Thursday, 12 January 2017

Mac : Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact.

Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Paleta cieni pochodzi z limiowanej kolekcji świątecznej Mac o nazwie Nutcracker Sweet. W kolekcji były dostępne trzy palety : Warm Sweet, Cool Sweet oraz Smoky Sweet. Ja zdecydowałam się na Smoky Sweet, ponieważ najbardziej odpowiadała mi kolorystyka zawartych w palecie cieni. Paletę wybrałam sobie ja, ale dostałam ją od bliskiej mi osoby w prezencie gwiazdkowym.
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Opakowanie bez wątpliwości rzuca się w oczy. Kolorystyka opakowań kolekcji utrzymana jest w fuksji, burgundzie oraz złocie.  Chociaż jest to najbardziej pstrokate opakowanie palety cieni jaką mam, to ma dla mnie ono swój urok. Jest po prostu takie... sweet :) W środku mamy również do dyspozycji spore lusterko oraz pędzelek, którym całkiem nieźle aplikuje się cienie na całą powiekę.
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
W palecie znajduje się 9 cieni o różnych wykończeniach. Jest to również mieszanina ciepłych i chłodnych odcieni :
  • Too-dle-oo - jasny beż o wykonczeniu frost, typowy rozświetlający odcień, podobny do cienia Naked Lunch
  • Deception - szary brąz, taupe o wykonczeniu frost, podony do cienia Satin Taupe
  • Sweet Dreams -  chłodna matowa szarość z domieszką brązu 
  • Kid - matowy beż 
  • Dewdrop - iskrzaca różowa brzoskwinka
  • Cake & Biscuit - matowy herbatnikowy brąz 
  • Swiss Chocolate - matowy ciepły brąz w tonacji mlecznej czekolady
  • Dance in the dark - matowa ciemna szarość
  • Licorice Lane - matowy jaśniejsza szarość 
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
W palecie brakuje mi tylko jasnego matowego bazowego beżu. Cień Kid jest w tym celu dla mnie za ciemny. Matowy beż jest dla mnie na tyle ważny w codziennym makijażu, że wykonując makijaż paletą cieni Smoky Sweet muszę po niego sięgać do innych paletek. Dlatego też brak jasnego matowego beżu jest dla mnie podstawową wadą tej palety. 
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Pigmentacja cieni jest całkiem niezła.  Piszę niezła, ponieważ zeszłoroczne świąteczne palety cieni miały naprawdę kiepską pigmentacje. W tym roku formuły cieni są jednak bardziej dopracowane. Porównując cienie z palety do pojedynczych cieni Mac ze standardowej sprzedaży, które mam w ilości kilkunastu sztuk, to muszę przyznać, że cienie z palety wypadają bardzo dobrze. Łatwo się na powieki aplikuja i pokrywaja je kolorem. Bardzo latwo się blendują i łączą ze sobą. Plus za to, że na powiekach kolory nie zlewaja się jedną plamę. 
Mac, Nutcracker Sweet, Smoky Eye Compact
Paleta sprawdza mi się na codzień, do dziennego makijażu.  Uważam, że  kolory są bardzo ładnie dobrane do siebie i świetnie do siebie pasują.  Nie ma w niej cienia, który byłby przeze mnie nie używany. Poza brakiem jasnego beżowego matowego cienia uważam, że paleta jest porządna i dobrej jakości. Nie żałuję, że wybrałam sobie ją na prezent. Jeśli lubicie tak jak ją brązy i beże na powiekach, to paleta przypadłaby Wam do gustu. Ale! W UK kosztowała ona prawie o połowę mniej niż w Polsce!!  W Polsce liczyli sobie za paletę 250zl... Za 250 zlotych oczekiwalabym od palety cieni efektu wow, którego tutaj nie ma....

13 comments:

  1. kolorki na pewno uniwersalne. no ale w tym przedziale cenowym postawiłabym jednak na Ultimate Naked Basics, na przykład :) z ceną pojechali w Polsce po bandzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. palety Zoeva są zdecydowanie lepsze :)
      wiesz, ona jest naprawdę porządna, nie mam się czego czepić jeśli chodzi o właściwosci zawartcyh w niej cieni, ale na kolana ona nie powala :)

      Delete
    2. przyznam, że do mnie nie woła absolutnie...

      Delete
  2. Bardzo ładne kolorki! Choć rzeczywiście brakuje tu takiego jednego jasnego bazowego odcienia. Niesamowita ta przebitka cenowa w Polsce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety brak bazowego cienia mi tutaj bardzo przeszkadza, no trudno :)

      Delete
  3. Kiedyś można było kupić Kid osobno i szkoda, że już nie ma go na stronie, bo to fajny cień. Ładnie tez wygląda Sweet Dreams no i Swiss Chocolate, którego akurat mam. Ładna ta paleta choć mi tez podobała się ta z ciepłymi kolorami. Cena jak zwykle porażka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolorystycznie te palety z kolekcji świątecznej były całkiem niezłe, ale w sumie ta spodobała mi się najbardziej :)
      u mnie cena nie najgrzej, bo dwadziescia kilka funtow.

      Delete
  4. Uważam podobnie jak Ty, że jakbym zapłaciła ćwierć tysiąca za paletę z cieniami, to powinny same robić makijaż ;)
    Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów, ale nie sądzę, abym kiedykolwiek skusiła się na paletę cieni tej marki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. z cena to naprawde przesadzili. W uk kosztowala dwadziescia kilka funtow, wiec nie najgorzej :)
      za 250 zl bym jej nie kupiła

      ja tak sobie też myśle, ze to już moja ostatnia inwestyca w palety cieni Mac, na rynku są o wiele fajniejsze do kupienia!

      Delete
  5. Kolorki idealne,moje,ale fakt,250 bym za nią nie dała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No 250zl to cena z kosmosu. Ale sa osoby ktore kupily ta paletke. Specjalnie obserowalam polska stronę internetową Mac i ta paleta sie wyprzedala :)

      Delete
  6. Zgadzam się z dziewczynami, paletka ma piękne kolory, ale cena przesadzona...

    ReplyDelete
    Replies
    1. w uk jeszcze spoko ale w Polsce przesadzili..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...