Wednesday, 4 January 2017

Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy.

Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy

Zapraszam Was dzisiaj na przegląd moich ulubionych produktów do pielęgnacji twarzy minionego roku. W 2016 roku moja pielęgnacja przeszła totalną rewolucję i postawiłam głównie na nawilżanie i złuszczanie. To była dobra decyzja, ponieważ moja cera odwdzięczyła mi się całkiem dobrą kondycją przez większość czasu. 
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
W minionym roku miałam przyjemność po raz pierwszy przetestować produkty pielęgnacyjne do twarzy marki Kiehl's. W moje ręce najpierw wpadł krem pod oczy z awokado, z którego byłam bardzo zadowolona, ponieważ rewelacyjnie nawilżał skórę pod oczami. Następnie w użytku miałam lekki krem żel do twarzy Ultra Facial Oil-Free Gel-Cream, który sprawdził się idealnie na mojej cerze w wiosenne i letnie dni. Obecnie używam kremu do twarzy i balsamu pod oczy z serii Rosa Arctica i również jestem z obu produktów bardzo zadowolona! Kremy Kiehl`s zdecydowanie dogaduja się z moja skórą, dlatego zostanę przy tej marce na dłużej. 
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Do mojej pielęgnacji skóry pod oczami wprowadziłam dodatkowe produkty - maseczkę żel redukując opuchniecia marki Origins oraz olej z pestek winogron marki Nacomi. Oba produkty okazały się skuteczne i pomocne, dlatego musiały pojawić się w ulubieńcach i odkryciac roku 2016. Olej Nacomi wspaniale się też sprawdza w wieczornej pielęgnacji zamiast kremu na noc!
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Tonik złuszczający z kwasem glikolowym marki Apha H to moje kolejne odkrycie i ulubieniec minionego roku. Świetny, delikatny, ale wyjątkowo skuteczny, złuszczający i oczyszczajacy skórę tonik do twarzy. Produkty tego typu są obowiazkowe w pielęgnacji mojej cery. Jeśli chodzi o złuszczanie twarzy peelingiem to zdecydowanie ulubieńcem jest peeling z korundem marki Sylveco. 
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Polecana na youtubie i blogach maseczka oczyszczająca marki Sephora również musi się koniecznie znaleźć w tym poście.  Świetna! Musicie koniecznie wypróbować jeśli macie cerę skłonną do zanieczyszczeń i wypryskow.  Od dawna też bardzo lubię i używam  maseczki Lush, więc myślę, że warto o nich również tutaj wspomnieć.  Do wyboru jest mnóstwo wariantów, więc każda z nas znajdzie wśród nich odpowiednią do potrzeb swojej cery, ale moją ulubioną jest zdecydowanie maseczka Don`t Look At Me.
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Mniej więcej od sierpnia do mycia twarzy używam produktu marki Mixa. Nigdy wcześniej nie miałam doczynienia z produktami tej marki, ale z oczyszczajacym żelem myjacym do twarzy przeciw niedoskonałościom polubiłam się od pierwszego użycia.  Produkt jest skuteczny, a jednoczesnie delikatny dla skóry.  Mój hicior!
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Olejki do ust Clarins oraz Gosh to moje dwa ulubione produkty do pielegnacji ust. Jak wiecie, bardzo lubię matowe zastygajace pomadki do ust, które potrafią być wysuszające dla ust. Moje usta wprawdzie wymagające nie są, ale lubię o nie zadbać profilaktycznie i w tym celu najchętniej siegam po te dwa olejki. 
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Ulubieńcy roku 2016 // pielęgnacja twarzy
Obowiązkowo muszę tutaj wspomnieć o dwóch pielęgnacyjnych produktach do użytku ogólnego. Pierwszy z nich to krem nawilżający marki Cetaphil. Jest to krem, który przynosi mojej cerze ukojenie i regeneracji po zabiegach kwasami w gabinetach kosmetycznych. Świetnie się nadaje do skóry z egzemą. Ma rewelacyjne właściwości nawilżające i pielęgnujące. Używam go również w pielęgnacji skóry mojego synka. Drugi produkt to maść Lanolips. Dostępne są różne wesje zapachowe, ale mi najbardziej do gustu przypadła wersja standardowa. Jest to nawilżająca maść z lanoliną, która świetnie się nadaje do pielęgnacji każdej suchej, podrażnionej, pękniętej i spierzchniętej skóry. Szybko ją goi i pielęgnuje. Jest bardzo skuteczna!
 
Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to byłoby na tyle. Dajcie znać w komentarzach, czy znacie moich ulubieńców :)

20 comments:

  1. Maska z Sephory jest świetna, potwierdzam.
    Z serii Rosa Arctica z Kiehl's miałam próbkę i kiedyś się skuszę na pewno.
    Tonik z kwasem też kiedyś na pewno wypróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z serii Rosa Arctica kremy na dzien sa w dwoch wersjach : do cery tlustej i mieszanej oraz suchej i normalnej :) ja mam ta perwsza, ale i tak jest bardzo tresciwa :)

      Delete
  2. Mam ochotę na ten peeling z Sylveco :)

    ReplyDelete
  3. Dużo nieznanych mi, dotąd wcześniej kosmetyków widzę :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze warto im sie przyjrzec blizej :)

      Delete
  4. uwielbiam ten peeling z sylveco <3 mialam chyba z 3 opakowania <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja musze go sobie ponownie kupic jak bede w polsce :)

      Delete
  5. Peeling Sylveco też miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprawdzi sie jesli ktos lubi konkretne zdzieracze :)

      Delete
  6. Znam olejek Nacomi, który lubię oraz peeling Sylveco, z którym miłości niestety nie było. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. peeling Sylveco jest dosc specyficzny :) szczegolnie jesli chodzi o zapach i scierajace drobiny :)

      Delete
  7. ha! spodziewałam się zobaczyć w zestawieniu Kiehl's i tonik Alpha H :D

    ReplyDelete
  8. Krem Kiehl's jakoś mnie nie ujął, ale maseczka Sephora i olejek Clarins <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) maseczke Sephora muszé sobie w zapasy kupic :)

      Delete
  9. Mam nadzieję, że uda mi się bliżej zapoznać z Kiehls i Origins w tym roku :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mysle ze warto :)
      ja przy Kiehls pozostaje, mam kolejne produkty na liscie do wyprobowania :)

      Delete
  10. Olejek do ust z Clarins chodzi za mną już od dawna, może w końcu go wypróbuje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzialas te z Gosh? Sa naprawde dobre ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...