Tuesday, 17 January 2017

Mac : Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision.

Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Na Macową kolekcję Nutcracker Sweet czekałam z niecierpliwością głównie przez bohatera dzisiejszego posta. To właśnie na pudrze Magic Dust w odcieniu Sweet Vision zależało mi najbardziej i jeśli miałabym wskazać ulubiony produkt z kolekcji Nutcracker Sweet, to byłby właśnie ten puder. Udało mi się go kliknąć jak tylko kolekcja pokazała się na stronie internetowej Mac, a chwilę później kolor Sweet Vision był już wyprzedany. Pewnie zastanawiacie się, co w nim takiego wyjątkowego? Już Wam pokazuję :)
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Oryginalnie puder był zapakowany w kartonik. Kartonik, jak i opakowanie pudru, jest w barwach typowych dla kolekcji Nutcracker Sweet. Wygląda kolorowo i cukierkowo. Puder ma również ładne wklęsłe gwiazdkowe tłoczenie.
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Producent deklaruje, że jest to "półprzezroczysty, bardzo drobny, przyciągający światło, perłowy puder do twarzy, szyi i dekoltu. Dzięki miękkiej i kremowej fakturze jest wyjątkowo rozkoszny w dotyku, a jednocześnie niezwykle lekki. Formuła pozwala na bezproblemowe rozprowadzenie po skórze, aby podkreślić jej piękno delikatnym blaskiem. Delikatna formuła jest odpowiednia dla wszystkich odcieni skóry. Dostępny w dwóch uniwersalnych odcieniach – różowym i brzoskwiniowym". Ja nie zgadzam się z tym zupełnie, ale dokładnie wiedziałam na co się decyduję klikając ten puder.  Dlaczego?
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Sweet Vision to przepiękny brzoskwioniowo różowy odcień ze złotą poświatą.  Jest świetnie napigmentowany, nie półprzezroczysty. Oj nie! Według mnie nie nadaje się zupełnie do stosowania na dekold czy szyję. Puder sprawdza się jednak świetnie w roli różu do policzków i właśnie w takim celu go chciałam używać. Uwielbiam takie odcienie na policzkach!
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Konsystencja pudru jest dość miękka, nie jest to typowo pudrowy produkt. Puder jednak nie pyli, z łatwością nabiera się na pędzel. Łatwo się na skórze rozciera, ale jego pigmentacja jest dość mocna, więc wystarczy nabrać na pędzel jedynie odrobinkę. Trwałość koloru na policzkach jest wyśmienita, aż do demakijażu.
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Efekt na policzkach jest cudowny. Sweet Vision bardzo ładnie ożywia twarz, a zawarta w nim złota perła twarz rozświetla. Nie mam potrzeby dodatkowo używać rozświetlacza. Perła jest jednak delikatna, daje porządany blask, a nie błysk drobinek.
Mac, Nutcracker Sweet, Magic Dust Powder ♥ Sweet Vision
Jest to zdecydowanie mój ulubiony produkt z całej kolekcji! Szkoda, że to limitowanka, ponieważ używam tego pudru namiętnie i pomimo jego świetnej wydajności, jestem pewna, że go zużyję do ostatniego okruszka...

14 comments:

  1. Matko, pojechali z tym, żeby nakładać go na twarz czy szyję ;D. Kolor piękny, przypomina mi Orgasm Narsa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam tego rozu Nars ale mam ilka odpowiedników i faktycznie Sweet Vision mozna do tej grupy zaliczyć:)

      Delete
  2. jest uroczy pod każdym względem <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez tak ueazam dlatego bardzo go chcialam mieć :)

      Delete
  3. Jaki piękny! To rzeczywiście raczej róż, niż puder :-) Przepiękny odcień, przypomina mi trochę ten słynny Narsowski Orgasm. Wcale się nie dziwię, że tak szybko został wykupiony :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie roz :) ma on tej wieksza niz tradycyjny roz pojemność:) musze sobie w końcu roz Narsa sprawic :)

      Delete
  4. Ładne tłoczenie, chociaż opakowania jak i zawartość do mnie nie przemawiają. Wydaje mi się, że czasami MAC za bardzo się zapędza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opajowanie moze faktycznie fantazyjne ale srodek mi sie akurat bardzo podoba ;)

      Delete
  5. On jest taki piękny, że aż żąl używać :D Mój nadal czeka aż go rozdziewicze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie tknelas??? O matko! Na co czekasz?! :D

      Delete
  6. Piękny kolor, zdecydowanie jako róż! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem dlaczego go ktos nazwl pudrem :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...