Monday, 31 October 2016

Ulubieńcy października.

Ulubieńcy października
Witajcie!
Kolejny miesiąc, kolejni ulubieńcy. Nastała jesień na całego. Przyznam, że bardzo lubię tą porę roku, ponieważ po leniwym lecie, mam jesienią ochotę na makijaż oraz porządki z cerą. Z tego też powodu w tym miesiącu używałam bardzo dużo kosmetyków kolorowych, ale też rozpoczęłam na dobre walkę z cerą oraz skórą pod oczami. Ciężko mi naprawdę było wyłonić tych naj naj z moich ulubieńców, bym bardziej, że mam mnóstwo kolorówkowych i pielęgnacyjnych nowości w użyciu. Tak się jednak prezentuje moich sześciu październikowych ulubieńców.
Ulubieńcy października
Kiehl`s  Rosa Arctica Eye, Balsam pod oczy przywracający młody wygląd
Od kilku tygodni używam nowego produktu pod oczy. Jest nim Rosa Arctica Eye, Balsam pod oczy przywracający młody wygląd skóry marki Kiehl`s. O tym jak bardzo się polubiłam z kremem pod oczy z awokado tej samej marki mogłyście już poczytać na moim blogu. W balsamie pod oczy Rosa Arctica jestem po prostu zakochana. Jest to najlepszy produkt pod oczy, jaki kiedykolwiek używałam. Jest też najbardziej treściwy, gęsty i tłusty. Na pewno się z nim nie polubią osoby, które lubią lekkie kremy. Po lecie takie dogłębne odżywienie delikatnej skóry pod oczami jest w moim przypadku jak najbardziej wskazane, tym bardziej, że bardzo szybko potrafi się przesuszyć i szybko wiotczeje....
Ulubieńcy października
Alpha-H Liquid Gold with Glycolic Acid 
Alpha-H Liquid Gold to mój kolejny ulubieniec. Ile ja się o nim naczytałam na blogach! W końcu trafił w moje ręce kilka miesięcy temu, ale czekał na użycie jesienią. Rozumiem zachwyty nad tym produktem. To, jak szybko doprowadził moją skórę do porządku po lecie, jest niesamowite. Owszem, moja cera nie jest nadal idealna, nigdy też nie będzie, ale podukt rewelacyjnie zredukował większość podskórnych grudek i wygładził cerę na całej powierzchni.
Ulubieńcy października
Jeśli chodzi o makijaż oka, to w październiku najczęściej sięgałam po mój najnowyszy nabytek, paletkę cieni Urban Decay Ultimate Basics. Paletka jest wprost genialna, kolory przemyślane i świetnie dobrane. Czasami sięgałam również po cienie Makeup Geek i ABH, ale to jednak Ultimate Basics nadaje się najlepiej do szybkich dziennych makijaży.
Ulubieńcy października
Mac, kolekcja Selena, pomadka w odcieniu Amor Prohibido 
To jest miłość od pierwszego użycia. Po raz pierwszy mam również doczynienia z pomadką Mac o wykończeniu Glaze. Bardzo podoba mi się kolor pomadki. Cudowny! Amor Prohibido to brąz z którego wydobywa się delikatnie róż. Kolor idealny na jesień. Lekka błyszczykowa formuła pomadki sprawia, że używa się jej z przyjemnością.
Ulubieńcy października
Wspominałam Wam niedawno o tym produkcie w osobnym poście. Nic się nie zmieniło, jestem nadal tym produktem zauroczona i używam go namiętnie. Wspominałam Wam różwnież o pewnej pomyłce. Kontaktowałam się z Mac odnośnie tego problemu, tak jak radziłyście (polskim, bo puder kupiłam na polskiej stronie internetowej). Mac odpisał, że są świadomi tej pomyłki. Zaproponowali mi zwrot pieniążków, a Highlight The Truth, jak tylko ponownie pojawi się w magazynie, ma być do mnie wysłany za darmo. A ma się pojawić, ponieważ Mac pracuje nad tą sprawą i wszyscy klienci mają ostatecznie być zadowoleni i otrzymać produkt zgodnie z zamówieniem. Przyznam szczerze, że jestem zadowolona z takiego rozwiązania i mam nadzieję, że wkrótce Highlight The Truth do mnie dotrze. Mac zaznaczył jednak, żeby się nie niecierpliwić, bo to trochę potrwa.
Ulubieńcy października
Becca, Jaclyn Hill Shimmering Skin Perfector Pressed w odcieniu Champagne Pop
Przepiekny rozświetlacz w odcieniu różowo brzoskwiniowego złota. Na chwilę obecną mój numer 1 wśród wszystkich rozświetlaczy, które posiadam. Myślałam, że nic nie przebije mojego ukochanego Macowego Sparkling Rose, a jednak się myliłam ;) Więcej o nim już wkrótce!
Ulubieńcy października
Bardzo chciałam się ograniczyć w pięciu produkatów, ale naprawdę wszystkie sześć musiały się w tym poście znaleźć i nie mogłam z żadnego zrezygnować ;) A jak tam Wasi ulubieńcy?

18 comments:

  1. Kosmetyki Alpha -H bardzo mnie ciekawią. Przyjemni ulubieńcy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie znam tylko jeden ale ich oferta jest bardzo ciekawa i imponujáca :)

      Delete
  2. Znam krem Rosa Arctica i też potwierdzam, że jest świetny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kupiłam do kompletu jeszcze krem na dzien z tej samej serii ale używam go dopiero kilka dni :) też jest świetny ale to dopiero pierwsze wrazenie :)

      Delete
  3. Po co sie ograniczać :) Amor Prohibido jest świetna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzeba, inaczej pokazałabym wszystko co mam w kosmetyczce haha :)
      ale na serio, ostatnio wpadło mi w ręce tyle świetnych produktów!

      Delete
  4. Niczego mnie nie znam ale paletka troszkę mnie kusi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale tylko troszkę :)
      mnie kusiła bardzo i musiałam ją mieć :P

      Delete
  5. fajnie,ze MAC tak zareagował:) zazdroszcze kazdego produktu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciekawe tylko ile potrwa doprowadzenie tej sprawy do końca :)

      Delete
  6. ale kusisz tym kremem pod oczy!

    fajnie ze strony MACa. masz róż, zwrócą Ci pieniądze i doślą rozświetlacz. super i brawo dla firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakby co to daj znać, dam 10% zniżki :)

      rozwiązanie wprowadzili idealne! naprawdę mnie zaskoczyli, choc wiem, że w stanach proponują to samo :) nie wiem tylko skąd nagle oni wezmą limitowany produkt spowrotem w magazynach, chyba ze planuje doprodukować... ;)

      Delete
    2. mam na razie kilka kremów pod oczy w zapasie, więc póko co na zakupy się nie zanosi ;) ale dziękuję za propozycję :)

      Delete
    3. nie ma sprawy :)
      ja właściwie zapasów nie mam. A ostatnio miałam kilka słabych kremów, więc ten Kiehls jest rewelacyjną skuteczną odmianą :)

      Delete
  7. Nie wiedziałam nawet, że MAC wypuścił serię kosmetyków poświęconych Selenie. Podoba mi się nawiązanie nazwą do jednego z jej utworów. Zaciekawił mnie krem pod oczy, choć osobiście ich za często nie używam (tak, wiem, że powinnam, ale jakoś tak zapomina mi się o tej części twarzy...).

    ReplyDelete
    Replies
    1. całkiem udaną :) trzeba przyznać, że dziewczyna sobie zasłużyła :) Film o Selenie (grała ją J. Lopez) ogładałam wieeeele razy :)

      u mnie krem pod oczy to podstawa, z racji wieku i bardzo problematycznej skóry pod oczami.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...