Friday, 11 November 2016

Golden Rose : Krem BB.

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję kremu BB marki Golden Rose. Dużo czytałam i słyszałam o tym produkcie, więc postanowałam sama go wypróbować, tym bardziej, że bardzo lubię produkty Golden Rose. 
Golden Rose, Krem BB
Od dawna wiadomo, że drogeryjne kremy bb nie mają właściwie nic wspólnego z prawdziwymi azjatyckimi kremami bb. Oczywiście oprócz nazwy. Obecnie chyba już każda marka wprowadziła swoją interpretację kremu bb, z różnym skutkiem. A jak sobie poradziła marka Goden Rose?
Golden Rose, Krem BB
Krem BB Golden Rose kupiłam na wysepce Golden Rose w centrum handlowym. Nie miałam żadnego problemu z doborem odcienia i od razu zdecydowałam się na numer 03 Natural, który ma zdecydowanie żółte tony.
Golden Rose, Krem BB
Jak opisuje swój produkt sama marka Golden Rose?
"Lekka formuła i prosty sposób aplikacji kremu BB sprawiają, że bardzo szybko można dzięki niemu dodać twarzy zdrowego blasku.
Produkt wygładza skórę i wyrównuje jej koloryt tuszując jednocześnie drobne niedoskonałości.
Zapewnia także odpowiednie nawilżenie w ciągu dnia.
Posiada filtr SPF 25 (UVA/UVB), dzięki czemu zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.
Formuła została wzbogacona o wit. E, która posiada cechy przeciwutleniające.
Nie zawiera olejów ani parabenów.
Sposób użycia:
- Aplikuj produkt na oczyszczoną skórę twarzy.
- Aby uzyskać efekt lepszego krycia nałóż dwie warstwy produktu.
- Krem BB może być stosowany samodzielnie bądź wraz z kremem nawilżającym"
Golden Rose, Krem BB
Opakowanie to miękka zakończona wąskim dziubkiem tubka. Na tubce znajduje się naklejka z pełnym opisem produktu. Produkt ma kremową konsystencję i najlepiej mi się go rozprowadza na skórze za pomocą dużego owalnego pędzla lub po prostu pędzla do podkładu. Krem przyjemnie się rozprowadza, ale daje delikatne krycie. Dlatego ewentualne niedoskonałości skóry należy przykryć korektorem. Krem BB bardzo ładnie jednak wyrównuje odcień skóry i sprawia, że wygląda ona ładniej niż przed nalożeniem kremu. Jest bardzo lekki i nie tworzy maski na skórze. Bardzo ładnie się z nią scala. 
Golden Rose, Krem BB
U mnie ten krem nalepiej sprawdza się nałożony na bardzo lekki krem nawilżający albo bezpośrednio na twarz, bez kremu. Ta druga opcja bardzo mi się spodobała rano, kiedy maluję się w pośpiechu by odprowadzić synka do przedszkola. Zależy mi wtedy, by cera prezentowała się ładniej i zdrowiej, ale też niekoniecznie widać było pełny makijaż. Wiecie, taki makijaż "no makeup". Nałożony krem bb wystarczy lekko przypudrować i twarz gotowa. Najczęściej utrwalam go pudrem mineralnym Mac lub wypiekanym Makeup Acacemy, który już niejednokrotnie się na moim blogu pojawiał. A kiedy zależy mi na mocniejszym kryciu, bo cera ma naprawdę zły dzień, to z pomocą idzie mi Macowy puder Studio Fix Powder plus Foundation. Krem BB Golden Rose z tym pudrem dają już naprawdę dobre krycie, a jednocześnie cera nie jest obciążona i swobodnie oddycha. Trwałość kremu BB jest wtedy też lepsza.
Golden Rose, Krem BB
Krem BB w moim przypadku nie ma wielogodzinnej trwałości. Nałożony rano wygląda jeszcze ładnie na skórze kiedy idę synka z przedszkola też odebrać trzy gdziny później. Potem jednak zaczyna się ścierać i twarz zaczyna się świecić. Makijaż nie jest do odratowania i trzeba go zmyć. Ale pamiętać jednak trzeba, że jest to krem BB a nie podkład typu longlasting. 
Golden Rose, Krem BB
Jestem zadowolona. Ten krem bb ratuje mi tylek z rana, kiedy się spieszę a nie chcę wyglądać jak zombie. Owszem, nie mam problemu wychodzić z domu bez makijażu, ale ja lubię się malować a produkt Golden Rose zdecydowanie mi ułatwia tą czynność z rana. 

Moja tubka właśnie dobija dna, ale z przyjemnością kupię ten krem ponownie. Naprawdę warto go mieć lub chociaż wypróbować. Podejrzewam, że na cerach normalnych i suchych sprawdzi się on jeszcze lepiej niż na przetluszczających się (takich jak moja). Jest to zdecydowanie najlepszy krem bb jaki miałam okazję wypróbować (nie azjatycki).

Znacie krem BB od Golden Rose?

16 comments:

  1. sprawdzalam go sobie ostatnio przy stoisku ale na chwile obecna mam jeszcze moj lancome wiec nie potrzebuje nowosci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na dluzsza metę ten krem bb podkladu nie zastapi :) on jest taki wiesz, na szybko, na chwilę :) do pracy by sie nie sprawdzil :)

      Delete
  2. nie znam i raczej nie poznam. coś mi mówi, że by się u mnie totalnie nie sprawdził :)

    ReplyDelete
  3. Ja w ogóle słabo znam asortyment GR:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szkoda, bo asortyment jest ciekawy i maja sporo fajnyh produktów w niskih cenach :)

      Delete
  4. Kremów BB ogólnie nie lubię,są dla mnie za słabe,potrzebuję mocniejszego krycia :)
    Ale formę GR bardzo lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) ja sie tez wspomagam korektorem :) normalnie wolę podklady ale z rana naprawdę ten krem mi sie przydaje:)

      Delete
  5. Mój się kończy i chyba muszę jakiś wyvczaić.

    ReplyDelete
  6. Nie znam jeszcze tego kremiku BB ale wiele dobrego o nim słyszałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weslug mnie to najlepszy nieazjatycki krem bb :) a probowalam wiele drogeryjnych, które niestety okazuja sie nie dla mnie:)

      Delete
  7. Nie używałam, jedyne BB jaki lubię i znam to Skin 79 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azjatycki :) najlepszy! Ja mam niestety problem z azjatyckimi bo kolory dla mnie sa za zimne i stanowczo za jasne...

      Delete
  8. Lubię tego typu kremy tonujące, świetnie sprawdzają się podczas wyjazdów czy wakacji. Ale moją prawdziwą miłością są obecnie azjatyckie kremy BB. Miałam okazję używać już kilka i mam w tej kategorii swoich zdecydowanych ulubieńców.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zazdroszczę. Sama bardzo bym chciałauzywać azjatyckich kremow bb ale do tej pory nie znalazłam dla siebie odpowiedniego pod względem koloru i postanowiłam więcej nie ryzykować i nie ładować kasy...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...