Monday, 7 November 2016

Avon : True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink.

Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Zanim w mojej kosmetyczce zaczęły się pojawiać matowe pomadki w płynie, bardzo często sięgałam po tradycyjne matowe pomadki (nadal sięgam, mam ich mnóstwo). Kiedy Avon wprowadził do sprzedaży swoją interpretację matowych pomadek, matową szminkę True Color, z przyjemnością zamówiłam sobie jedną sztukę, w odcieniu Pure Pink. Do wyboru mamy jednak kilkanaście odcieni. 
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Avon tak opisuje swój produkt :
"Matowa szminka True Color
  • trwałe, matowe wykończenie
  • dobrze się rozprowadza
  • zapewnia dobre krycie
  • nie przesusza ust
Jak działa:
Jedwabista formuła nakłada się lekko i pozostawia gładkie usta. Mimo iż to szminka matująca pozostawia usta nawilżone, przez co zapewnia komfort noszenia. 

Jak stosować:
Nałóż szminkę zaczynając od środka ust i przesuwając się ku kącikom. Następnie złączając usta rozprowadź kolor równomiernie, nadmiar wytrzyj delikatnie w chusteczkę. Jeśli masz bardzo suche usta możesz najpierw je delikatnie złuszczyć w celu zapewnienia jednolitego krycia. Aby uzyskać lepszy efekt obrysuj kontur ust konturówką w neutralnym odcieniu i nałóż szminkę."
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Odcień Pure Pink wybierałam w ciemno, na podstawie swatchy w internecie. Kolor mnie zaskoczył, ponieważ spodziewałam się czegoś chłodniejszego, z odrobiną fioletu. Pure Pink okazał się po prostu różowym różem. 
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Opakowanie pomadki jest charakterystyczne dla pomadek Avon, jednak jest matowe. Na zatyczce z samej góry znajduje się okienko, przez które można zobaczyć zawartość  w środku. Opakowanie jest trochę kłopotliwe, ponieważ łatwo się brudzi i łatwo na nim zostawić np odciski palców z podkładem. 
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Bardzo mi się podoba formuła pomadki. Jest lekka, kremowa, wręcz musowa. Wykończenie na ustach nie jest matowym matem, raczej efekt jest satynowy, po prostu nie lśniący. Mój odcień Pure Pink nie jest mocno napigmentowany i kryjący, ale bez problemu można pokryć usta kolorem. Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu. Jest lekka jak mus czy pianka. Po aplikacji usta są ładnie wygładzone i nie przesuszone. Trzeba ją jednak nałożyć na idealnie gładkie usta, inaczej podkreśli każdą odstającą skórkę. Na moich ustach pomadka trzyma się ładnie średnio 2-3 godziny, ale bardzo ładnie i dyskretnie się z ust ściera. Pudrowy zapach pomadki umila aplikację.
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Pomadka matowa Avon True Color nie przypomina mi żadnej matowej pomadki, którą mam. Jej konsystencja jest naprawdę nietypowa. W promocyjnej cenie kosztuje niewiele, więc jeśli lubicie maty na ustach, to polecam wypróbować. Nie jest to wprawdzie pomadka numer jeden po którą sięgam codziennie, ale nie rozczarowała mnie i uważam, że w tej cenie to bardzo dobry produkt.
Avon True Color, Matowa Szminka ♥ Pure Pink
Znacie tą serię pomadek Avon?



22 comments:

  1. wykończenie ładne, ale nie "mój" kolor ;)

    ReplyDelete
  2. Mam dwa kolory i kilka próbek i muszę przyznać, że naprawdę lubię te pomadki :) Konsystencja jest naprawdę nietypowa, ale przyjemna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czytaam Twojá opinię, w sumie po niej zdecydowałam się ostatecznie na kupno pomadki. Fajnie opisałaś jej konsystencję:)

      Delete
  3. OOO podoba mi się, latem z chęcią bym się na nią skusiła ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avon ma często promocje na pomadki, więc warto się skusić jeśli lubisz matowe pomadki :)

      Delete
  4. Replies
    1. rozumiem :) jedak na brak pomadek o innym wykończeniu narzekać nie możesz :)

      Delete
  5. Mam próbkę jakiegoś koloru tej pomadki, chyba ciemny róż. Nakładałam kilka razy, całkiem fajna formuła, taka właśnie zupełnie inna od tych, które już mam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też uważam, że jest zupełnie inna niż wszystkie :)
      chociaż niedawno zaczęłam używać nowej matowej pomadki Clinique z serii Pop i formuła oba pomadek wydaje mi się podobna, a różnica w cenie ogromna :)

      Delete
  6. Bardzo zainteresowała mnie ta musowa formuła, bo takie lubię najbardziej. Jak ją spoykam to pewnie skuszę się by wypróbować ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę że warto ją upolować na promocji, które Avon ma bardzo często :)nie powinnaś się tą pomadką rozczarować :)

      Delete
  7. Całe wieki nie miałam nic z avonu;) jako nastolatka byłam ich fanka. Potem mi przeszło ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja przyjaciółka do niedawna była konsultantką, więc czasami wpadały mi kosmetyki tej marki. Muszę przyznać, że pod względem makijażu Avon bardzo poszedł do przodu. Jeśli chodzi o pomadki to są naprawdę super! mam / miałm różne z różnych serii i żadna mnie nie rozczarowała :)

      Delete
    2. O to dobrze wiedzieć bo kto jak kto, ale Ty na pomadkach sie znasz:)

      Delete
    3. dzięki, to wielki dla mnie komplement :D

      Delete
  8. Kosmetyki Avon nigdy mnie nie przekonywały i do tej pory nie miałam okazji wypróbować ani jednego ich produktu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      z mojej strony polecam wypróbować pomadki, są naprawdę dobrej jakości i takie niedrogie! :)

      Delete
  9. Przepiękny odcień. Mam jakiś mat z tej serii, ale nie trafiłam z kolorem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda!
      ja tez się spodziwałam innego koloru, ale koniec kncem jestem zadowolona :)
      nie do konca mozna jednak ufac swatchom na necie...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...