Sunday, 26 February 2017

Perfecta : Sleep Mask, Maska na dobranoc, Eliksir na krótkie noce.

Podczas moich zeszłorocznych wakacji w Polsce, w Rossmannie dopatrzyłam się ciekawych produktów marki Perfecta - w postaci masek na noc, które wtedy były nowością w drogeriach. Kupiłam wszystkie trzy dostępne wersje i dzisiaj przygotowałam post na temat jednej z nich. Jeśli jesteście ciekawe Eliksiru na krótkie noce, to zapraszam do dalszej części posta.
Perfecta, Sleep Mask, Maska na dobranoc, Eliksir na krótkie noce
Maska na dobranoc jest zamknięta w zaszetce z nakrętką, a na opakowniu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje o produkcie.

Sleep Mask "ma za zadanie przyspieszyć nocną regenerację skóry już po jednej aplikacji. Przeznaczona jest ona do stosowania na twarz oraz pod oczy i odpowiednia jest dla osób, które śpią mniej niż 8 godzin dziennie. Efekt stosowania maski to zregenerowana, wypoczęta, pełna blasku skóra już po 4 godzinach snu.

Maska na dobranoc zawiera :
- Booster Energii ATP, a dzięki niemu stymuluje produkcję energii ATP i intensywnie dotlenia skórę, co znacznie przyspiesza jej regenerację, a w efekcie cera jest wypoczęta
- Kofeinę, czyli koncentrat energii, który pobudza mikrokrążenie oraz zmniejsza cienie pod oczami
- Superhialuron, który utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia i przywraca jędrność
- Koenzym Q10, który dostarcza skórze energii niezbędnej do regeneracji oraz działa antyoksydacyjnie

Maskę należy nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i pod oczy na noc, zamiast kremu. Stosować gdy sen trwa mniej niż 8 godzin lub jako kurację 2-3 razy w tygodniu."

Saszetka zawiera 50ml produktu i według producenta ma nam to wystarczyć na 10 aplikacji. Jednak żeby tak było, musiałabym maskę nakładać baaaardzo grubą warstwą, co u mnie się nie sprawdza w ogóle. W efekcie saszetka wystarczy mi na o wiele dłużej niż przewiduje producent. Trzeba jednk pamiętać, że ważność maski wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Perfecta, Sleep Mask, Maska na dobranoc, Eliksir na krótkie noce
Maska ma konsystencję gęstego kremu, w kolorze delikatnego różu. Przyjemnie również pachnie, tak kremowo. Na skórze łatwo się rozprowadza i nie roluje. W moją skórę wchłania się z czasem całkowicie.
Perfecta, Sleep Mask, Maska na dobranoc, Eliksir na krótkie noce
Jeśli chodzi o działanie, to muszę przyznać, że maska jest całkiem skuteczna. Stosuję ją głownie w dni, kiedy kładę się bardzo późno spać (czyli większość dni w tygodniu... taka praca niestety) i faktycznie, następnego dnia cera nie wygląda na zmęczoną. Jest odpowiednio nawilżona, nie straszy zimnym kolorem czy szarością. Nie jest to spektakularny efekt wow, ale zdecydowanie widoczny. Jest to bardzo przyjemny w stosowaniu produkt. Maska mojej cerze w żaden sposób nie zaszkodziła. Mimo swojej treściwej i bogatej konsystencji nie zapycha jej i nie powoduje większego wydzielania sebum.

Czy polecam? No pewnie! Maska kosztowała mnie niecała dyszkę w promocji. Zdecydowanie warto ją wypróbować i od czasu do czasu zastosować zamiast kremu na noc.  Myślę, że jeszcze wrócę do niej w przyszłości, bo teraz mam do zużycia inne tego typu produkty.

8 comments:

  1. Replies
    1. ja też już bardzo bardzo dawno nic z tej marki nie mialam :)

      Delete
  2. Tez ja przywoze z Polski i mi tez strarcza na dluzej

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, to fajnie :) a masz jeszcze dwie pozostałe wersje?

      Delete
  3. miałam, ale łobuza mnie zapchała ;(

    ReplyDelete
  4. O jest kofeina, już lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i pod oczy się nadaje :) nie podrażnia!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...