Monday, 28 November 2016

Nowości listopada.

Witajcie! Dzisiaj zapraszam Was na przegląd moich listopadowych nowości. Miałam w planach mniej, a wyszło, jak wyszło. Tradycyjnie.

Z podstawowych niezbędników kupiłam jedynie płyn micelarny Garniera oraz mój ulubiony szampon i odżywkę do włosów L`Oreal z serii glinkowej.
Nowości listopada
Pozostałe kosmetyki to sama kolorówka!
Nowości listopada
Mojej mamie udało się dla mnie upolować matowe pomadki w płynie Lovely z serii K-lips.  Wszystkie różowe odcienie: Sweety, Pink Poison oraz Lovely Lips. 
Nowości listopada
Poprosiłam też mamę o kupno rozświetlacza w sztyfcie Golden Rose w tej beżowej wersji. W końcu też doczekałam się również rozświetlacza Mac z serii Extra Dimension w odcieniu Beaming Blush
Nowości listopada
W Minti Shop kliknęłam nową paletkę Zoeva Caramel Melange. No przepiękna jest, naprawdę. W sklepie Beauty Bay pojawiły się kosmetyki marki BH Cosmetics i skusiłam się na paletkę Nude Rose, która się okazała tak kiepskiej jakości, że aż mi się płakać chce przez to, bo kosztwała nie mało. Nie wiem skąd tyle zachwytu nad nią na youtube.
Nowości listopada
Dotarły też do mnie pomadki Kylie. Tym razem zamówiłam jedynie pomadki, bez konturówek, ale za to dwa odcienie : Posie K oraz Koko K. Cała impreza dała mi mocno po kieszeni, ponieważ dodatkowo musiałam jeszcze zapłacić cło. Zamówiłam również jedną pomadkę Jeffrey Star w cudnym limitowanym odcieniu Andrygony oraz pomadkę Lime Crime w odcieniu Cashmere. Świeeeeetne produkty! Wszystkie!
Nowości listopada
W Primarku wypatrzyłam matową pomadkę w płynie, która wygląda identycznie jak Golden Rose w odcieniu 03.
Nowości listopada
Musiałam uzupełnić trochę szufladkę z podkładami i tym razem postanowiłam się skusić na Revlonowski Colorstay. Kupiłam najpierw w wersji do cery tłustej i mieszanej, ale kolor okazał się za jasny. Dlatego wróciłam do sklepu i wzięłam odcień ciemniejszy i dodatkowo wzięłam również wersję do cery suchej i normalnej. Na razie używam obu naprzemiennie i bardzo lubię obie wersje. W moje ręce również wpadł podkład Catrice HD Liquid Coverage! Jeszcze go nie zaczęłam używać, ale liczę na to, że mnie nie rozczaruje :)
Nowości listopada
W drogerii capnęłam nowy eyeliner Maybelline oraz mój ulubiony korektor, który zawsze muszę mieć pod ręką. Od mamy dostałam za to tusz do rzęs Revlon Ultimate All in One, który bardzo przypadł mi do gustu.
Nowości listopada
Na sam koniec brat uszczęśliwił mnie dwiema matowymi pomadkami marki Inglot z jesiennej kolekcji! Dostałam numer 26 oraz 32 :) spot on!
Nowości listopada

To tyle w listopadzie ;) Dajcie znać czy macie któryś z produktów i czy jesteście z nich zadowolone. Jak Wasze listopadowe zakupy?

14 comments:

  1. Replies
    1. od stycznia szlaban na kosmetyki :)

      Delete
  2. o ja cię. jakbyś nie napisała, że to pomadka z Primarka, pomyślałabym że to GR. identyczny kolor, identyczne opakowanie, identyczna czcionka... może to ten sam producent? ale jaja :D

    a kosmetyczne skarby niech przyniosą wiele radości <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie znalazlam zadnych informacji, czy produkowane w tym samym miejscu :)

      dzięki :*

      Delete
  3. Same wspaniałości, ciekawa jestem tych paletek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoeva jest świetna, BH Cosmetics pewnie wyląduje w koszu - tragedia!

      Delete
  4. Nadal nie wiem, który rozświetlacz w razie czego mam kupić z tej nowej serii. oglądałam tyle swatchy i nadal nic. Najchętniej wzięłabym wszystkie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co Cie powstrzymuje przed kupnem wszystkich ? :D
      mi jedynie nie pasuje najjasniejszy, ale resztę, z chęcia bym przygarnęła :)

      Delete
  5. Replies
    1. to chyba nie nowość :D
      nawet nie jest mi przykro :P

      Delete
  6. zawsze masz tak piekne kosmetyki, mamy bardzo podobny kosmetyczny gust :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zauważyłam, :)
      dlatego bardzo lubię Twoj blog :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...