłam się również na nowość, olejek pod prysznic Dove. Tego typu produkty świetnie się u mnie sprawdzają do.. mycia pędzli ;) No i zmywacz do paznokci Sally Hansen.
Sierpniowe nowości

Kupiłam również podkład Bourjois City Radiance w ciemniejszym odcieniu.
Sierpniowe nowości
Skusiłam się na dwa lakiery Essie : Merino Cool & Flowerista.
Sierpniowe nowości
W Macu zaszalałam. Wprawdzie nowych pomadek brak, ponieważ nic mnie szczególnie z limitowanych kolekcji ostatnio wśród pomadek nie zachwyciło. Skusiłam się jednak na inne smakołyki. Z podstawowych produktów kupiłam kolejny puder Studio Fix, korektor Prolongwear oraz tusz do rzęs
Sierpniowe nowości
Sierpniowe nowości
Z limitowanych kolekcji bardzo spodobały mi się pudry rozświetlające. Kupiłam trzy. Wprawdzie rozświetlaczy u mnie dostatek, ale zwyczajnie chciałam je mieć. Taka sroka jestem :) I tak oto mam trzy produkty z trzech różnych kolekcji : It`s A Strike, Good Luck Trolls oraz Star Trek. Na razie tylko na nie patrzę i podziwiam. Szkoda mi tknąć :)
Sierpniowe nowości
Sierpniowe nowości
Jakbym miała jeszcze mało błyskotek, to do tych wszystkich, które już mam, dołączył rozświetlacz Becca w odcieniu Champagne Pop. Zastanawiałam się nad nim i Glow Kitem ABH, ale zdecydowałam się najpierw na produkt Becca. 

Sierpniowe nowości
Produkt Benefit, Dew The Hoola, a właściwie jego miniaturka, była dołączona do któregoś miesięcznika.

Także tego.. Niedługo będę musiała kupić komodę na kosmetyki do makijażu, bo moje małe komódki są już po brzegi zapełnione :)

22 comments:

  1. Replies
    1. no nie? :) ja sroka musiałam je mieć :)

      Delete
  2. Becca też mi się marzy <3 czekam na post o niej :))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. będzie :)
      niedługo będę mieć więcej czasu, bo mały wraca do przedszkola, więc uda mi się podgonić trochę z postami, bo mam straszne zaleglosci :)

      Delete
  3. ewentualnie możesz mi część oddać, chętnie ci Maca przechowam. Ejj mnie też jak wsyypuje to na linii żuchwy i szyi, tragedia. Ten żel soap&glory muszę przygarnąć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a no widzisz, z Maca mam trochę produktów, których nie używam. Raczej by miec kupilam :) takie rozne limitowanki ;)

      nie wiem skad ten wysyp. Ja obstawiałam, że to po zmianie pracy i wloskim zarciu, ale sama nie wiem...

      żel polecam. Hardcor!. Wysusza na wior, wiec do stosowania jedynie punktowo :)

      Delete
  4. Cudne są Twoje nowości - zwłaszcza te z Maca;) ale i rozświetlacz Becca mnie zainteresował:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      rozświetlacz Becca jest świetny, ale czy będzie ulubieńcem? jeszcze nie wiem :)

      Delete
  5. Jak na linii żuchwy Cię wysypało to niespodzianki mogę mieć podłoże hormonalne :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację, sporo już o tym słyszałam i coś czytałam
      i rzezywiście coś musi w tym być, bo moje cykle od jakiegoś czasu są inne niż zwykle
      poczekam jeszcze z cykl/dwa i zobaczę jak się sprawa rozwinie

      Delete
  6. Replies
    1. ciesze się, że post z nowościami Ci się spodobał :)

      Delete
  7. Ale ladne lakiery :) niech sie wszystko dobrze sprawdza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flowerosta miałam w formie mini z jakiegoś kompletu, taki cudny kolor i musiałam go kupić w pełnowymiarowej wersji :)

      Delete
  8. Obydwa lakiery Essie są piękne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki :) cieszę się, ze Ci sie podobają :)

      Delete
  9. Piękne kolory lakierów Essie :) Mojej siostrze by się spodobały. Ona uwielbia wszelkie fiolety :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak ja. :) mam sporów kolekcje fioletów :)

      Delete
  10. Ja też się skusiłam na rozświetlacz Becca. Początkowo miłości nie było, ale z każdym dniem doceniam go coraz bardziej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam :)za taka cenę oczekuję cos więcej niż fajnego rozświetlacza :)
      Ja mój użyłam może ze dwa razy na razie, bo mam kłopoty z cera ostatnio i nie używam rozświetlacza :'(

      Delete
  11. opakowania marek premium są boskie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda tylko ze przez to droższe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...