Thursday, 16 February 2017

Milani : Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious.

Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Swoją pomadkę Milani dostałam od Kingi. Wybrała ona dla mnie śliczny różowy odcień Precious, który od razu mi się spodobał. Z samą pomadką i jej właściwościami bardzo się polubiłam, dlatego pojawiła się ona niedawno w styczniowych ulubieńcach. Jeśli jesteście zainteresowane tą pomadką, to zapraszam do dalszej części posta.
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Pomadki z serii Amore Matte Lip Creme mają charakteryzować się niezwykłą trwałością, lekkością oraz świetną pigmentacją. A jak jest w rzeczywistości?
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Opakowanie tej pomadki jest typowe dla tego typu produktów, a sam aplikator, spłaszczony obustronnie, jest bardzo poręczny i wygodny. Pomadka była oryginalnie fabrycznie zafoliowana, co bardzo mi się podobało. Pomadka przepięknie pachnie owocami! Zapach bardzo umila mi stosowanie pomadki. Konsystencja pomadki jest lekka, wodnista. Podczas aplikacji na usta mam wrażenie, że rozprowadzam na nich wodę. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie, bez prześwitów, bez konieczności dobierania produktu z opakowania. Pomadka po chwili zastyga na mat. Tak, pomadka należy do tych zastygających. Zastyga jednak przyjemnie, nie ściągając ust. Na ustach jest właściwie niewyczuwalna, nie klei się, nie waży, nie zbiera w zmarszczkach ust. Jest bardzo komfortowa w noszeniu. 
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Mój odcień, Precious, jest to bardzo ładny naturalny róż. Ściera się po kilku godzinach bardzo dyskretnie. Wiadomo, że przy tego typu produktach najlepiej pomadkę zmyć i zaaplikować od nowa, niż dokładać kolejną warstwę by poprawić makijaż ust. 
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious
Wiele razy wspominałam Wam, że moje usta nie są problematyczne i zastygające matowe pomadki nie są im straszne. Pomadka Milani również im krzywdy nie robi. Po całym dniu noszenia pomadki nie czuję dyskomfortu i przesuszenia. Przyznać jednak muszę, że jest to jedna z najprzyjemniejszych matowych zastygających pomadek w płynie, jakią mam. 
Milani, Amore Matte Lip Creme ♥ 11 Precious

Pomadki Milani są dostępne w wielu sklepach internetowych za niecałe 50zł za sztukę, więc nie ma problemu z ich dostępnością. Od dawna miałam ochotę wypróbować pomadki tej marki, ale nie mogłam się zdecydować na swój pierwszy kolor ;) Kinga trafiła z kolorem idealnie! Jeszcze raz dziękuję! Zdecydownie warta polecenia pomadka :)

Znacie te pomadki?

12 comments:

  1. Zazdroszczę Ci tych nieproblematycznych ust czasami:)

    ReplyDelete
  2. Śliczny odcień :) ja z matowymi płynnymi średnio się lubię, teraz zamówiłam tę od Jeffree Star, zobaczymy, co to za cudo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. JS są inne w konsystencji zupelnie :)

      Delete
  3. bardzo się cieszę, że jesteś z niej zadowolona :*

    ReplyDelete
  4. mam od nich jedynie róż, moze kiedys skusze sie na pomadke :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boski Luminoso :) ja choruję na nowy odcień z tej serii wypiekanych rozy - Bella Belini :)

      Delete
  5. Bardzo ładny odcień, uwielbiam takie róże!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...