Monday, 3 October 2016

NYX : Butter Gloss ♥ Angel Food Cake.

NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Bohater dzisiejszego posta wprawdzie trafił do ulubieńców września, ale jest on moim ulubieńcem tak w ogóle, zawsze i od pierwszego użycia. Obecnie posiadam trzy odcienie produktów do ust NYX z serii Butter Gloss, ale odcień Angel Food Cake jest moim numerem jeden.
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Producent deklaruje, że produkty d ust z serii Butter Gloss to dwa produkty w jednym : balsam oraz błyszczyk. Całkowicie się z tym zgadzam. 
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Odcień Angel Food Cake to po prostu brudny róż. W opakowaniu wygląda na mocno napigmentowany, jednak na ustach efekt jest półtransparentny. Kolor zdecydowanie z tych, które dają efekt "my lips, but better". Niby kolor nie  jest intensywny i wydaje się ledwo widoczny, to usta nabieraja różowego odcienia i ładnie lśnią. Przez to pasuje do każdego makijażu i każdej sytuacji. 
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Opakowanie jest najzwyklejsze, typowe dla błyszczyka. Tak samo aplikator. Ukośnie ścięty, ale bardz poręczny i wygdny. Konsystencja produktu jest gęsta, i choć producent upiera się, że błyszczyk balsam się nie keli, ja wiem, że klei się, ale nie jest to jakieś uciążliwe w codziennym używaniu błyszczyka. Ponieważ kolor jest tak naturalny, błyszczyk rozprowadza się bezproblemowo, nawet bez użycia lusterka. Trzyma się ust i nie wylewa poza ich kontur. Usta stają się lśniące, wygładzone, nawilżone oraz wydają się pełniejsze. 
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Trwałość nie jest jakaś specjalna. Ot, tradycyjnego produktu do ust w formie błyszczyka. Dwie trzy godziny max. Bardzo ładnie jednak z ust znika, ale nawilżenie ust nadal się utrzymuje.
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Butter Gloss to zdecydowanie moja ulubiona seria produktów do ust NYX. Śmiem nawet twierdzić, że są to najlepsze błyszczyki jakie posiadam. A jeśli miałabym wskazać tylko jeden swój ulubiony błyszczyk wśród wszystkich, które posiadam, to bez wahania wskazałabym Angel Food Cake. Ze względu na właściwości oraz kolor. Jeśli lubicie błyszczyki, to polecam Wam się bliżej przyjrzeć tej serii. Produkty kosztują niewiele, a są naprawdę świetnej jakości. 

Tutaj Angel Food Cake w porównaniu z Cupcake, który już kiedyś Wam tutaj pokazywałam.
NYX Butter Gloss ♥ Angel Food Cake
Znacie serię Butter Gloss od Nyx?

9 comments:

  1. Mam jeden błyszczyk z tej serii:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i jakie masz zdanie? :)
      wiem, że masz inne ulubione z wyższej pólki ;)
      ja takowych nie posiadam, ale według mnie butter glossy są lepsze od błyszczyków Mac :)

      Delete
  2. Nigdy nie miałam nic z Nyx. Trzeba nadrobić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serię butter gloss polecam serdecznie :)

      Delete
  3. ja powinnam znać (dzięki Tobie), ale swojego butter glossa jeszcze dobrze nie testowałam. miałam go raz na ustach i wyglądał ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja już nie pamiętam, który Ci kupiłam ale wydaje mi się , że z tej serii Butter gloss intense, co daje mocniejszy kolor :)

      Delete
    2. na pewno kolor (koral), który wybrałaś, jest świetny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...