Monday, 13 February 2017

Zdenkowana kolorówka - część 9 / Mac, Essence & Collection.

Zdenkowana kolorówka - część 9
Zapraszam Was dzisiaj na przegląd moich kolorowych śmieci. Nic tak ponoć nie cieszy, jak zdenkowane produkty do makijażu, ale mam tutaj ulubieńców, którzy muszą koniecznie ponownie się w moim posiadaniu znaleźć. Przed Wami kolejna zdenkowana piąteczka.
Zdenkowana kolorówka - część 9, Mac ♥ Fan Fare
Mac, Cremesheen Lipstick w odcieniu Fan Fare
Jedna z moich ulubionych pomadek Mac w odcieniu cepłego średniego różu. Absolutnie piękny kolor.  Kupiłam ją cztery lata temu przed wyjazdem do Polski na chrzest synka. Mam do niej sentyment, ponieważ jest to też jedna z moich trzech pierwszych pomadek Mac. Mam ją już tak długo, ale zapach i właściwości pomadki są bez zmian. Koncówką pomadki jeszcze mogłabym się kilka razy pomalować, ale ze względu na jej wiek, czas się z nią rozstać, ale na pewno kupię ją ponownie.
Zdenkowana kolorówka - część 9, Mac ♥ Hot Gossip
Mac, Cremesheen Lipstick w odcieniu Hot Gossip
To jest również jednak zmoich ulubionych pomadek Mac, ale w odcieniu średniego chłodnego różu. Hot Gossip kupiłam razem z Fan Fare. Również mam jej końcóweczkę do wyskrobania, ale ze względu na jej wiek, postanowiłam się jej już ostatecznie pozbyć. Na pewno kupię ponownie, absolutnie mój kolor!
Zdenkowana kolorówka - część 9, Mac ♥ Snapdragon
Mac, A Fantasy of Flower, Lustre Lipsctick w odcieniu Snapdragon
Pomadka w kolorze Snapdragon pojawiła się w wiosennej kolekcji Mac A Fantasy of Flower w 2014 roku. Pomadka miała bardzo ładny liliowy chłodny kolor, z delikatną perłą. Miała zdecydowanie niebieskie tony, co bardzo ładnie optycznie wybielało zęby :) Lubiłam tą pomadkę głównie zimą, przy chłodniejszym typie mojej cery. Zużyłam ją do końca z przyjemnością.
Zdenkowana kolorówka - część 9, Essence Eyeliner
Jest to moja kolejna zurzyta sztuka tego eyelinera. Świetny eyeliner za grosze. Kupię ponownie :)
Zdenkowana kolorówka - część 9, Collection Eyebrow Powder
Bardzo fajny puder do brwi. Z przyjemnocią wrócę do niego ponownie w przyszłości, jak tylko uszczuplę zapas produktów do brwi :)

To wszystko na dziś :) Kolejna piąteczka już wkrótce i będzie bardziej podkładowo ;)

12 comments:

  1. Sporo już masz uzbierane na Back2MAC? Ja obecnie mam 12 opakowań :D Ale dzielenie zbieram dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo :) kolo 20 podejrzewam ale na razie mam tyle pomadek, ze odpuszczam. Chociaz Fan Fare i Hot Gossip sobie odbiore ;P

      Delete
  2. Gratuluję zużyć. U mnie kolorówka praktycznie nie schodzi, pomimo codziennego makijażu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie wiem jak to robie, bo mi idzie... chociaz teraz nie mam ani jednej pomadki bliskiej zdenkowania wiec dlugo nic w tym temacie nie pokaze :)
      W nastepnym kolorowym poscie beda podklady, te ida mi jak woda :)

      Delete
  3. Wow, zdenkowanie trzech pomadek to dla mnie wyczyn nie do osiągnięcia, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To juz kilkuletnie pomadki wiec czas najwyzszy :)

      Delete
  4. Snapdragon tak bardzo "nie mój" kolor, że już bardziej nie mój być nie może... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha prawda :)
      On na ustach bardzo lagodnieje i nie jest taki przerazajaco chlodny :)

      Delete
  5. Nieźle dziewczyno :-) Co Ty szminkami plecy smarujesz, że tyle ich zużywasz??? Podziwiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. W najblizszym czasie pomadek nie bedzie bo nie mam kandydatów do zdenkowania... ;)

      Te pomadki juz kilkuletnie, wiec najwyzszy czas :)

      Delete
  6. piekne kolorki mialy te szminki, musze je kiedys w MAC'u obejrzec :>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...