Tuesday, 11 October 2016

Mac : Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side.

Bohater dzisiejszego posta pojawił się już w ulubieńcach wrześniowych, więc czas najwyższy pokazać go Wam bliżej, ponieważ jest to produkt naprawdę godny uwagi.
Mac Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side
Mineralize Skinfinish Natural w odcieniu Sunny Side wchodzi w skład limitowanej kolekcji Mineralize Skinfinish Extension, która pojawiła się wiosną tego roku. W kolekcji były dostępne trzy rozświetlacze (mój Nuanced pokazywałam Wam już jakiś czas temu) i dwa pudry z serii Mineralized. Limitowanka jest jednak wyjątkowa, poniważ każdy produkt jest czterokolorowy, przez co bardziej wielofunkcyjny niż tradycyjne produkty z serii Mineralize. Trzeba też przyznać, że prezetują się również ciekawie.  
Mac Mineralize Skinfinish Extension Collection
Puder Mineralize Skinfinish Natural w odcieniu Sunny Side jest zamkniety w tradycyjnym opakowaniu pudrów mineralnych Mac. Przyjemna plastikowa puderniczka z okienkiem, przez który widać co znajduje się w środku.
Mac Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side
Sunny Side to kombinacja czterech odcieni pudru - koralowej pomarańczy, żołci, brązu oraz brzoskwini. Wymieszane razem dają ciepły odcień brzoskwiniowego brązu i satynowe wykończenie. 
Mac Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side
Formuła i konsystencja pudru jest typowa jak w przypadku tradycyjnych pudrów mineralnych Mac. Lekko zbita, ale jednocześnie łatwo się na pędzel puder nabiera i aplikuje na twarz. Puder lekko się osypuje, co jest normalne w przypadku wypiekanych produktów. Zaaplikowany na twarz bardzo łatwo się rozciera i stapia ładnie ze skórą.
Mac Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side
Produkt okazał się wielofunkcyjny. Wymieszane wszystkie odcienie razem pięknie się prezentują na policzkach jako róż. Trzy odcienie, bez zółtego, służą mi świetnie jako brązer to delikatnego konturowania lub ocieplania twarzy. Każdy z kolorów, może również służyć jako cień do powiek. Można z nich wyczarować słoneczny makijaż oka, ponieważ na powiece kolory nie zlewaja się ze sobą w jedeną plamę. Można się tym pudrem tak naprawdę pobawić, ponieważ zawarte w nim odcienie, dają pole do popisu i stosować ten puder w różnoraki sposób. Za to go właśnie tak bardzo lubię!
Mac Mineralize Skinfinish Collection Natural ♥ Sunny Side
Według mnie ten puder ma jednak wadę. Odcień żółty jest za bardzo dominujący i potrafi się wybić na pierwszy plan po zaaplikowaniu na skórę. Muszę go nabierać w ograniczonej ilości, jedynie musnąć po nim lekko pędzlem. Albo po prostu go ominać. Wolałabym, żeby zamiast niego był jakiś inny jasny brąz. 

Jeśli chodzi i trwałość to jestem z niej zadowolona. Puder zaaplikowany na skórę trzyma się przez większość dnia na mojej przetłuszczającej się cerze, ale bardzo ładnie i dyskretnie z niej znika.

Sunny Side przepięknie pezentuje się na opalonej cerze. Dlatego też z przyjemnością po niego sięgam odkąd wróciłam  z wakacji. Moja cera wprwadzie już wraca pomału do normalnego koloru, ale z przyjemnością sięgnę po ten puder następnego lata. Tak, jest bardzo wydajny, więc wystarczy na lata.  Ulubieniec, zdecydowanie!

Jeśli jeszcze nie widziałyście rozświetlacza Nuanced z tej serii, to zapraszam tutaj.
 

14 comments:

  1. Lubię takie wielofunkcyjne produkty:)

    ReplyDelete
  2. Świetny kosmetyk. Mnie się bardzo podoba ten na fotce reklamowej drugi od lewej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest właśnie Nuanced :)rozświetlacz

      Delete
  3. Kolorki są świetne, jednak żółty odcień do mnie nie przemawia :)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten żółty trochę faktycznie komplikuje sprawę, ale można sobie z nim poradzić :)

      Delete
  4. No ten żółty tu trochę nie pasi. Fajnie, ze produkt sprawdza się na wielu płaszczyznach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem po co ten żółty tutaj dali, szkoda, że nie pomysleli o jakimś jasnym beżu/ brązie.

      Delete
  5. mnie MAC wciąż kusi ale na chwilę obecną chyba dam sobie z nim spokój :D kusi mnie wiele innych firm - Anastasia, Smashbox, MUG, NARS i moge tak wymieniac :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja niestety Mac uwielbiam, ale też mnie kuszą inne marki. Szczególnie te nowe- ABH, MUG właśnie :)

      Delete
  6. hmm, ja bym nie wiedziała jak go ugryźć. takie wynalazki raczej nie dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kto jak kto, ale Ty byś znalazła na niego na pewno sposób ;)

      Delete
  7. Fajny, ja teraz czekam na Nutcracker :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet mi nie mów, ja już mam listę chciejstw zrobioną ;)
      nie mogę się doczekać!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...