Tuesday, 18 October 2016

Gerard Cosmetics : Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity.

Szał na matowe pomadki w płynie trwa. U mnie również. Mam w tym temacie kilku ulubieńców, ale wciąż szukam ideału ;) Hydra Matte Liquid Lipstick w odcieniu Serenity kupiłam pod wpływem Instagrama i Youtube. Po raz pierwszy też tam spotkałam się z marką Gerard Cosmetics. W ofercie marki mamy całą masę produktów do makijażu. 
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
"Gerard Cosmetics was created with a true passion and clear vision to offer a solution to the everyday makeup blunders of women. Made with love and attention to detail and infused with glam, high quality products this beauty collection will make your life easier and more beautiful. Gerard Cosmetics is a cosmetics brand created for women by women who empower each other and strive to offer products that are luxurious, accessible and endlessly chic."
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Gerard Cosmetics tak opisuje swój produkt :
"A nourishing the liquid lip stain that applies smoothly and dries to a long-lasting matte finish. Hydra Matte Liquid Lipstick drenches the lips in colour whilst simultaneously moisturising and hydrating the pout. This lip lacquer applies like a liquid, effortlessly supplying a tender coverage that remains comfortable for the duration of wear. The innovative formula refuses to congeal, flake, smudge or fade."
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Kiedy kupowałam swój odcień Serenity, z serii Hydra Matte Liquid Lipstick było dostępnych jedynie kilka odcieni. Marka na bierząco jednak wprowadza nowe odcienie i w chwili obecnej jest ich już prawie 30!
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Serenity jest określony jako "a beautiful warm pink, with hints of brown". Dla mnie to taki różowy jasny beż.  
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Pomadka oryginalnie była zapakowana w kartonik. Samo opakowanie ma ładny design - oszronione, ze złotą zakrętką. Aplikator jest klasyczny, ze ściętą ukośnie główką. Muszę przyznać, że wygodny i dość precyzyjny. Pomadka pachnie trochę sztucznie owocowo, ale nie jest to drażniący zapach. Cały urok i sekret pomadki tkwi w jej niesamowicie lekkiej formule. Podczas aplikacji ma się wrażenie, że na ustach rozprowadza się wodę. Pomadka nie zasycha od razu, co daje nam czas na ewentualne poprawki. Kiedy zaschnie, nic oprócz produktów do demakijażu twarzy, najlepiej olejków, nie jest w stanie jej z ust ruszyć. 
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Efekt na ustach jest matowy. Taki prawdziwy mat. Trochę przypomina mi aksamitne pomadki Sephora, ale Hydra Matte Liquid Lipstick Gerard Cosmetics jest zdecydowanie lżejsza i totalnie jej na ustach nie wyczuwam. Jest bardzo komfortowa i przyjemna w noszeniu! Trzyma sę ust idealnie, nie wchodzi w załamania ust. Pomadka też w żaden sposób moich ust nie wysusza. Przy pomadkach z Sephory wspominałam, że to prawdziwy matowy hardcore. Tutaj formuła jest o wiele łagodniejsza. 
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Serenity rozprowadza się na ustach równomiernie, bez prześwitów. Jej pigmentacja jest wyśmienita. Nie trzeba kombinować, usta się po prostu same malują. Trwałość pomadki jest wielogodzinna. Pomadka w chwilę po aplikacji zasycha, a po kilku godzinach na ustach bardzo ładnie i dyskretnie z ust znika. Wprawdzie "od środka" ust, ale odcień Serenity jest dość naturalny, więc efekt schodzącego koloru nie jest nic a nic obleśny. Jest to jedna z najładniej znikających z ust matowych pomadek w płynie jaką mam.
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Po całodziennym używaniu pomadki moje usta nie są przesuszone. Są nadal w bardzo dobrym stanie i nie muszę ich dodatkowo nawilżać. Mogę też bez poblemu nosić pomadkę kilka dni pod rząd i nadal nic złego się nie dzieje, więc generalnie mogę stwierdzić, że rzeczywiście pomadka ma nawilżającą formułę. Muszę jednak zaznaczyć, że moje usta nie są problemowe i łatwo się nie przesuszają. 
Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Serenity
Jeśli szukacie zastygającej matowej pomadki w płynie o lekkiej konsystencji to serdecznie Wam polecam serię Hydra Matte Liquid Lipstick od Gerard Cosmetics. Cenowo wypadają właściwie tak samo jak pomadki Sephora, ale są zdecydowanie lżejsze i łagodniejsze. Ja sama skusiłam się na kolejne dwa odcienie.... Uważam, że to jedna z najlepszych matowych pomadek w płynie, jakie posiadam. 

Na stronie producenta możecie poczytać więcej na temat odcienia Serenity, zobaczyć jak swatche pozostałych odcieni pomadek z serii Hydra Matte oraz dowiedzieć się więcej na temat samej marki Gerard Cosmetics. 

20 comments:

  1. jest piękna! *_*

    a właściwości totalnie mnie przekonują :) aleee kusisz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja swoje dwie kolejne sztuki pomadek z tej serii kupiłam kilka dni temu w promocji "druga za pół ceny" na hasło : GERARD. Może jeszcze działa ten kod?

      Delete
    2. o! są tańsze niż myślałam. dzięki :) będę pamiętać na przyszłość. na razie powoli kupuję prezenty gwiazdkowe ;)

      Delete
    3. u mnie też już gwiazdkowy temat ;)

      Delete
  2. Ładny kolorek. Mnie do tej marki zniechęciłam awantura jaka miała miejsce jakiś czas temu na YT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyzna szczerze, że tematu ie znałam ale zaciekawiłaś mnie i obejrzałam kilka filmikow na ten temat. No coż... awantura GC, potem JF, Kat von D i tak będzie w nieskończoność :) nie zmienia to faktu, że produkt jest warty uwagi :)

      Delete
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona:) Maty to nie moja bajka niestety.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerard Cosmetics ma mnóstwo niematow na usta wiec jest w czym wybierać :)

      Delete
  4. Ja zakupilam kolor ecstasy i kontorowke w tym samym kolorze...jest boska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecstasy mi sie podoba ale nie wiem czy dla mnie nie byłaby za ciemna.... :) masz gdzies fotkę na ustach?

      Delete
  5. Podoba mi się kolor i to, co piszesz o nawilżeniu ust. Tylko jakoś nie mogę się przekonać do matów, choć ten może i nie jest "hardcore", to wydaje mi się,że w matach moje wąskie usta nie wyglądają dobrze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem o czym piszesz, moje usta też sa małe i zdecydowanie lepiej wyglądajaą w kremowych lub lsniących kolorach, satynowych. mam wrazenie , że wyglądają wtedy na pełniejsze :)
      Niektore maty w płynie potrafią tak sciągnąć usta, że sa jeszcze mniejsze :)

      Delete
  6. Moja siostra ją ma, a ja zamówiłam 1995 i noszę ją niemal codziennie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to fajnie, że się tak z nią polubiłaś :)

      Delete
  7. Śliczny odcień :) powiem szczerze, że rzadko słyszę o tej marce

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jest ona zbyt popularna. Chyba glownie siękojarzy z tymi płynnymi matowymi pomadkami :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...