Tuesday, 20 September 2016

Zdenkowana kolorówka - część 5 / Mac, Essence, Maybelline & Bourjois.

Zdenkowana kolorówka - część 5
Witajcie!
Zapraszam na kolejny przegląd kolorowych śmieci. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś ciekawego, ponieważ wszystkie produkty są godne polecenia!
Zdenkowana kolorówka - część 5
Studio Fix Powder plus Foundation NC35
Jest to mój ulubiony puder, który ma całkiem niezłe właściwości kryjące. Kupuję go od lat i na razie nie znalazłam nic lepszego. Dla mnie niezastąpiony latem, kiedy nie używam podkładów. Będę nadal regularnie kupować, ale jest on bardzo wydajny i jedno opakowanie wystarcza mi na rok lub dłużej. Polecam :)
Zdenkowana kolorówka - część 5
Maybelline Brow Drama w odcieniu Medium Brown
Chociaż jest go moja ulubiona kredka do brwi, to kolor Medium Brown okazał się nietrafiony. Kupowałam akurat trzy kredki w odcieniu Dark Brown ( promo 3 za 2), a w domu okazało się, że jedna z nich przypadkiem się wplątała w inny kolorze. Medium Brown była dla mnie za ciepła i za ruda. Zużyłam ją jednak do końca łącząc z inną, zbyt ciemną kredką do brwi.  Medium Brown nie kupię ponownie.
Zdenkowana kolorówka - część 5
Essence Liquid Ink Eyeliner
Bardzo dobry niedrogi eyeliner. Świetna pigmentacja i trwałość, choć pędzelek taki sobie i trochę mi zajęło opanowanie jego obsługi. Z pewnością eyeliner kupię ponownie w przyszłości.
Zdenkowana kolorówka - część 5
Maybelline Brow Drama w odcieniu Dark Brown
Moja ulubiona ukochana kredka do brwi. Uwielbiam ją i będę ją kupować w nieskończoność. Polecam.
Zdenkowana kolorówka - część 5
Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream w odcieniu Light Beige
Korektor pod oczy CC jest moim hitem roku 2015. Nie wiem ile opakowań już zużyłam. Poza małą pojemnością, a przez to słabą wydajnością, dla mnie korektor ma same zalety. Więcej na jego temat możecie poczytać w osobnym poście. Na chwilę obecną nie planuję ponownego kupna, ponieważ trochę jestem tym korektorem znudzona i mam też innych bardziej wydajnych ulubieńców.

To byłoby na tyle ;) Właśnie pracuję nad kolejną piątką, więc post o nich pojawi się wkrótce!

18 comments:

  1. U mnie też lepiej wygląda odcień Dark Brown z Maybelline. Jest trochę zbyt ciemny, jednak po wyczesaniu nabiera ogłady ;) Najważniejsze, że nie wygląda rudo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolor tej kredki jest świetny, dlatego tak bardzo ja lubię :) no i za szerokość rysika :) bardzo precyzyjny!

      Delete
  2. Od dawna przymierzam się do zakupu pudru Studio Fix Powder, muszę o nim pamiętać na wiosnę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest naprawdę świetny!
      Mam już tekst na jego temat przygotowany ale nie mam zdjęć jeszcze.

      Delete
  3. Muszę koniecznie przyjrzeć się kredkom do brwi z Maybelline :) Ciągle szukam czegoś idealnego i może to będzie właśnie to :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te kredki sa świetne. Ja zazwyczaj korzystam z kredki samej ale ta część z pudrem też jest niezła :)

      Również pozdrawiam

      Delete
  4. Musisz przyjechać mi coś zużyć:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha a Ty do mnie bo mi pielęgnacja ciała zalega :)

      Delete
  5. U mnie w zeszłym miesiącu było makijażowe denko, teraz pewnie prędko się nie zdarzy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, szczerze mówiąc u mie bardzo szybko się zużywają tusze, linery, pudry, podkłady i korektory, ponieważ ja bardzo często się makuję dwa razy dziennie :) raz z rana, i pozniej od nowa wieczorem do pracy :)

      Delete
  6. Nie używałam niczego z Twojej kolorówki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bardzo serdecznie polecam wypróbować :)

      Delete
  7. Muszę przyjrzeć się korektorowi Bourjois. Kredka do brwi Maybelline brzmi kusząco ale zazwyczaj wolę cienie lub farbki do brwi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten korektor jest świetny, ale fajniejszy jest ten z serii Radiance Reveal :) pisałam o nim kilkapostów wcześniej :)

      cieni do bwi nie używam,ani farbek, lubię za to pomady :)

      Delete
  8. jesteś Mistrzynią denkowania kolorówki!
    szacun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dzięki :)
      ale to żaden wyczyn, ponieważ prawie codziennie maluję się dwa razy dziennie. Z rana, i potem na wieczór, do pracy :)więc podkłady, pudry, korektory,produkty do brwi idą jak woda:)

      Delete
  9. Wow, Studio Fix NC...ile?! Aż 35? I to nie jest odcień dla Meksykanek? :D Chociaż w sumie ja mam chyba NW15 (o ile mnie pamięć nie myli) i to już się wydaje białawe, więc to Twoje 35 nawet ma sens ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo ;) i wyobraż sobie, że po wakacjach on był jeszcze za jasny ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...