Thursday, 13 October 2016

Soap & Glory : Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel.

Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Już nie raz wspominałam Wam na moim blogu, że mam od kilku tygodni problemy z cerą. Na linii rzuchwy oraz skroniach wysypuje mnie bolącymi krostami wypełnionymi płynem (nie ropą). Ponieważ są to pojdyncze sztuki, a kurację oczyszczająca kwasami mam zamiar zacząć dopiero w tym miesiącu, szukałam w sklepach produktów działających punktowo. Przyznam szczerze, że jest sporo takich produktów, ale najbardziej mnie przekonał opis produktu Soap & Glory Dr. Spot i skusiłam się właśnie na niego.
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Brzmi on tak:
"Dr Spot™ has pore-refining salicylic and lactic acids (a complex that Soap & Glory like to call PORESHRINK™-R, but you might call a MIRACLE), plus a highly efficacious blend of irritation soothers, redness reducers, and oil-secretion slowers. It’s powerful stuff – and it’s invisible, so you can reapply discreetly as often as you need.

• PORESHRINK™-R complex - an amazing, double-action, beta-hydroxy acid (a blend of encapsulated salicylic and lactic acids) which fights spots by gently peeling away pore-clogging dead skin cells and reducing intra-follicular inflammation, plus extracts of Fomes Officinalis mushroom to tighten pores, and kaolin microclay to soak up excess sebum secretion and smooth the skin’s surface
• WITCH HAZEL - for optimal pH balance on the skin’s surface
• VITAMINS A, C, E & B3 - to stimulate circulation, brighten dark spots, smooth and exfoliate the skin"
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Produkt kupujemy zamknięty w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje o produkcie : opis działania, skład, opis składników aktywnych . Opakowanie to metalowa tubka mieszcząca 15ml produktu. Tubka jest dość miękka i zakończona wąskim dziubkiem, z którego bez problemu można produkt wydobyć.  Produkt ma postać bezbarwnego żelu. Pachnie w miarę intesnsywnie, jak wszystkie produkty tego typu. Zapach mi jednak nie przeszkadza. Konsystencja żelu jest dość płynna.
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Producent zaleca aplikację bezpośrednio na miejsca na skórze pokryte krostkami. Nawet kilka razy dziennie. Ja stosowałam rano i wieczorem, a w dni bez makijażu, nawet częściej. Ale tylko punktowo.
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Jeśli chodzi o działanie to muszę przyznać, że jest to bardzo skuteczny produkt. Wysusza każda krostkę na wiór. Zmniejsza wypukłość krostek oraz ich zaczerwienienie w kilka godzin. Widać gołym okiem, jak wróg na twarzy z każdą godziną staje się mniejszy i wygładzony. Nałożony jednak na rankę, wywołuje szczypanie, co jest oczywiste, w końcu zawiera kwas salicylowy oraz mlekowy. 
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Producent opisuje inne właściwości produktu : poprawę kolorytu, rozjaśnienie przebarwień, wygładzenie i złuszczenie skóry, zwęrzenie porów, redukcja sebum itd. W tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ żelu używam jedynie punktowo. Dla mnie i mojej cery jest to dość agresywny produkt i zwyczajnie w moim odczuciu nie jest do stosowania na całą twarz. Ale wiadomo, jest to sprawa osobista. Żel w żaden sposób nie zaszkodził mojej cerze, nie podrażnił ani nie przyczynił się do powstania suchych odstających skórek. 
Soap & Glory, Dr. Spot, Super Strenght Breakout Clearing Gel
Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten produkt. Czegoś takiego mi brakowało w mojej kosmetyczce - produktu, który szybko i skutecznie zadziała na wyskakujące pojedynczo krosty. Na pewno zagości u mnie na dłużej :)

Skład, dość długi:
Aqua (Water/Eau), Alcohol Denat, Butylene Glycol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Lactic Acid, Salicylic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyethylcellulose, PPG-26-Buteth-26, Alcohol, Sodium Hydroxide, Glycerin, Parfum (Fragrance), Niacinamide, Panthenol, Disodium EDTA, Sodium C8-16 Isoalkylsuccinyl Soy Sulfonate, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Ascorbic Acid, Echinacea Purpurea Extract, Sodium Hyaluronate, Cymbopogon Schoenanthus Extract, Cymbopogon Shoenanthus Oil, Linalool, Propylene Glycol, Limonene, Epilobium Angustifolium Flower/Leaf/Stem Extract, Hypnea Musciformis Extract, Camellia Oleifera Leaf Extract, Betaine, Citronellol, Saccharomyces Lysate Extract, Sargassum Filipendula Extract, Sorbitol, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Glycyyhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Saccharomyces/Silicon Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Sodium PCA, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Geraniol, Citral, Farnesol, Phenoxyethanol, Benzyl Benzoate, Retinyl Palmitate, Yucca Schidigera Root Extract, Tocopheryl Acetate, Gellidiela Acerosa Extract, Proline, Poterium Officinale Root Extract, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Serine, Glycine, Glutamic Acid, Lysine, Alanine, Arginine, Threonine, Allyl Methacrylate Crosspolymer, Retinol, Polysorbate 20


11 comments:

  1. a ile ekstraktów i olejków w składzie! będę go mieć na uwadze, bo czasem jednak jakiś nieprzyjaciel wyskoczy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyznam szczerze, że składem się w ogóle nie interesowałam i nie kierowałam ;)
      na promo za piąteczkę go dostaniesz :)

      Delete
  2. Mój hit to Dr.G seria A-Clear i Tormetiol polecam...ale Dr Spot tez wypróbuję szczególnie ze tez mam problem z takimi golami szczegolnie w środku cyklu

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie znam polecanych przez Ciebie kosmetyków, muszę się im bliżej przyjrzeć :) dzięki za polecenie!

      Delete
  3. to super,że Ci się sprawdził - ja całe szczęście nie mam teraz większych problemów z cerą :)

    ReplyDelete
  4. Moja cera też ostatnio bosz.... miałam kupić ten żel i zapomniałam, muszę to zrobić, bo już brakuje mi pomysłów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajne produkty do pielęgnacji ostatnio kupiłaś 👍 na pewno poprawia stan Twojej cery!

      Delete
  5. Mój hit to Dr.G seria A-Clear i Tormetiol polecam...ale Dr Spot tez wypróbuję szczególnie ze tez mam problem z takimi golami szczegolnie w środku cyklu

    ReplyDelete
  6. Super, że się tak dobrze sprawdza mi też by się taki pomocnik przydał. Obserwuję z przyjemnością :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...