Saturday, 21 January 2017

Bania Agafii : Odmładzająca maska do twarzy.

Bania Agafii, Odmładzająca maska do twarzy
Produkty marki Bania Agafii to chyba już takie odgrzewane kotlety, ponieważ szał na nie już minął. Ja oczywiście jestem opóźniona w tym temacie i dopiero zapoznaję się z tymi produktami. Przywiozłam sobie z Polski zapas maseczek do twarzy tej marki i pomalutku każdą po kolei używam. Moja odmładzająca maska dobija już dna, więc czas napisać o niej kilka słów.
Bania Agafii, Odmładzająca maska do twarzy
Opis maseczki znalazłam na opakowaniu :
"Delikatna maska do twarzy na odżywczym mleku łosia w połączeniu z syberyjskimi ziołami specjalnie stworzona dla odmłodzenia skóry. Mocno nawilża, stymuluje odnowę komórek, podnosi elastyczność skóry i zrównuje koloryt skóry twarzy. 
Mleko łosia - 4 razy bardziej odżywcze od mleka krowiego, posiada ilne działanie odmładzające
Różaniec górski - bogaty w organiczne kwasy i flawonoldy, dzięki czemu przywraca skórze sprężystość i elastyczność
Sachalinska morwa biała - zawiera karoten, witaminy grupy B, wygładza i tonizuje skórę
Organiczny biały pszczeli wosk - chroni skóręprzed odwodnieniem

Produkt zawiera 100% naturalnych składników. Stosować 1-2 razy w tygodniu."
Bania Agafii, Odmładzająca maska do twarzy
Maska zamknięta jest w saszetce, która mieści jej aż 100ml. Maska jest koloru białego, kremowego. Przyjemnie się na twarzy rozprowadza. Dość intensywnie pachnie. Wyczuwam tutaj zioła oraz pistacje, jest to zapach słodki, ale nie drażniący. Powiedziałabym nawet, że zdecydowanie umila stosowanie maseczki. Maska na twarzy nie zastyga, więc łatwo ją po zabiegu z twarzy zmyć.
Bania Agafii, Odmładzająca maska do twarzy
Jeśli chodzi o działanie to maska nie zachwyciła mnie jakoś specjalnie. Zaraz po aplikacji szczypie mnie trochę skóra, ale jest to uczucie chwilowe i znika. Nie zauważyłam, żeby maska odmłodziła moją skóre, albo żeby skóra stała się bardziej sprężysta i elastyczna. Przyznać jednak trzeba, że maska całkiem fajnie skóre nawilża i odżywia. Po zastosowaniu skóra jest miła w dotyku i przyjemnie miękka. I to wszystko. Lubię ją sobie zaaplikować po całym dniu noszenia makijażu, ponieważ przyjemnie relaksuje skórę.
Bania Agafii, Odmładzająca maska do twarzy
Znacie tą maseczkę? Ja mam jeszcze kilka innych wersji i mam nadzieję, że sprawdzą się lepiej :)



10 comments:

  1. z tych saszetek miałam jedynie jedną maskę do włosów i niczym specjalnym mnie nie zachwyciła...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie od zawsze kusiy te maseczki, ale spektakularnych efektow nie widzé.

      Delete
  2. Był szał w pewnym momencie na kosmetyki rosyjskie :D. Maseczki chyba żadnej nie zdążyłam poznać, bo przyszedł szał na coś innego phi, niemniej miło wspominam to co dane było mi testować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeszcze mam serum do twarzy o ktorym wpis pojawi sié na dniach :)

      Delete
    2. Ja testowałam głównie żele, pianki, toniki i szampony, serum ani kremu chyba nie miałam . To czekam na recenzję :*

      Delete
    3. Aa to ja poszlam w zupełnie innym kierunku :)

      Delete
  3. Jakoś się nigdy nie mogłam dogadać z tymi kosmetykami..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam jeszcze kilka innych maseczek i jestem ich bardzo ciekawa.Podejrzewam jednak, że na tym się skończy moja przygoda z tymi maseczkami

      Delete
  4. Skoro trochę szczypie po niej skóra to na pewno się nie skuszę na tą maskę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczypie szczypie za każdym razem

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...