Thursday, 23 February 2017

Too Faced : Sweet Peach, Eyeshadow Palette.

Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Podejrzewam, że paleta cieni Sweet Peach marki Too Faced wyskakiwać będzie już wkrótce z lodówki, ponieważ wszędzie pojawiają się o niej posty, filmy i zdjęcia. Ale paletę cieni mam i ja, i po prostu musi się o niej pojawić notka na moim blogu... :)
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Pewnie sam producent nie spodziewał się takiego szaleństwa i zamieszania wokół tej palety, chociaż trzeba przyznać, że kampania reklamowa kolekcji Sweet Peach była ogromna, ale też sprytnie przemyślana. Nie bez powodu już kilka miesięcy przed premierą "wyciekały" do sieci zdjęcia produktów kolekcji Sweet Peach, pobudzając nasz apetyt. Odliczanie do premiery, kampania reklamowa, cały szum, zamieszanie sprawiło, że i ja zainteresowałam się tą kolekcją. Zapragnęłam tej palety cieni jak żadnej innej. Po prostu :) Sama paleta cieni Sweet Peach marki Too Faced pojawiła się rok temu jako limitowanka. Ponoć zapotrzebowanie na nią było ogromne, dlatego marka postanowiła wprowadzić ją do sprzedaży na stałe w postaci całej kolekcji Sweet Peach, w skład której wchodzi jeszcze kilka innych produktow. Ja jednak myślę, że ta limitowanka była wypuszczona po to, żeby pobudzić nasz apetyt i Too Faced wiedziało dokładnie co robi :)
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Wracając jednak do samej palety cieni Sweet Peach.... Pojawiła się ona już w ulubieńcach stycznia, więc można się domyśleć, że ją uwielbiam. Dodam jeszcze, że to moja pierwsza paleta cieni tej marki, więc nie mam porównania do słynnych czekoladowych palet.
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Opakowanie to śliczna blaszana puszka zamykana na magnes, z tłoczeniami brzoskwini. Po otwarciu opakowania natychmiast uderza mnie brzoskwiniowy zapach. Jest on słodki, chemiczny i dla wrażliwych nosków pewnie trochę mdły. Mnie osobiście zapach nie powalił na kolana. W palecie znajduje się aż 18 cieni o różnych wykończeniach - matowych, satynowych i błyszczących.  Mimo, że nazwa palety, Sweet Peach, mogłaby sugerować, że w palecie znajdziemy wiele brzoskwiniowych kolorów cieni, tak naprawdę są tutaj dwa :  Just Peach oraz Candied Peach.  Oprócz nich mamy tutaj beże, brązy, róże, a nawet granat i zieleń.
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Cienie mają różną pigmentację i konsystencję. Jedne są bardziej miękkie, inne bardziej pylące, ale ogólnie nie mam się do czego przyczepić.  Cienie rozprowadzają się na powiece bez problemu, równomiernie. Mam jednak wrażenie, że cienie najciemniejsze przy rozcieraniu tracą trochę na intensywności. Osobiście jednak mi to nie przeszkadza, ponieważ wystarczy dołożyć więcej cienia. Cienie ładnie się ze sobą łączą i nie zlewają w jedną plamę.  Trwałość cieni na bazie (zawsze używam bazy pod każde cienie) jest świetna, makijaż wygląda ładnie aż do demakijażu. 
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
Paleta dla mnie jest kompletna. To znaczy, że mogę wykonać nią różne makijaże bez potrzeby wspomagania się innymi cieniami. 
Too Faced, Sweet Peach, Eyeshadow Palette
No i te kolory!! Zestawienie kolorów jest dla mnie idealne. Nie zgadzam się jednak z opinią, że paleta jest bardziej odpowiednia dla oczu niebieskich i zielonych. Ja mam brązowe i świetnie się w tych kolorach czuję. Makijaże wykonane tymi cieniami jeszcze bardziej wybijają brązowy odcień mojej tęczówki :)
 
Cena palety jest bardzo wysoka, ale jestem bardzo zadowolona z jej zakupu. Jest to zdecydowanie jedna z najładniejszych i najlepszych jakościowo palet cieni, jaką mam. Jeśli odpowiada Wam kolorystyka palety i zastanawiacie się nad jej kupnem, to nie wahajcie się :) A może się już skusiłyście? Dajcie znać :)

31 comments:

  1. Mnie jakoś bardzo do tej palety nie ciągnie, ale marzy się mojej siostrze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam wlasciwie wszystkie palety w brazach wiec Sweet Peach to mila odmiana :)

      Delete
  2. Ta paleta jest przepiękna, ma rewelacyjnie dobrane odcienie! I ja również nie uważam, żeby nadawała się tylko dla niebiesko i zielonookich!
    Kolory cudo! Z tym zapachem może być różnie, ja sama nie przepadam za mocnymi, ale to już kwestia indywidualna :-) W każdym razie masz cudną paletkę i niech ci dobrze służy przez długie lata :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dla mnie kolory sa dobrane idealnie :) nic bym nie zmienila :)

      Delete
    2. I fajnie ze podzielasz zdanie odnosnie tęczówki :)

      Delete
  3. chciałabym wszystkie jasne cienie z tej paletki;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ciemnych cieni rowniez uzywam :) zawsze jakis ciemniejszy akcent w zamaniu musze miec :)

      Delete
  4. Widzę, że trochę nie moje kolory - ale mimo wszystko dobór świetny i prezentują się pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja probowalam sobie z takimi kolorami stworzyc swoja palete z cieniami Makeup Geek. Wyglada pieknie, cienie Makeup Geek sa rewelacyjne ale jednak to nie to samo :)

      Delete
  5. Dla mnie pewnie trochę za ciepła, chociaż ten fiolet Delectable jest boski! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle ze z odpowiednia szminka i rozem dalabys rade takie kolory na powiece przemycic :)

      Delete
  6. mi kolory sie podobaja a mam juz chocolate bar i lubie jej jakosc lecz dlatego tez troche mniej ciagnie mnie do tej bo wiem czego moge sie mniej wiecej spodziewac a nie ukrywam,ze kusi mnie wiele innych zagranicznych marek a nic z nich nie mam wiec na nie na ten moment postawie w przyszlosci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dla odmiany nie mam zadnej chocolate bar :) Mam inne palety w tych tonacjach dlatego do Sweet Peach ciagnelo mnie wyjątkowo:)
      Co nie zmienia faktu, ze teraz mam na chcocolate bar ochote, na obie :)

      Delete
  7. Podoba mi się połowa cieni, dokładnie dzieląc po połowie:) Ale im więcej o niej czytam, tym bardziej chcę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha, mam to samo :D podoba mi się połowa cieni - dlatego (na szczęście dla portfela) nie mam na tę paletę parcia :)

      Delete
    2. A ktora polowa? :)

      Mi paleta podoba sie totalnie w calosci i nic bym nie zmienila :)

      Kinga ja na teraz sie napalilam na palety czekoladowe... no chociaz jedna musze miec... :)

      Delete
  8. Ta paletka jest już od roku na mojej liście, ale ciągle odkładam jej zakup. Jak narazie kupiłam brzoskwiniową paletkę I Heart Makeup, ale nadal ta mnie kusi i pewnie w okolicach wiosny, lata ją kupię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi nie udalo sie jej zdobyc kiedy byla limitowanka i w zamian kupilam palete Modern Renaisance od Anastasia Beverly Hills :) Sweet Peach jednak pojawila sie ponownie i musialam ja kupic mimo wszystko :)

      Mam rowniez ta palete I ♡ Makeup :) zamowilam specjalnie zeby obie porownac. Ta I ♡ Makeup jest naprawde niezla :) no ale to nie to samo :P

      Delete
  9. Swoja już mam ! I uwielbiam bowiem jest tam wszystko czego ja akurat potrzebuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tal tal czytalam u Ciebie :) podzielam Twoja opinie w 100% :)

      Delete
  10. Kolory faktycznie cudne;) widziałam ją kilka razy w internecie, ale na Twoich zdjęciach kolory wyglądają naprawdę pięknie;)

    ReplyDelete
  11. Ta paletka zdecydowanie podbija internet, do tego jest to jedna z najpiękniejszych palet jeśli chodzi o mnie. Jestem w niej zakochana i planuje zakup :)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te uwazam ze jest jedna z najladniejszych palet. Generalnie wszedzie mnostwo brazowych palet a ta sie jednak wybija :)

      Delete
  12. U mnie ostatnio też pojawiła się jej recenzja i również jestem nią oczarowana :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Jakie wiosenne owocowo-kwiatowe zdjęcia;).
    Tak jak Ty uważam, że kolory tych cieni bardzo ładnie podkreślą brązową tęczówkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak mi ciezko brzoskwinie bylo znalezc w sklepie :) konczy sie sezon i nie ma :) fajnie ze sie zgadzasz co do tęczówki;)

      Delete
  14. must have na wiosnę! wciąż ją wącham :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie :)
      Ja wielką fanką tego zapachu nie jestem :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...