Wednesday, 19 October 2016

Dziwna sprawa!!!! // Mac : Taraji P. Henson, Mineralize Skinfinish ♥ Highlight The Truth czy Mineralize Skinfinish Natural ♥ Taraji Glow.

Taraji P. Henson podbiła świat nieustraszonymi kreacjami, wielkim zaufaniem oraz charyzmatycznym blaskiem. Jej nieskazitelna cera, stanowiące kwintesencję usta w kolorze nude i perfekcyjny makijaż oczu typu smoky eye stały się inspiracją do stworzenia dostępnej wyłącznie online kolekcji M·A·C równie szalonej jak sama Taraji. - brzmi opis kolekcji na stronie internetowej Mac.
 Mac : Taraji P. Henson
Szczerze mówiąc przeglądając w internecie pierwsze zapowiedzi tej kolekcji, nie miałam zielonego pojęcia, kim ta pani jest, a sama kolekcja wydała mi się mało ciekawa. Potem było coraz więcej zdjęć i swatchy na zagranicznych blogach, które sprawiły, że od produktu Mineralize Skinfinish w odcieniu Highlight The Truth nie mogłam oderwać wzroku. Przepiękny rozświetlacz w odcieniu delikatnego brązowego koralu o złotym wykończeniu. W kolekcji zawarty był również puder mineralny Mineralize Skinfinish Natural w odcieniu Taraji Glow, ale to Highlight The Truth wpisałam na listę zakupów.
Mac : Taraji P. Henson
W dniu premiery online oba produkty wyprzedały się zanim zdąrzyłam zamówić swój produkt, ale udało mi się go dorwać na polskiej stronie Mac. Dwa tygodnie później Highlight The Truth był u mnie. Przynajmniej tego się spodziewałam....
Mac : Taraji P. Henson
Jakież było moje zdziwienie, kiedy z kartonika wyciągnełam Taraji Glow!!!! Sprawdziłam fakturę, na której napisane było, że zamówiłam Highlight The Truth. Dlaczego więc w moich rękach miałam Taraji Glow? Puder zamiast rozświetlacza?
Mac : Taraji P. Henson
Po chwili wszystko stało się jasne... Kartonik się zgadza, zgadza się też naklejka na produkcie, ale w środku znajduje się inny produkt! Puder Taraji Glow zamiast rozświetlacza Highlight The Truth. Puder mineralny, a nie rozświetlacz. Musiała zajść przy produkcji jakaś pomyłka. Same zobaczcie, że produkt nie wygląda na rozświetlacz! Jest to zdecydowanie produkt w odcieniu czerwonego brązu a nie brązowego koralu o złotym wykonczeniu!  Prawda?
Mac : Taraji P. Henson
Przewertowałam internet w poszukiwaniu odpowiedzi. Blogi, youtube. Moje przypuszczenia się potwierdziły. Dla porównania tak powinien wyglądać Highlight The Truth i Taraji Glow. Oba zdjęcia pochodza z bloga Temptalia, wiem, że są wiarygodne. Przyznacie mi rację, że dostałam Taraji Glow opisany i zapakowany jako Highlight The Truth
zdjęcia pochodzą ze strony www.temptalia.com
Mac : Taraji P. Henson
W pierwszej chwili chciałam dzwonić do Maca, wszystko wyjaśniać, odsyłać, tłumaczyć. Ostatecznie zrezygnowałam, za dużo zachodu. Niewiadomy puder wrzuciłam do szuflady i lezał tydzień, zanim postanowiłam dać mu szansę i zacząć go używać.
Mac : Taraji P. Henson
Żałuję bardzo, że nie udało mi się zdobyć Highlight The Truth i stałam się "ofiarą" przedziwnej pomyłki. Ostatecznie jednak z samym pudrem Taraji Glow bardzo się polubiłam. Ma przepiękny odcień czerwonego brązu o satynowym wykończeniu. Świetnie się nadaje jako róż czy produkt do ocieplenia twarzy. Bardzo mi się podobał szczególnie na opalonej skórze.
Mac : Taraji P. Henson
Puder ma typową dla wypiekanych pudrów konsystencję. Potrafi lekko pylić przy nabieraniu na pędzel, ale nie osypuje się jakoś uciążliwie. Bardzo fajnie się na skórze rozprowadza, rozciera na niej i stapia z nią. Jest bardzo mocno napigmentowany i wystarczy lekkie muśniecie pędzlem, by nabrać wystarczającą ilość produktu. Efekt zdecydowanie można budować. Ja staram się puder nakładać lekką ręką, ponieważ bardzo łatwo można z nim przesadzić. Generalnie pudry Mineralize Skinfinish Natural służą do nakładania na cała twarz. Jednak nie w przypadku Taraji Glow, który jest zdecydowanie bardziej różem / brązerem. Puder nie zawiera żadnych widocznych drobinek, ale nie jest też matowy. Daje śliczne satynowe wykończenie. Bardzo lubię nim podkreślać policzki i dodatkowo użyć rozświetlacza. Przyznam szczerze, że Taraji Glow idealnie się zgrywa z moimi jesiennymi makijażami!
Mac : Taraji P. Henson
Z jednej strony jestem bardzo rozczarowana tą pomyłką. Przez nią nie mam rozświetlacza, na którym tak bardzo mi zależało i na który czekałam. Przez tą pomyłkę jednak w moje ręce wpadł puder, na który sama bym się nie zdecydowała, a okazał się on tak ładny i uniwersalny, że sięgam po niego prawie codziennie.

Niezła historia, prawda? W grafikach google możecie bez problemu zobaczyć, że więcej osób dostało identyczny produkt jak ja, ale chyba sobie nawet z tego nie zdają sprawy. Mają puder Taraji Glow oznaczony jako Highlight The Truth. Dokładnie jak ja. Gdzieś się wdarł jakiś chochlik i zrobił psikusa... :)
 
Edit :
Po publikacji posta postanowiłam jednak napisać do Maca w tej sprawie (Polska, bo tam kupiłam). Wysłałam też fotki. Zobaczymy, co mi odpowiedzą.


13 comments:

  1. Moim zdaniem powinnaś wysłać te zdjęcia do MACa, takie błędy się zdarzają, ale nie oznacza to, że powinnaś odpuścić im.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za radę :)
      wysłalam maila do poslkiej obsługi klienta....

      Delete
    2. Super! Mam nadzieję, że rozwiążą ten problem z klasą :)

      Delete
  2. Nieźle widzę, ja na Twoim miejscu i tak bym to zgłosiła;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgłoszone :)
      tak jak napisała Szkiełko poniżej, jest więcej osób mający felerny produkt i Mac jest tego świadomy.

      Delete
  3. Bardzo lubię Taraji P. Henson. Oglądałam ją niedawno w serialu :-)
    Ciekawa jestem jaki będzie efekt finalny tej sprawy.

    ReplyDelete
  4. daj znać, co MAC na tę pomyłkę. jestem ogromnie ciekawa :)

    co do różu... nie podoba mi się. ale to pewnie dlatego, że ja w takich kolorach wyglądam okropnie. ale rudzielce i ciepłe brunetki - obłędnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dam dam :)

      a widzisz, ja jestem w tym pudrze totalnie zakochana. Może dlatego też mi przeszła złość na tą pomyłkę i z chęcią używam to co dostałam, co nie zmienia faktu, że Highlight The Truth baaaaaardzo bym chciała też mieć...

      Delete
  5. Ja gdzieś widziałam/słyszałam, że mieli ten problem z większą ilością tych produktów, ale jak to było rozwiązane to nie pamiętam. O przypomniało mi się: wejdź na insta tej dziewczyny macah0lick ona kilka postów temu wklejała wiadomość od MACa w takiej samej sprawie. Produkt ładnie się prezentuje na swatchu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Ci kochana za wskazówki!!!!
      rzeczywiście, jest więcej osób które stały się ofiarami pomyłki.... Sęk w tym, że ta dziewczyna pisałam do Mac w stanach, ja nie wiem jaka będzie odpowiedz polskiego Maca i czy w Polsce jeszcze więcej osób dostało taki produkt jak ja
      ale bardzo Ci dziękuję za namiary macah0lick :)
      dam znać na pewno, jak się sprawa potoczy
      mogłam się wcześniej za to wziąć, ale tak jak pisałam, Taraji Glow mi się ostatecznie bardzo spodobał i go z przyjemnością używam. To trochę załagodziłomoje rozczarowanie

      Delete
  6. Mimo wszystko ładny, ciekawy i nietuzinkowy odcień.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest piękny! zdjęcia nie do końca wszystko oddają niestety :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...