Wednesday, 14 December 2016

Kobo : Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez.

Dzisiaj przychodzę do Was z pomadką Matte Lips marki Kobo w odcieniu 402 Saint Tropez. Pomadki z tej serii, o ile dobrze się orientuję, pojawiają się i znikają. Co jakiś czas są wypuszczane nowe odcienie, a stare znikają. Niestety nie orientuję się, z której partii pochodzi mój odcień i czy jest jeszcze dostępny. Ja swoją sztukę dostałam od Kingi :)
Kobo, Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez
402 Saint Tropez to matowy koralowy róż. Na ustach traci trochę na swojej intensywności i staje się bardziej stonowany.
Kobo, Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez
Kobo, Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez
Pomadka ma bardzo ładne opakowanie. Podoba mi się zdobienie. Nie mam nic podobnego wśród pomadek, które posiadam. Zapach pomadki jest słodki, waniliowy. Konsystencja pomadki jest lekko sucha i stawia opór przy aplikacji, ale ostatecznie da się ładnie i równomiernie na ustach rozprowadzić. Trwałość pomadki na ustach jest średnio trzy godzinna i w moim przypadku zjada się ona od środka ust zostawiając kolorową ramę. Wystarczy jednak dołożyć kolor w odpowiednim momencie i jest wszystko ok. Pomadka daje na usatch efekt półmatowy, nie jest to płaski suchy mat. Pomadka w żaden sosób moim ustom nie zaszkodziła, ale ja generalnie nie mam  problemu z ustami i nie przesuszają się tak łatwo.
Kobo, Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez
Saint Tropez w moim odczuciu to świetny odcień na lato. Wspaniale się prezentował na opalowej twarzy. Ładnie ją ożywiał kolorem. Dzięki Kinguś za ten kolor! Jak będę w Polsce muszę się rozejrzeć jeszcze za jakimś fajnym zgaszonym różem :)
Kobo, Matte Lips ♥ 402 Saint Tropez
Znacie tą serię pomadek Kobo?

12 comments:

  1. bardzo ładny :) piękne te usta masz!

    ReplyDelete
  2. Mam 4 z tej serii, bardzo je lubię :) Nie są moimi ulubieńcami, ale uplasowały się wysoko w moim rankingu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta pomadka moja ulubioną tez nie jest, ze wzgledu na konsystencje ale za kolor ja uwielbiam :)

      Delete
  3. Kolor świetny! tyle że ja nie lubię matowych..

    ReplyDelete
  4. Mam dwie pomadki Kobo, ale z podstawowej serii. Tej nie znam, ale to nie bardzo mój kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. te z podstawowej serii były kiedys moimi ulubieńcami :) miałam dwa cudne zgaszone chłodne róże :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...