Wednesday, 8 February 2017

Collection : Define & Perfect Eyebrow Powder.

Jeszcze kilka lat temu do podkreślania brwi w drogeriach można było znależć cienie oraz kredki, ewentualnie bezbarwny żel. Obecnie mamy do wyboru mnóstwo różnych produktów, a i tak co jakiś czas znajduję w drogerii coś nowego i ciekawego. Marka Collection jakiś czas temu wprowadziła całą serię swoich produktów do brwi w bardzo przystępnych cenach, a mnie najbardziej zaciekawił puder do brwi.
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Define & Perfect Eyebrow Powder jest dostępny w trzech odcieniach, a ja wybrałam ten środkowy, który okazał się chłodnym szarym ciemnym brązem.
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Puder jest zamknięty w opakowaniu typowym dla eyelinerów. Aplikator to jednak podłużna dość twarda gąbeczka, według mnie precyzyjna i bardzo wygodna do aplikacji pudru na brwi. Puder ma formę sypką. Producent również deklaruje, że w pudrze są zawarte mikroskopijne włókna, mające za zadanie dodać brwiom gęstości. Próbowałam wiele razy się ich tam dopatrzeć, ale nic nie widzę.
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Jak to działa?  Należy nabrać puder z opakowania aplikatorem i wykonać ruchy, jakie robimy używając kredki lub cieni do brwi. Po prostu. Puder jest naprawdę bardzo łatwy w użyciu. Efekt jaki się otrzymuje nie jest przerysowany. Ja dodatkowo po aplikacji pudru przeczesuję jeszcze brwi spiralką. Efekt to przyciemnione i podkreślone brwi, ale pudrem można też łatwo uzupełnić luki w brwiach. Puder na brwiach ma świetną trwałość. Od aplikacji do demakijażu.
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Zastrzeżenie mam tylko do opakowania. Ja bardzo lubię jak moje kosmetyki wygladają ładnie ,czysto i estetycznie, a tutaj bardzo szybko napisy z opakowania zaczęły się ścierać i produkt wygląda na zmaltretowany i obdarty.... 
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Collection, Define & Perfect Eyebrow Powder
Jeśli lubicie podkreślach brwi kredkami lub cieniami, to puder Collection też się u Was sprawdzi. Jest to bardzo przyjemny, łatwy w użyciu produkt do brwi w cenie około £4! Ja mam teraz inny puder do brwi do zużycia, ale pewnie do pudru Collection wrócę w przyszłości.



12 comments:

  1. Miałam podobny problem z ich korektorem, po miesiącu większość napisów była niewidoczna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to cyba tak opakowanie tej marki mają :)

      Delete
  2. ja wciaz uzywam maybelline color tattoo 040:D

    ReplyDelete
  3. nie miałam pojęcia, że Collection zabrało się za brwiowe sprawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. koniecznie sprawdz sobie asortyment :) jest w czym wybierać :)
      gdyby nie to za mam zapas innych produktów do brwi z Polski, na pewno skusiłabym się na więcej produktów :)

      Delete
    2. cała rzecz w tym, że ja też mam zapas... ;)

      Delete
  4. Ma bardzo ładny kolor;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście kolor bardzo fajny :) chłodny brąz :)
      zajrzę na pewno :)

      Delete
  5. U mnie niestety puder trzyma się bardzo krótko, dlatego brwi podkreślam kredką.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie najlepiej sprawdzają się za to pomady :) choć na początku ich urzywanie zabierało mi sporo czasu ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...