Wednesday, 11 January 2017

Golden Rose : Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11.

Od bardzo dawna poszukuję eyelinera Golden Rose numer 02 w przepięknym złotym odcieniu. Niestety na stoiskach Golden Rose zawsze go brak. Tak byłam skupiona na tym jednym jedynym odcieniu, że nie zwróciłam w ogóle uwagi na inne dostępne odcienie. Numerki 11, 08 oraz 06 dostałam od Kingi. Te trzy kolorowe eyelinery towarzyszą mi na powiekach bardzo często i nie potrafię wskazać ulubionego. Każdy kolor jest śliczny i wyjątkowy oraz potrafi totalnie odmienić makijaż oka. Mam już ich totalne końcóweczki, więc najwyższy czas wspomnieć o nich na blogu.
Golden Rose, Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11
06 to brąz, 11 to turkus a 08 to błękit.  Wszystkie trzy odcienie mają metaliczne wykończenie. Cała trójka ślicznie wydobywa z mojej tęczówki oka brązową barwę. 
Golden Rose, Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11
Golden Rose, Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11
Opakowanie jest tradycyjne dla tego typu produktów, a kolor opakowania bardzo dobrze oddaje kolor samego eyelinera. Pędzelek jest cienki i bardzo wygodny. Nie mam żadnego problemu z narysowaniem nim kreski. Pigmentacja eyelienerów jest wyśmienita i kreski, zależnie od grubości, można spokojnie namalować jednym pociagnięciem pędzelka. Kolor rozprowadza się równomiernie i bez prześwitów. Trwałość eyelinerow jest rewelacyjna. Kolor kreski nie bladnie, nie kruszy się, nie ściera. Bardzo łatwo jednak można je zmyć robiąc demakijaż. Dodatkowo producent deklaruje szybkoschnącą formułę i faktycznie, eyelinery szybko na powiece zasychają. 
Golden Rose, Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11
Jeśli szukacie niedrogich kolorowych metalicznych eyelinerow, to serdecznie polecam się Wam przyjrzeć propozycji Golden Rose
Golden Rose, Style Liner Metallic - Metaliczny tusz do kresek ♥ 06, 08 oraz 11
Znacie eyelinery tej marki???

12 comments:

  1. Pięknie się prezentują ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest sporo adnych kolorów do wyboru :)

      Delete
  2. Z GR nigdy nie miałam eyelinera, poprzestałam na lakierach. Te mają bardzo ładne odcienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja chcę wyprobować jeszcze najzwyklejszy czarny :)

      Delete
  3. Kolory nie dla mnie, nie jestem zbyt odwazna, ale jeżeli ktoś lubi poszaleć z makijażem to na pewno będzie zadowolony :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja akurat z kolorami nie szaleję,bo wiek już na to nie ten. ale mozna nimi maly delikatny akcent na oku zrobic :)

      Delete
  4. Replies
    1. haha jak patrzę na Twoje zdjęcie przy niku to pomyslalabym, że wrecz przeciwnie :)

      Delete
  5. jak wiesz, eyelinery w płynie mogłyby dla mnie nie istnieć.
    cieszę się, że trafiłam z kolorami :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :) to jak dla mnie kredki haha

      Delete
  6. Ostatnio wróciłam do kresek robionych cieniem lub linerem mineralnym, a i metaliczne wykończenie niekoniecznie mi odpowiada. Za to odcienie, zwłaszcza turkus i błękit, są po prostu boskie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kreski cieniem mi zupełnie nie wychodzą :) najszybciej mi idzie własnie linerami :)
      ja codziennie na kolorowo się nie maluję ale lubie sobie od czasu do czasu zaakcentowac czyms kolorowym oko :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...