Sunday, 5 February 2017

Mixa : Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom.

Mixa, Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom
Nigdy nie zwaracałam w drogerii uwagi na produkty marki Mixa. Jednak podczas mojego wakacyjnego pobytu w Polsce potrzebowałam żelu domycia twarzy, a oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom był akurat nowością w drogeriach i kusił promocyjną cena. Żel okazał się tak dobry i skuteczny, że po kilku użyciach pobiegłam spowrotem do drogerii i zrobiłam jego zapas, by zabrać ze sobą do domu.
Mixa, Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom
Na stronie producenta znajdziemy taki opis produktu:
"Oczyszczający Żel Przeciw niedoskonałościom bez mydła ma skład dobrany tak, aby łagodnie usuwać zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Formuła wzbogacona oczyszczającym składnikiem aktywnym cynkiem. Walczy z niedoskonałościami, oczyszcza pory i myje skórę, aby redukować niedoskonałości dzień po dniu.
Odczuwalne rezultaty
Delikatnie myje i oczyszcza, usuwa nadmiar sebum.
Dzięki odpowiednio dobranym składnikom żel oczyszcza pory i odświeża skórę. Dzień po dniu zmniejsza niedoskonałości."
Mixa, Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom
Opakowanie to lekka plastikowa buteleczka z pompką mieszcząca 200ml żelu. Żel jest bezbarwny ale ma przyjemny zapach. Kojarzy mi się z pastą cynkową lub jakąś glinką. W kontakcie z wodą lekko się pieni. Jeśli chodzi o właściwości oczyszczające żelu to śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy żel oczyszczający jaki miałam. Sprawdza się wyśmienicie przy wieczornej pielęgnacji. Stosuję wtedy oczyszczanie kilku etapowe, ale żel jest taką wisienką na torcie. Po wstępnym demakijażu twarzy żel dogłębnie oczyszcza skórę i usuwa pozostałości np olejku. Po umyciu twarzy czuję wyraźnie świeżość, skóra jest naprawdę oczyszczona. Jednocześnie żel jest delikatny dla skóry. Nie czuję ściągnięcia czy dyskomfortu. Przy dłuższym stosowaniu nie wysuszył mi skóry. Skóra jest miękka, oczyszczona i gotowa do dalszych etapów wieczornej pielęgnacji. 
Mixa, Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom
Czy zauważyłam poprawę w wyglądzie mojej niedskonałej cery? Przyznam szczerze, że nie wiem czy żel ma na to jakikolwiek wpływ, ponieważ stosuję regularnie peelingi oraz podukty złuszczające i to one mają na stan mojej cery największy wpływ.  
Mixa, Oczyszczający żel myjący bez mydła przeciw niedoskonałościom
Żel okazał się również niesamowicie wydajny! Używam go codziennie od początku sierpnia i dopiero teraz się skończył. Otwarte mam jednak już kolejne opakowanie i na pewno żel zostanie ze mną na dłużej. 

Znacie i lubicie produkty marki Mixa? Mają bardzo ciekawą ofertę produktów i widzę, że co jakiś czas wprowadzają nowości. Żel myjący przeciw niedoskonałościom dostaniecie w promocji za niecałe 15 zł! Warto :)

14 comments:

  1. Przyglądałam mu się w drogerii, jednak staram się nie stosować żeli do mycia twarzy z SLS. Mimo wszystko widziałam, że ma sporo pozytywnych recenzji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wedug mnie to fantastyczny el do mycia twarzy w tej cenie :)
      zostanie ze mna na dluzej :)

      Delete
  2. Jeszcze nie miałam przyjemności z tą firmą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wlasciwie tez nie :)
      mam jeszcze krem do twarzy z tej samej serii, ale nie polubilam sie z nim w ogole :)

      Delete
  3. Nie wiem czemu nigdy nie ciągnęła mnie Mixa-przecież ma turkusową buteleczkę :D ale myślę że jednak spróbuję-muszę się sama przekonać czy jest fajna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta seria jest wzglednie nowa :) ja kupilam zel w sierpniu, wtedy to byla nowosc :)

      Delete
  4. Z tej marki miałam jedynie płyn do demakijażu oczu i z tego co pamiętam wypadł średnio, więc nie kupiłam go ponownie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. micela niestety nie znam :)
      zbiera rozne recenzje, wiec jakos nigdy sie nie skusialam. lubie Garnira bo tani i skuteczny :)

      Delete
    2. To był akurat płyn dwufazowy do oczu. Micela też nie miałam.

      Delete
    3. Dwufazowek nie lubie za bardzo wiec tym bardziej nie znam :) micel zbiera za to niezle opinie ;)

      Delete
  5. Moja mama uwielbia ich balsam do ciala a Viki myla sie ich zelem z dodatkiem olejku.ja znam jedynie krem do rak od nich,który byl ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w sumie sie nigdy nie interesowalam dziecieca seria, musze sie przyjrzec :)
      moja mam tez ma balsamy i kremy do rak :)

      Delete
  6. Chetnie go wyprobuje szczegolnie ze walcze z niedoskonalosciami...mialam kiedys produkt z Mixa na naczynka ale slabo wyszedl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten zel jest swietny, ale mam tez krem z tej serii i jest taki sobie...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...