Tuesday, 24 January 2017

Barry M : Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard.


Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Jak dawno nie było u mnie lakierowego posta! Nawet nie pamiętam, kiedy był ostatni :) Dzisiaj jednak przychodzę do Was z kolejnym lakierem Barry M z serii Coconut Infusion, zawierające wodę kokosową. Inne odcienie z tej serii możecie zobaczyc tutaj
Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Surfboard to chłodny pastelowy róż. Wydaje mi się, że można w nim dostrzeć odrobinę fioletu. Kolor nie zimowy, ale na zbliżającą się wiosnę będzie w sam raz :)
Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Lakiery z tej serii mają szeroki spłaszczony pędzelek, który bardzo ułatwia malowanie. Lakier ma przyjemną kremową konsystencję, rozprowadza się na paznokciach bezproblemowo, bez smug. Zawsze aplikuję na paznokcie dwie cienkie warstwy, ponieważ efekt jaki otrzymuję, najbardziej mi odpowiada. 
Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Kolor zmywa się bezproblemowo bez brudzenia. Trwałość lakieru na moich cienkich i miękkich paznokciach to standardowo dwa dni i lakier odpryskuje. Ale to wina moich paznokci, a nie właściwości lakieru. 
Barry M, Coconut Infusion Nail Paint ♥ Surfboard
Bardzo lubię tą serię lakierów Barry M, dlatego mam jeszcze Wam do pokazania więcej kolorów ;)

18 comments:

  1. Chłodny róż trafił do mnie idealnie. Uwielbiam takie kolorki :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie błyszczy, ja to już w ogóle nie sięgam po zwykłe lakiery/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja znowu nie mam w ogole doczynienia z hybrydami :)

      Delete
  3. Replies
    1. Oj tak :) cała seria wygląda jak cukiereczki pastelowe :)

      Delete
  4. Bardzo ładny zgaszony odcień, uwielbiam nosić takie róże w okresie wiosennym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak ja :) barry m wypuścił jesienia rowniez kolory jesienno zimowe z tej serii :) sa równie urocze:)

      Delete
  5. zawsze wiosną mam fazę na takie kolory, a w swojej kolekcji znajdę kilka bardzo podobnych :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat w to nie wątpię ze masz cos podobnego :)

      Delete
  6. Ten kolor nie jest w moim typie,ale chętnie bym poznała jakiś lakier z Barry M bo o dziwo jeszcze nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barry ma ma mnostwo lakierow. Masz w czym wybierac ale niestety nie wszystkie serie są dobre dlatego trzeba uwazac :)

      Delete
  7. Bardzo ładny kolor. Chyba muszę się przyjrzeć bliżej lakierów Barry M nigdy nie miałam żadnego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. koniecznie! to są świetne lakiery za grosze :)

      Delete
  8. Nie znam niestety tych lakierów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Polsce one chyba nie sá latwo dostepne ale jakbys kiedys byla na zakupach w UK, to polecam sié skusic :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...